کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

در نشست قرار گاه حمایت از خانواده و جوانی جمعیت مطرح شد؛

تأکید مدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد بر تشویق جوانان به ازدواج و فرزند‌آوری

1 دی 1401 ساعت 16:35

با حضور مدیر کل معاونین و اعضاء، نشست قرار گاه حمایت از خانواده و جوانی جمعیت در اداره کل ورزش و جوانان کهگیلویه وبویراحمد برگزار شد.


با حضور مدیر کل معاونین و اعضاء، نشست قرار گاه حمایت از خانواده و جوانی جمعیت در اداره کل ورزش و جوانان کهگیلویه وبویراحمد برگزار شد.
به گزارش کبنا از یاسوج، در این جلسه که در محل اداره کل و با حضور دهقان مدیر کل، نصرت‌زاده معاونت توسعه منابع، سلیمانی رئیس اداره منابع، یوسف‌زاده رئیس گروه ساماندهی امور جوانان، التیامی کارشناس امور فرهنگی، محرابی مسئول امور بانوان وحاتمی مسئول روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد در خصوص نحوه فعالیت اعضای گروه در تشریح برنامه و راهکار‌های موجود در این حوزه مورد نقد و بررسی قرار گرفت.
دهقان مدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد از حضور اعضا در برگزاری این جلسه تقدیر و مشکل جمعیت را مهم‌ترین دغدغه روز جامعه و مسئولین دانست.
عیــن الله دهــقان، مدیر کل ورزش و جوانــان کهگیلویه وبویراحمد بر استفاده بهینه از ظرفیت و پتانسیل ورزش و جوانان در حوزه‌های اداری، ورزش، جوانان و تشکل‌های مردم نهاد در تشریح اهداف این کار گروه تأکید و از تشویق و ترغیب همکاران اداره کل، هیأت‌های ورزشی، تشکل‌های مردم نهاد در افزایش جمعیت و مبحث فرزند‌آوری خبر داد.
مدیر کل ورزش و جوانان استان از پرداخت وام و تسهیلات کم بهره به زوجین برای تحقق این امر خبر و افزود: کلیه دستگاه‌ها باید در اجرا و برنامه‌ریزی افزایش جمعیت کشور تلاش کنند.
این مقام مسئول در اداره کل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد هدف تحقق این مهم را هیأت‌های استانی و شهرستانی، تشکل‌های مردم نهاد دانست.
دهقان بر فرهنگ‌سازی و تشویق جوانان به امر ازدواج و فرزند‌آوری را تأکید و از ارائه خدمات و مشاوره رایگان قبل از ازدواج به زوجین جوان و خدمات رایگان و استفاده از اماکن ورزشی به خانواده‌های که دارای فرزند جدید شوند خبر داد.
 


کد مطلب: 455989

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/455989/تأکید-مدیرکل-ورزش-جوانان-کهگیلویه-بویراحمد-تشویق-ازدواج-فرزند-آوری

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1