تاریخ انتشار
شنبه ۱۹ آذر ۱۴۰۱ ساعت ۱۹:۲۸
کد مطلب : ۴۵۵۴۹۳
مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی دهدشت؛

مسئولان از آمدن به دانشگاه نترسند/ دانشگاه محل پاسخگویی و مطالبه گری است

۱
مسئولان از آمدن به دانشگاه نترسند/ دانشگاه محل پاسخگویی و مطالبه گری است
کبنا ؛مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد دهدشت خطاب به مسئولان شهرستانی گفت: از دعوت بسیج دانشجویی و آمدن به دانشگاه نترسید، دانشگاه ‌محل پاسخگویی و مطالبه گری است، بسیج دانشجویی این ظرفیت را دارد که فضا را برای حضور مسئولان در دانشگاه فراهم کند.
به گزارش کبنا، علی مجلسی در سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه «۱۸ آذر ماه ۱۴۰۱» دهدشت با بیان اینکه در حالی ۱۶ آذر ماه را گرامی داشتیم که در نقطه ای ایستاده ایم که استکبار جهانی با همه توانش به میدان آمده است افزود: تا که استقلال و آزادی دو خواست تاریخی ملت ایران را که از زمان سیلای استعمار بر این خاک به دنبال آن بوده را سلب کند.
مجلسی با اشاره به اینکه دشمن می‌خواهد انتقام همه 44 سال تحقیرش را با تجزیه و جنگ داخلی پس بگیرد تصریح کرد: اکنون ما میراث دار آرمان بزرگ مردانی چو شیخ فضل الله نوری، ستار خان، میرزا کوچک خان جنگلی، و.. هستیم. وی افزود: مبارزان استقلال خواه و آزادی خواهی که با خون پاکشان ذره به ذره خاک پاک ایران را تقدیس بخشیدند و در آرزوی استقلال و رهایی وطن از دست اجنبی‌ استعمار گر پای دین و این خاک سر داده اند.
مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد دهدشت با بیان اینکه ما دانشجویان انقلابی با صدای رسا اعلام می‌کنیم که استقلال آزادی و جمهوری اسلامی خط قرمز ماست و تن به تن در برابر هر آنکس که بخواهد ثمره و میراث شهدای ما را تصاحب کند ایستاده ایم.  مجلسی تصریح کرد: با نگاهی مردم سالارانه به نقش دانشجویان می‌توان دریافت که این قشر، نقشی بزرگ و پررنگی در تحولات اجتماعی داشتند. 
 وی با بیان اینکه مسئولان استانی و شهرستانی باید از ظرفیت این قشر نخبه از این ظرفیت بالقوه به نحو احسن در راستای پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی بهره ببرند افزود: مجموعه ها و تشکل های دانشجویی همواره در مسائل و مشکلات داخلی با ایده هایی نوین کوشیده اند و آن‌چنان که تا کنون نشان داده اند با روحیه مطالبه گر پیگیر حل مشکلات و رفع کمبودها بوده اند.
وی در ادامه افزود: دانشجویان که به گواه تاریخ در مقابل مستکبران عالم با سینه ای ستبر و با چشمانی باز ایستادگی کرده اند و همراه سایر اقشار جامعه و اصناف ایران اسلامی سال ها برنامه ریزی و هزینه های کلان دشمنان را خنثی کرده اند. مجلسی دانشجو را ضد استکبار دانست و افزود: دانشجو بیدار است، جوان ایرانی دل در گرو اسلام و آب و خاک وطن دارد و با لبخند دشمن گمراه و با اخم آنان همراه نمی‌شود و نمی‌هراسد. 
وی در ادامه 13 آبان و 16 آذر ها را خون مهدی شریعت رضوی، مصطفی بزرگ نیا و احمد قندچی خواند و گفت: اقدامات آنها نشانگر هشیاری و ماهیت ضد استکباری دانشجویان وطنمان ایران است. 
مجلسی در ادامه بیان کرد: دشمنان مردم ایران به سرکردگی رژیم مستکبر آمریکا و همراهی انگلیس منفور با وجود تحمل شکست های پیاپی و سیاسی سخت برای ملت مومن و خداباور ایران همچنان حیله پیشه کرده و از هر فرصتی جهت ضربه به وطنمان استفاده کرده و می‌کنند. 
وی افزود: تلاش آخرشان است و این دیو شیطان صفت ضعیف تر شده و نفس های آخرش را می‌کشد.  
وی با بیان اینکه دانشجو فرزند همین خاک است، همچو پدران و مادران انقلابی اش شجاع و هشیار است افزود: این بار هم همچون گذشته از دل فتنه موفق و سربلند بیرون خواهد آمد. و چو ابراهیم خلیل الله از آتش هر چند پر سوز و گداز دشمنان خود گلستان ها خواهد ساخت. 
روز دانشجو را گرامی می‌داریم و همچنان به آرمان های حضرت امام(ره) و رهبر معظم انقلاب تاکید داشته و به جهانیان اعلام می‌کنیم که تمام تلاش خود را برای حفظ دستاورد های نظام اسلامی که ثمره خون شهیدان است را به کار می‌بریم.
مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد دهدشت خطاب به مسئولان شهرستانی گفت: از دعوت بسیج دانشجویی و آمدن به دانشگاه نترسید، دانشگاه ‌محل پاسخگویی و مطالبه گری است، بسیج دانشجویی این ظرفیت را دارد که فضا را برای حضور مسئولان در دانشگاه فراهم کند.

خبـرنگــار: مریم افشون
نام شما

آدرس ايميل شما

شنیدن صدای مردم / اعتراضات کنونی ناشی از انباشت مشکلات، ناشی از عملکرد مدیران، دولتمردان و مسئولان کشور است

شنیدن صدای مردم / اعتراضات کنونی ناشی از انباشت مشکلات، ناشی از عملکرد مدیران، دولتمردان و مسئولان کشور است

یک فعال سیاسی اصلاح‌طلب در ارتباط با شرایط جامعه و علل آن اظهارداشت: اعتراضات کنونی ناشی ...
درخشش دو عضو هیئت علمی و دو دانش‌آموخته دانشگاه یاسوج در جمع «دانشمندان برتر دنیا»

درخشش دو عضو هیئت علمی و دو دانش‌آموخته دانشگاه یاسوج در جمع «دانشمندان برتر دنیا»

دو عضو هیات علمی و دو دانش آموخته دانشگاه یاسوج در سال ۲۰۲۲ میلادی در لیست یک درصد دانشمندان ...
سید محمد خاتمی: براندازی نه ممکن است نه مطلوب

سید محمد خاتمی: براندازی نه ممکن است نه مطلوب

سید محمد خاتمی: انکار وضع بدی که به نام زندگی بر مردم تحمیل می‌شود نارضایتی را از بین ...
1