تاریخ انتشار
يکشنبه ۲۰ آذر ۱۴۰۱ ساعت ۰۸:۲۳
کد مطلب : ۴۵۵۵۱۰
اخبار هنرمندان /

صدای «سلین دیون» خاموش می‌شود

۱
صدای «سلین دیون» خاموش می‌شود
کبنا ؛سلین دیون سوپراستار موسیقی پاپ می‌گوید که به اختلال عصبی نادر مبتلاست که به او اجازه خوانندگی نمی‌دهد و موجب لغو کنسرت‌هایش شده است.
به گزارش کبنا به نقل از ایرنا، سلین دیون با انتشار ویدیویی در صفحه اینستاگرام خود اعلام کرد که به بیماری سندرم شخص سفت (Stiff-person syndrome) مبتلا شده است.
از هر یک میلیون نفر، تنها یک نفر به این بیماری دچار می‌شود. این خواننده سرشناس کانادایی از لغو بسیاری از کنسرت‌های تور اروپایی خود به دلیل ابتلا به این بیماری که به او اجازه خوانندگی نمی‌دهد، خبر داده است.
سلین دیون در این پست اینستاگرامی که روز پنجشنبه آن را منتشر کرد گفت: هرچه بیشتر درباره این شرایط نادر می‌آموزم، بیشتر می‌فهمم دلیل اسپاسم‌هایی که داشتم چه بوده است. متأسفانه این اسپاسم‌ها همه جنبه‌های زندگی من را تحت تأثیر قرار داده است. بعضی وقت‌ها در راه رفتن من اختلال ایجاد می‌کند و نمی‌گذارد آن‌طور که باید از تارهای صوتی‌ام برای خواندن استفاده کنم.
سلین دیون می‌گوید مدتی است درگیر وضعیت سلامت خود است و از یک تیم پزشکی حرفه‌ای و حمایت فرزندانش بهره می‌برد.
او می‌گوید: با درمانگر پزشکی ورزشی خود هرروز تمرین می‌کنم تا قدرت و تواناییم را برای اجرای مجدد بیابم. اما باید اعتراف کنم که این کار برای من مثل یک مبارزه است.
برنده جایزه گرمی با تاکید بر این‌که خوانندگی تنها کاری است که بلد است و به آن عشق می ورزد، گفت: دلتنگ شما هستم. دلتنگ دیدار شما و روی صحنه رفتن و برای شما اجرا کردن هستم. من همیشه در اجراهایم با تمام وجود ظاهر می‌شدم اما شرایطم اکنون نمی‌گذارد این کار را بکنم. ‌امیدوارم که در مسیر بهبود باشم. تمام تمرکز من روی همین است.
او با قدردانی از مخاطبانش که در شبکه‌های اجتماعی از او حمایت می‌کنند، می‌گوید: این برای من خیلی باارزش است. مراقب خودتان باشید. خوب باشید. دوستتان دارم و واقعاامیدوارم به زودی بتوانم شما را ببینم.
بنا بر توضیح موسسه ملی اختلال‌های عصبی و سکته مغزی، سندرم شخص سفت یک سندرم پیشرونده نادر است که سیستم عصبی، بویژه مغز و نخاع را تحت تاثیر قرار می‌دهد. عوارض آن ممکن است شامل سفتی شدید عضله‌ها، انقباض‌های سفت و دردناک در تنه و قسمت‌های دیگر بدن باشد و توانایی حرکت را به شدت مختل سازد. برخی از درمان‌ها ممکن است علائم این بیماری را بهبود بخشند اما آن را بطور کامل درمان نمی‌کنند.
کنسرت‌های بهار ۲۰۲۳ سلین دیون برای سال ۲۰۲۴ به طور مجدد برنامه‌ریزی و ۸ اجرای تابستان او نیز لغو خواهند شد.
نام شما

آدرس ايميل شما

شنیدن صدای مردم / اعتراضات کنونی ناشی از انباشت مشکلات، ناشی از عملکرد مدیران، دولتمردان و مسئولان کشور است

شنیدن صدای مردم / اعتراضات کنونی ناشی از انباشت مشکلات، ناشی از عملکرد مدیران، دولتمردان و مسئولان کشور است

یک فعال سیاسی اصلاح‌طلب در ارتباط با شرایط جامعه و علل آن اظهارداشت: اعتراضات کنونی ناشی ...
درخشش دو عضو هیئت علمی و دو دانش‌آموخته دانشگاه یاسوج در جمع «دانشمندان برتر دنیا»

درخشش دو عضو هیئت علمی و دو دانش‌آموخته دانشگاه یاسوج در جمع «دانشمندان برتر دنیا»

دو عضو هیات علمی و دو دانش آموخته دانشگاه یاسوج در سال ۲۰۲۲ میلادی در لیست یک درصد دانشمندان ...
سید محمد خاتمی: براندازی نه ممکن است نه مطلوب

سید محمد خاتمی: براندازی نه ممکن است نه مطلوب

سید محمد خاتمی: انکار وضع بدی که به نام زندگی بر مردم تحمیل می‌شود نارضایتی را از بین ...
1