تاریخ انتشار
جمعه ۱۸ آذر ۱۴۰۱ ساعت ۰۱:۲۷
کد مطلب : ۴۵۵۴۱۷
با حضور مسئولان و اقشار مختلف مردم؛

مراسم چهلین روز شهادت شهیدان خوب در شهرستان بهمئی برگزار شد

۰
مراسم چهلین روز شهادت شهیدان خوب در شهرستان بهمئی برگزار شد
کبنا ؛مراسم چهلین روز شهادت شهید هوشنگ خوب و شهید امید خوب در شهرستان بهمئی با حضور سردار خرمدل،  اقشار مختلف مردم، خانواده های شهدا، مسئولان استانی و شهرستانی در مصلی امام رضا (ع) شهرستان بهمئی برگزار شد.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بهمئی در این مراسم ضمن خیر مقدم گفت: این را بدانید که شهید امید خوب عضو ارگان سایبری و فضای مجازی شهرستان بهمئی بودند.
وی ادامه داد: درود بر غیرت شما مردم عزیز شهرستان بهمئی که همیشه در صحنه دفاع از انقلاب اسلامی ایران بوده اید.
سرهنگ غلامی نژاد در پایان گفت: ان شاء‌الله که همه ی ما بتوانیم ادامه دهنده ی راه شهیدان به ویژه شهیدان خوب باشیم.
امام جمعه شهرستان بهمئی در این مراسم گفت: به رسم ادب به جهت حق شناسی از حضور غرور آفرین ،ایمان آفرین از حضور تعهدی مردم شریف ،عزیز، غیور و انقلابی شهرستان بهمئی که هم در تشییع پیکر شهیدان خوب که حقیقتا یک رستاخیری در جنوب کشور و بی نظیر بود و امروز این چنین حضور پیدا کردید از همه ی شما برادران و خواهران صمیمانه تقدیر و تشکر می کنم.
حجت الاسلام اسماعیل صلواتی افزود: ایام شهادت حضرت زهرا(س) است حضرت فاطمه علیها السّلام فرمودند: مَنْ أصْعَدَ إلی اللّهِ خالِصَ عِبادَتِهِ، أهْبَطَ اللّهُ عَزَّوَجَلَّ لَهُ أفْضَلَ مَصْلَحَتِهِ؛ هرکس عبادات و کارهای خود را خالصانه برای خدا انجام دهد، خداوند بهترین مصلحت‌ها و برکات خود را برای او تقدیر می نماید. تنبیه الخواطر، ص ۱۰۸
وی ادامه داد؛ آنچه شما در این تصاویر می بینید ،آنچه از فرهنگ شهید، شهادت و جهاد، آنچه فرهنگ دفاع مقدس ،آنچه آرمان حاج قاسم و حججی هاست و آنچه آرمان شهیدان خوب است اخلاص است.

حجت الاسلام صلواتی گفت: این اخلاص است که اینهمه اثر در این شهرستان ایجاد کرده است.
امام جمعه شهرستان بهمئی ادامه داد" اخلاص باعث ماندگاری حادثه ی عاشورا شده است اخلاص باعث شد این انقلاب و نظام پا برجا بماند.
وی خاطر نشان کرد: حرف امروز شهیدان خوب با بنده و شما عزیزان : برادران و خواهرانم من جان را به خدا ،روحم را به خدا ،جسمم را به خاک و راهم را به شما سپرده ام 
راه شهیدان خوب، راه دفاع از ارزش ها و آرمان ها ،دفاع از انقلاب و نظام و دفاع از ولایت است.
حجت الاسلام صلواتی بیان کرد: راه شهیدان خوب خدمت به مردم است.
وی ادامه داد: امروز با هم جمع شدیم عهد ببندیم ادامه دهندی راه شهیدان باشیم راه شهیدان به این است که به مردم خدمت کنیم شهیدان حق بزرگی به گردن ما دارند شهادت شهیدان خوب یک افتخار ،موهبت و یک نصرت الهی برای ما بوده است.
امام جمعه شهرستان بهمئی در پایان گفت: شهیدان خوب و شهدای شاه چراغ روح امید،  دین خواهی  ،ارزش محوری و روح دفاع از انقلاب و ارزش ها را در کالبد جامعه ما تزریق کردند.
فرمانده سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد در این مراسم افزود: امروز چهلم دو شهید عزیز و گرانقدر ماست که با ایام شهادت حضرت زهرا(ع) تقارن دارد.
سردار حمید خرمدل گفت: حضور شما در مراسم خاکسپاری نشان قدرشناسی شما به شهیدان  و همچنین نشانه مردم دوستی این خانواده عزیز و گرانقدر است.
وی خاطر نشان کرد: شهید هوشنگ خوب وظیفه و رسالت خود را در دفاع مقدس در جنگ سخت به شایستگی به سرانجام رساند.
فرمانده سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد:  همچنین فرزند رشید و فهیم ایشان در جنگ نرم و فضای مجازی حماسه آفرید شهیدان ما جاودانه اند.
سردار خرمدل افزود: شهدا همیشه زنده اند و نام آنها در این دنیا و دنیای دیگر جاودانه است.
وی گفت: خانواده شهدا، بستگان و همشهری های شهدا افتخار میکنند شهید قدرت آفرین است امام خمینی(ره) : بکشید ما را ، ملت ما بیدارتر میشود.

فرمانده سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد بیان داشت: قدرت ما هر چند که از بعد از دفاع مقدس با تمام قدرت در حال افزایش قدرت نظامی و تجهیزات نظامی هستیم ولی قدرت واقعی ما این مردم نجیب و شریف هستند.
وی گفت: شهیدان حیات طیبه به جامعه می بخشند.
سردار خرمدل افزود: اگر پدر شهید بزرگوار امید خوب در ابتدای انقلاب اسلامی احساس تکلیف کرد و در دفاع مقدس حماسه آفرید فرزند بروهمندش هم در این ایام فتنه که فضای مجازی عرصه تاخ و تاز دشمن است با بصیرت حضور پیدا کرد و از انقلاب دفاع کرد.
وی خاطر نشان کرد: پدر(شهید هوشنگ خوب) در جنگ سخت و فرزند(شهید امید خوب) در جنگ نرم حماسه آفریدند.
فرمانده سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: چه کسی داعش را آموزش داده است؟ وزیر خارجه آمریکا رسما اعلام کرد که ما داعش را آموزش داده ایم ما از ترور و شهادت نمیترسیم شهادت مثل خون در رگ های ما است.
سردار خرمدل ادامه داد: حضور مردم در یاسوج گچساران ، باشت ، بهبهان و لیکک حماسه آفرین بود
امروز اگر دشمن خباثت کند حتما با قدرت و شکوه مردان ما مواجه خواهد شد.
وی اضافه کرد: دشمن را خوار و ذلیل خواهیم کرد شهادت مردم در حرم مطهر حضرت شاه چراغ نشانه ضعف دشمن است امروز مشکلات معیشتی و گرفتاری های روزانه باعث شده است حلاوت و شکوه و عظمت مردم ،کشور و رهبر خودمان را کمتر متوجه شویم.
سردار خرمدل گفت: در مکتب دشمن کشته شدن در میدان جنگ نابودی ست اما در مکتب ما شهادت و کشته شدن در راه خدا زندگی دوباره است این انقلاب با خون شهدا آبیاری شده است. 
وی گفت: از قول شهید مطهری: این خارج از عدالت خداوند است که خون شهید هدر رود.
سردار خرمدل افزود: ما نه تنها از شهادت و کشته شدن در راه خدا نمیترسیم بلکه آرمان و آرزوی ماست شهادت در راه خدا بالاترین مرتبه انسانیت و کمال است.

وی گفت: شهید سلیمانی : بالاتر از عاقبت بخیری شهادت در راه خداوند است که کمالی بالاتر از آن وجود ندارد امام خمینی(ره) : جنگ برای ما یک نعمت بود شهدا برای ما برکت هستند برکت خون شهیدان باعث حفظ تمامیت ارضی کشور شده است
در دوران انقلاب اسلامی مردم و رهبر باهم بودند و یک سانت از خاک کشور را از دست ندادند این به برکت خون شهیدان ماست.
فرمانده سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد" کسانی که ادعای ملی و مذهبی دارند از شهیدان یاد بگیرند که هم برای ملیت ایران و مذهبیت قیام کردند استقلال کشور یکی دیگر از دستاوردهای خون شهیدان است انقلاب اسلامی ایران مستقل ترین کشور جهان است.
وی گفت: شرافت و غرورمان باعث شده است که با تقدیم هزاران شهید امروز جمهوری اسلامی ایران مستقل ترین کشور جهان باشد آمریکا با آن هیبت و شکوه ظاهری اش تحت سیطره ی لابی صهیونیست است اما ایران با رهبری حکیمانه ی رهبر حکیم خود و مردم با بصیرت و به برکت خون  شهیدان امروز مستقل ترین کشور جهان است.
فرمانده سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: امروز جمهوری اسلامی ایران به عنوان یک قدرت درمنطقه غرب آسیا( به غلط خاورمیانه گفته میشود) حرف اول و آخر را می زند امروز قدرت حذب الله در لبنان باعث شده است اسرائیل با همه ی تجهیزاتش در قرن جدید که نسبت به ۴۰-۵۰ سال گذشته کاملا متفاوت شده نمیتواند به سرزمین لبنان جسارت کند.
سردار خرمدل گفت: ایران امروز ابرقدرت است شهدا پیامبران انقلاب ما هستند یکی از برکات خون شهیدان ما پیشرفت های شگفت انگیزی است که امروز در ابعاد مختلف کشور و نظام ما با آن مواجه است.
این فرمانده نظامی گفت: ما یک روزی محتاج سیم خاردار بودیم امروز یک ابرقدرت روسیه از ما درخواست پهپاد و تجهیزات نظامی دارد، کجا هستند کسانی که دم از غرور و ایرانیت می زنند؟ امروز ایران باشکوه و عظمت است هر کشوری که بتواند اراده ی خود را بر دیگران تحمیل کند قدرتمند گ است و ما در این جایگاه قرار داریم.
وی گفت: زمانی که رهبران یک کشور از مردم خودشان، از روحانیت و مرجعیت جدا باشند برای حفظ خودشان مجبورند به بیگانگان روی بیاورند.

سردار خرمدل افزود: امروز جمهوری اسلامی ایران با حضور مردم،  روحانیت و مرجعیت  به سرعت جلو میرود در قضیه ملی شدن نفت زمانی که آقای مصدق با آیت الله کاشانی و مردم بود ملی شدن نفت به بهترین نتیجه رسید و زمانی که آقای مصدق جدا شد کودتای ۲۸ مرداد اتفاق افتاد.
فرمانده سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد بیان داشت: دشمن از همه ی ابزار ها و تجهیزات خود استفاده کرده، تحریم، ترور، تخریب کرده در فضای مجازی لجن پراکنی کرده ولی به نتیجه نرسیده.
سردار خرمدل در پایان این مراسم گفت: بنای دشمن این است که توسط خودمان با نفوذ در میان مردم این انقلاب را از پای دربیاورد.
در پایان این مراسم زمان خوب مدیر کل ثبت اسناد  استان کهگیلویه و بویراحمد به نمایندگی از خانواده شهیدان خوب از همه مردم، مسئولان تقدیر و تشکر کرد.










 
نام شما

آدرس ايميل شما

درخشش دو عضو هیئت علمی و دو دانش‌آموخته دانشگاه یاسوج در جمع «دانشمندان برتر دنیا»

درخشش دو عضو هیئت علمی و دو دانش‌آموخته دانشگاه یاسوج در جمع «دانشمندان برتر دنیا»

دو عضو هیات علمی و دو دانش آموخته دانشگاه یاسوج در سال ۲۰۲۲ میلادی در لیست یک درصد دانشمندان ...
سید محمد خاتمی: براندازی نه ممکن است نه مطلوب

سید محمد خاتمی: براندازی نه ممکن است نه مطلوب

سید محمد خاتمی: انکار وضع بدی که به نام زندگی بر مردم تحمیل می‌شود نارضایتی را از بین ...
راه تغییرات از کدام طرف است؟

راه تغییرات از کدام طرف است؟

اولین و شاید جدی‌ترین گام در مسیر انجام اصلاحات و تغییرات در جوامع مختلف، نیازمند پذیرش ...
1