تاریخ انتشار
يکشنبه ۲۷ آذر ۱۴۰۱ ساعت ۲۱:۰۴
کد مطلب : ۴۵۵۸۴۵
کبنا گزارش می‌دهد:

کدام مدیران در کهگیلویه و بویراحمد تغییر می‌کنند؟

۳۰
۰
کدام مدیران در کهگیلویه و بویراحمد تغییر می‌کنند؟
کبنا ؛در آخرین شورای اداری استان کهگیلویه و بویراحمد که روز شنبه (26 آذرماه 1401) برگزار شد. سید علی احمدزاده_ استاندار کهگیلویه و بویراحمد_ در اظهاراتی بی‌پرده و صریح و بدون اینکه نامی از کسی ببرد، از تغییر تعدادی از مدیران خبر داد و اظهار داشت: تعدادی از مدیران در دستور کار تغییر قرار گرفته‌اند زیرا تذکرات به آن‌ها بی‌ثمر بوده و روزمرگی پیشه کرده‌اند و از طرفی مردم از دولت و مدیران توقع کار دارند.
وی با اشاره به اینکه دولت در حوزه کاری با هیچ کس تعارف ندارد و ملاک خدمتگزاری به مردم است، تأکید کرد: باید نیرو‌های جهادی فعال در ادارات استان گمارده شوند و افراد سهل انگار برکنار شوند.
وی خطاب به مدیران اظهار داشت: برای انتصاب برخی مدیران هزینه داده‌ایم به گونه‌ای که گاهی اوقات شخصاً هزینه داده‌ام چرا که از حق مردم کوتاه نیامدم و سعی کردم شایسته‌ترین را انتخاب کنم که در عملکرد موفق باشد.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: هیچ تعارفی ندارم و اعلام می‌کنم که تغییر برخی مدیران در دستور کار است. مدیری که دستگاه خود را با روزمرگی جلو می‌برد، نمی‌تواند کار را انجام دهد.
احمد‌زاده افزود: خود رئیس جمهور در تغییر وزرا و حتی معاونین خود تعارف ندارد دلیلی ندارد که ما تعارف داشته باشیم. باید مدیر مجموعه زیر دست خود را رصد کند و بدون مماشات با کارمندی که کار انجام نمی‌دهد، برخورد کند.
وی بیان کرد: در برخی دستگاه‌ها معاونینی هستند که با دولت همراه نیستند و سهل انگاری می‌کنند که ما این سهل انگاری‌ها را از مدیر می‌دانیم و حتماً این مدیر را تغییر خواهیم داد.
صحبت‌های بدون رودربایستی احمدزاده با مدیران، حرف و حدیث‌های زیادی را در پی داشت. گمانه‌زنی در باره تغییر مدیران شکل گرفته و آنچه در ادامه می‌خوانید حاکی از شنیده‌ها و نتیجه گمانه‌زنی‌هاست و هیچ منبع رسمی‌ای این مطالب را تأیید نکرده است.
سایه تغییر مدیران بر برخی از ادارات‌کل استان کهگیلویه و بویراحمد افتاده و به نظر می‌رسد؛ به زودی آهنگ تغییر بعضی مدیران به صدا در می‌آید.
بر اساس شنیده‌ها و اطلاعات رسیده، درحالی‌که هدف سازمان صنعت‌، معدن و تجارت باید ایجاد رونق اقتصادی، تولید و توسعه باشد؛ اما انگار که هدف گم شده و «کریم روزبهان» رئیس این سازمان از ظرفیت‌های استان کهگیلویه و بویراحمد به‌خوبی استفاده نکرده است.  سازمان صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد مشغول حواشی شده و از معادن بزرگ استان غافل مانده و اغلب واحدهای تولیدی و صنعتی واقع در شهرک‌های صنعتی و مناطق مختلف استان بی‌رمق و رونق مانده‌اند. رسانه‌ها در این باره مطالب زیادی را منتشر کرده‌اند. نظارت بر بازار آن‌طور که باید و شاید انجام نشده. شهرک‌های صنعتی پیشرفتی نداشتند و کارگروه توسعه صادرات ماها است که تشکیل نشده و کسی هم در باره این کارگروه مهم و اساسی حرفی نمی‌زنند. دبیر کارگروه توسعه صادرات کریم روزبهان است. از همه اینها گذشته؛ بر اساس شنیده‌ها و اطلاعات به دست آمده، بدنه اداری سازمان صنعت‌، معدن از ریل هماهنگ خارج شده و زمزمه‌هایی در این باره به گوش می‌رسد. با این شرایط؛ احتمالاً؛ کریم روزبهان_ رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد یکی از مدیرانی باشد که خیلی سریع از قطار مدیریت پیاده شود.
شرکت برق کهگیلویه و بویراحمد مدت زیادی است که سکان آن دست جمال معتمدنژاد است. او مدیر پروازی است. جامانده از دولت پیشین که احتمالاٌ به امید کارآمدی و شایستگی همچنان بر جایگاه خود باقی مانده‌است!! اینجا مدیرعامل‌ و البرز ساکن‌! حق مسکن را از استان دریافت می‌کنند و در مهمان‌سراها استراحت می‌کنند و پروازی می‌آید و می‌رود! باید از او در باره پروژه احداث خط ۲ مداره قلعه رئیسی -دیشموک و سایر پروژه‌ها سوال کرد.
به نظر می‌رسد یکی از مدیران که در آستانه تغییر قرار گرفته، معتمدنژاد_ مدیرعامل برق کهگیلویه و بویراحمد_ است.
اما حمیدرضا واعظی‌زاده_ سرپرست اداره‌کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی نیز عملکرد خوبی تاکنون از خود به جا نگذاشته، در بحث تسهیلات اشتغالزایی او اقدام موثری نداشت، تاجایی که بازرسان وزارتخانه متبوع بارها برای بررسی وضعیت به کهگیلویه و بویراحمد سفر کردند.
برخی معتقدند که او از سلامت نفس برخوردار است، اما مدیر خوبی نیست و عملکردش رضایت بخش نبوده، حواشی به وجود آمده در اداره‌کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سبب شده که بارها به شبکه دنا برود و پاسخ حواشی را بدهد. سامانه تسهیلات اشتغال‌زایی در استان کهگیلویه و بویراحمد متوقف شد! و این یک نمره منفی در کارنامه واعظی است. اگر اداره کار و رفاه و اجتماعی یک استانی اشتغال ایجاد نکند که هیچ، تازه سامانه اشتغال‌زایی را متوقف کنند، به نظر شما باید چه اتفاقی بیفتد؟! در گوشه و کنار شنیده می‌شود که وزارت کار، تعاون و رفاه اجتماعی چندان به عملکرد واعظی دلخوش نیستند.
عابد محمدی_ سرپرست اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کهگیلویه و بویراحمد_ شاید یکی دیگر از مدیرانی باشد که باید خیلی زود از صندلی مدیریت خداحافظی کند. استاندار کهگیلویه و بویراحمد پیش‌ترها در جلسه‌ای حسابی از خجالت مدیرکل راهداری استان کهگیلویه و بویراحمد درآمده بود و خطاب به او گفت: «سرعت کار در پروژه‌های حوزه راهداری پایین است و مردم از وضعیت روشنایی تونل‌ها رضایتی ندارد، جاده‌های روستایی مرتب مسدود و امکانات راهداری برای بازگشایی این جاده‌ها مناسب نیست.  تیم حوزه راهداری کارآمد نیست، پروژه‌ها فعال هستند؛ اما پیشرفت قابل قبولی ندارند باید هر چه سریع‌تر این وضع تغییر کند چرا که راه‌ها با جان مردم سر و کار دارند. اولویت استان راه روستایی و آب آشامیدنی است و‌ امیدوارم بتوانیم شاهد تغییرات جدی و اساسی در سطح استان باشیم. نارضایتی‌ام را از پروژه‌های حوزه راهداری به اطلاع آقای‌امانی _رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور_ رساند‌ه‌ام.»
زمان زیادی از انتقاد استاندار در شورای برنامه‌ریزی نگذشته بود که احمدزاده در شورای اداری کهگیلویه و بویراحمد در خصوص صحبت‌های محمدی پیرامون عدم رعایت استانداردهای لازم در جاده ملی پاتاوه - دهدشت واکنش نشان داد و گفت: نباید با مصاحبه‌های این چنینی مردم را ناامید کرد.
احتمالاً عابد محمدی_ سرپرست اداره‌کل راهداری کهگیلویه و بویراحمد با وجود اقدامات خوب در حوزه پروژه راه‌ها، نتواند نظر تصمیم گیرندگان را جلب کند.
همچنین پیرامون عملکرد محمد راستا_ سرپرست اداره‌کل راه و شهرسازی کهگیلویه و بویراحمد_ اظهارنظرهای متعددی وجود دارد.
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
کسانی که باید تغییر کنن ، سرپرست شبکه و رئیس مرکز بهداشت گچساران هستن ! چون هیج عملکرد قابل دفاعی ندارن!
البته اگه آقای قلندری نگران پایان کار همسرشون در پایگاه باهنر نباشن و این نظر رو منتشر کنن !!!
اداراه راه
Iran, Islamic Republic of
اگر خودش برود مدیران هم می روند
Iran, Islamic Republic of
به زودی نیروی معتمد هدایت خواه ، مهندس آذرمهر به راه و شهرسازی خواهد رفت
رضا
Iran, Islamic Republic of
استاندار اول مواظب خودش باشه تغییر نکنه
Romania
باید شخص استاندار عزل شود
Iran, Islamic Republic of
مدیریت اموزش و پرورش شهرستان بویر احمد باید سال پیش عوض می شد چرا هنوز مانده واموزش پرورش فلج کرده
شهروند
Iran, Islamic Republic of
کبنا جان با اینحال که شبانه روز وقت گذاشتی برا تخریب آقای واعظی زاده هنوز نمیدونی این بنده خدا مدیرکل است نه سرپرست
بچه لر
Iran, Islamic Republic of
اتفاقا كسي كه بايد بره شخص استاندار، استانداري كه بيش از يكسال از مديريتش در استان ميگذرد هنوز معاون منابع انساني نداره هنوز معاون عمرانيش از دولت قبل چ انتظاري از مديران منتصب به اين استاندار رو داريد.
اگاه
Iran, Islamic Republic of
ببخشید اولین مدیری که باید برکنار شود فرماندار ضعیف و ناتوان گچساران هست اینم اضافش کن
Iran, Islamic Republic of
اگر حق و انصافی باشد شخص استاندار و تیم اقتصادیش عطایشان را به لقایشان ببخشند و بروند سنگین تر هست و از اینها در ردیف بعدی شهردار هر چه سریعتر عزل شود و یا محترمانه استعفایش را بدهد و استاندار یا هم استانی و قوی بیارند یا غیر بومی که قدرت تصمیم گیریش قوی باشد نه امروز موضوعی را تایید و کمتر از بیست و چهار ساعت لغو کنند
کهگیلویه وبویراحمد
Iran, Islamic Republic of
متخصص ترین مدیر مدیرکل راه شهرسازی مهندس راستامیباشند دست ازاین تخریبات بی جا وتعصبی بردارید
Iran, Islamic Republic of
شهروند
خودش بر گردد سر کار قبلیش یک آدم با تجربه باید مشکل حل
دهدشت
Iran, Islamic Republic of
بر کنار کردن مدیران فرار رو به جلو برای استاندار می باشد ..۲...نمایندگان استان بهترین گزینه هستند
Iran, Islamic Republic of
شهر دار یاسوج . ریس اموزش پرورش .
Iran, Islamic Republic of
شهر دار یاسوج . ریس اموزش پرورش .
چیتاب
Iran, Islamic Republic of
برای ناکارامد بودن یه سیستم نماینده باید جواب گو باشد
Iran, Islamic Republic of
به نماینده چه ربط داره آقای تخریب کن
Iran, Islamic Republic of
سرعت کار در گردشگری دنده عقب گرفته ودرحال عقب گرد به سالهای 88 ال89 رسیدیم
یاسوجی
Iran, Islamic Republic of
اول از همه خود استاندار و تیمش باید تغییر کنن
بعد معاونین فرماندار بویراحمد
معاونین اداره کل آموزش و پرورش و رئیس و معاونین آموزش و پرورش بویراحمد
و خیلی ادارات دیگه
Iran, Islamic Republic of
واقعابرای نمایندگان متاسفم که ضعیفترین استانداررادارند
مختار
Iran, Islamic Republic of
هرچند که نیروهای فعلی روی مدیران قبلی را سفید کرده اند. بگذارید باشند چون بعدی ها روی شمارا سفید خواهند کرد. ما تغییر نمی خواهیم .
گذشتیم اینها عالی هستند.
Iran, Islamic Republic of
خروجی نماینده ضعیف و فشل، مدیر ناتوان است.
صلوات
صبح بخیر
Iran, Islamic Republic of
ورزش وجوانان این اداره مهم باید تغییر کند
امید نژاد
Iran, Islamic Republic of
حکایت ها از جایگزینی خرامین به جای احمد زاده می باشد که تا حدودی صحت دارد اقای احمد زاده هم از این موضوع اطلاع دارد و دفاع های اخر خودشو میکنه برای ابقا شخص سردار وحیدی پیگیر تغییر استاندار است
Melad
Iran, Islamic Republic of
مدیران پروازی گچساران و باشت هم در لیست باشند بد نیست
Milad
Iran, Islamic Republic of
چرا خیلی از دستگاههای استانی نه مدیر و نه معاونی از گچساران ندارد ....مثل بهزیستی و اداره کل کار
رزمنده
United Kingdom
.. بجای همین مدیران نالایق شخص استاندار عوض بشه واجب تر هست استاندار جدید مدیران خودبخود عوض میکرد
کانون پرورش فکری
Iran, Islamic Republic of
باسلام.
خانم کبری اخلاقی نیا مدیر کل کانون پرورش فکری را تغیر بدهید.ضعیف ترین مدیر کل کانون بوده و اصلاحاتی صد اتیشه هست و کانون را به قهقرا برده.چرا با گذشت این همه از دولت ایشان که توسط استاندار قبلی و نیروی کامرانی بود هنوز سرکار هست.
آگاه
Iran, Islamic Republic of
چقدر بهت دادن ک راجع به عملکرد افتضاح علوم پزشکی سکوت کردی تو بیشتر حساب جیب میکنی
گچساران
Iran, Islamic Republic of
استاندار خودش را بردارند تمام مشکلات حل میشه، تمام فامیل و بستگانش پستهای کلیدی را گرفتند
سقوط صدام؛ بیست سال بعد

سقوط صدام؛ بیست سال بعد

20 فروردین روزی است که صدام سقوط کرد. او چرا سقوط کرد عراق پس از صدام روزگار بهتری دارد....
ویدیو / پویانفر، مداح: اگر کسی احساس می‌کند جای اشتباهی نشسته است خودش کنار رود

ویدیو / پویانفر، مداح: اگر کسی احساس می‌کند جای اشتباهی نشسته است خودش کنار رود

انتقادات پویانفر مداح در سحرگاه ۲۱ماه رمضان: امیدوارم امر به معروف در سطوح بالا انجام ...
زنان و دخترانی که با حجاب‌های گوناگون به مراسم «احیا» رفتند/ عکس

زنان و دخترانی که با حجاب‌های گوناگون به مراسم «احیا» رفتند/ عکس

اعتماد نوشت: برخی از کاربران شبکه‌های فضای مجازی با انتشار تصاویری از مراسم شب احیا ماه ...
1