تاریخ انتشار
پنجشنبه ۱ دی ۱۴۰۱ ساعت ۱۶:۳۵
کد مطلب : ۴۵۵۹۸۹
در نشست قرار گاه حمایت از خانواده و جوانی جمعیت مطرح شد؛

تأکید مدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد بر تشویق جوانان به ازدواج و فرزند‌آوری

۵
۰
تأکید مدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد بر تشویق جوانان به ازدواج و فرزند‌آوری
کبنا ؛با حضور مدیر کل معاونین و اعضاء، نشست قرار گاه حمایت از خانواده و جوانی جمعیت در اداره کل ورزش و جوانان کهگیلویه وبویراحمد برگزار شد.
به گزارش کبنا از یاسوج، در این جلسه که در محل اداره کل و با حضور دهقان مدیر کل، نصرت‌زاده معاونت توسعه منابع، سلیمانی رئیس اداره منابع، یوسف‌زاده رئیس گروه ساماندهی امور جوانان، التیامی کارشناس امور فرهنگی، محرابی مسئول امور بانوان وحاتمی مسئول روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد در خصوص نحوه فعالیت اعضای گروه در تشریح برنامه و راهکار‌های موجود در این حوزه مورد نقد و بررسی قرار گرفت.
دهقان مدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد از حضور اعضا در برگزاری این جلسه تقدیر و مشکل جمعیت را مهم‌ترین دغدغه روز جامعه و مسئولین دانست.
عیــن الله دهــقان، مدیر کل ورزش و جوانــان کهگیلویه وبویراحمد بر استفاده بهینه از ظرفیت و پتانسیل ورزش و جوانان در حوزه‌های اداری، ورزش، جوانان و تشکل‌های مردم نهاد در تشریح اهداف این کار گروه تأکید و از تشویق و ترغیب همکاران اداره کل، هیأت‌های ورزشی، تشکل‌های مردم نهاد در افزایش جمعیت و مبحث فرزند‌آوری خبر داد.
مدیر کل ورزش و جوانان استان از پرداخت وام و تسهیلات کم بهره به زوجین برای تحقق این امر خبر و افزود: کلیه دستگاه‌ها باید در اجرا و برنامه‌ریزی افزایش جمعیت کشور تلاش کنند.
این مقام مسئول در اداره کل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد هدف تحقق این مهم را هیأت‌های استانی و شهرستانی، تشکل‌های مردم نهاد دانست.
دهقان بر فرهنگ‌سازی و تشویق جوانان به امر ازدواج و فرزند‌آوری را تأکید و از ارائه خدمات و مشاوره رایگان قبل از ازدواج به زوجین جوان و خدمات رایگان و استفاده از اماکن ورزشی به خانواده‌های که دارای فرزند جدید شوند خبر داد.
 
نام شما

آدرس ايميل شما

Romania
انصافا ه کس حرف از ازدواج و فرزند آوری میزند باید انسانیت او شک کرد . مگر ر این جامعه حضور نداری اگر حضور داری خیلی کم داری مگر کسی که بخواهد نباید بتواند حداقلهای زندگی را داشته باشد مگر نباید حداقل یک اتاقکی برای سر پناه داشته باشد ..
Iran, Islamic Republic of
الان فرزند آوری شروع میشه این چیه
این رفع تکلیفی ها چیه چهارتا کارمند اداره رو جلسه گذاشته رسانه ای کرده
چند کارگاه آموزشی در این خصوص برگزاری کردید یا قراره انجام بدین چه برنامه ای دارین برای این همه جوان متاهل و مجرد در حوزه ورزش و تشویق اینا به ازدواج و فرزند آوری
جناب مدیر فقط داره گوش به نماینده اسبق و فعلی و کاندیدهای آینده میکنه و هیچ برنامه ای در حوزه ورزش نداره با سند هم اعلام میکنم ورزش در این استان به سال بوق برخواهد گشت با عین الله دهقان و این روند سیاسی
Iran, Islamic Republic of
در ضمن کبنا جنابعالی هم میتونی کامنت رو منتشر نکنی و یا سانسور کنی چون کارته متاسفانه به خاطر منفعت
Iran, Islamic Republic of
اقای دهقان نفست جای گرم بلند میشه مگه زن خرج نمیخاد اب و نان نمیخاد از کجا بیارن
Iran, Islamic Republic of
کشوری که یامین پور معاون جوانان وزیرش هست فاتحه اش خوانده است مگه ازدواج و فرزن آوری امری دستوری است ظاهراً شما مردم را خیلی احمق و ر قاموس خود می انید /این مردم خیلی نجییب و شریف اند
(تصاویر) دیدار زلنسکی و بایدن در کاخ سفید

(تصاویر) دیدار زلنسکی و بایدن در کاخ سفید

دولت آمریکا روز چهارشنبه و همزمان با سفر زلنسکی به واشنگتن اعلام کرد که یک بسته کمک نظامی ...
تحلیل مشاور رهبر انقلاب از اعتراضات ایران /جنگ هیبریدی بود

تحلیل مشاور رهبر انقلاب از اعتراضات ایران /جنگ هیبریدی بود

کمال خرازی گفت: آنچه در ایران رخ داد یک جنگ هیبریدی بود. که در آن جنگ سیستم خبری و عملیات ...
از انتخابات ۹۸ روشن بود ماجرا تمام شده است

از انتخابات ۹۸ روشن بود ماجرا تمام شده است

عباس عبدی نوشت: از همان میزان مشارکت در انتخابات مجلس در سال ۹۸ می‌شد حدس زد که دچار ...
1