تاریخ انتشار
پنجشنبه ۱۷ آذر ۱۴۰۱ ساعت ۰۹:۵۲
کد مطلب : ۴۵۵۳۷۱
کبنا از نمایشگاه هفته پژوهش یاسوج گزارش می دهد؛

فعالیت یکی از معدود تولیدکننده‌های اسباب‌بازی‌های چوبی کشور در شهرستان باشت

۰
فعالیت یکی از معدود تولیدکننده‌های اسباب‌بازی‌های چوبی کشور در شهرستان باشت
کبنا ؛جهان به سمت تولید ثروت بر پایه علم و فناوری رفته است و کشور ایران نیز در حال پیمودن این راه است، در این مسیر استان کهگیلویه و بویراحمد نیز در سال‌های اخیر در این راه قدم برداشته است. جای خوشحالی است که در استان ما، برخی محصولات شرکت‌های فناور و دانش بنیان در جهان نمود دیگری ندارند، برخی از این شرکت‌ها محصولات خود را به کشور‌های مختلف حوزه خلیج فارس و همچنین اروپا صادر می‌کنند. شرکت‌های حوزه کشاورزی و گیاهان استان فعالیت‌های زیادی دارند و با استفاده از دانش خود خلق ثروت کرده‌اند. در همین چند سال فعالیت، شرکت‌های فناور و دانش بنیان به قدری رشد داشته‌اند که سطح درآمدزایی بالایی را به خود اختصاص داده‌اند.
به مناسبت حمایت از فعالیت شرکت‌های دانش بنیان و فناور، سایت «کبنا نیوز» از شرکت‌های مستقر در نمایشگاه پژوهش و فناوری یاسوج گزارش‌های اختصاصی تهیه و منتشر می‌کند تا در جهت ترویج هر چه بیشتر فعالیت‌های دانش بنیان گام بردارد.
میلاد جعفری، مدیر شرکت سرزمین اسباب‌بازی‌های چوبی در گفت و گو با خبرنگار کبنا در نمایشگاه هفته پژوهش یاسوج گفت: شرکت تولیدکننده انواع اسباب بازی و اکسسوری اتاق کودک مستقر در شهرستان باشت هستیم، سه سال است که با همراهی ۵ نفر دیگر شروع به کار کرده‌ایم. در حوزه کودک، نوزاد، نوجوان تولیدکننده انواع اسباب بازی‌های هوشی و فکری هستیم و خلاقیت و نوآوری بسیار زیادی در کار‌هایمان مشاهده می‌شود.
جعفری اظهار کرد: جزو معدود تولیدکننده‌های کشور در این زمینه هستیم، چوب‌های مورد استفاده ما وارداتی هستند، اما تجهیزات لازم را داریم.
جعفری افزود: به این دلیل باشت را برای کار انتخاب کردیم که در وهله اول شهرستان وطن ما است، از طرفی در باشت هزینه‌ها پایین‌تر است، چون فروش به صورت آنلاین است بهترین استراتژی این بوده که در جایی کار کنیم که هزینه‌ها پایین‌تر باشد.
جعفری خاطرنشان کرد: فضای کاربری ما محدود است و انتظار داریم که برای جای بزرگتر حمایت شویم و تبدیل به یک گارگاه یا پروژه بزرگتر شویم، چون تجهیزات لازم را داریم و این پتانسیل وجود دارد که بتوانیم در فضای بزرگتری کار کنیم.



 
نام شما

آدرس ايميل شما

درخشش دو عضو هیئت علمی و دو دانش‌آموخته دانشگاه یاسوج در جمع «دانشمندان برتر دنیا»

درخشش دو عضو هیئت علمی و دو دانش‌آموخته دانشگاه یاسوج در جمع «دانشمندان برتر دنیا»

دو عضو هیات علمی و دو دانش آموخته دانشگاه یاسوج در سال ۲۰۲۲ میلادی در لیست یک درصد دانشمندان ...
سید محمد خاتمی: براندازی نه ممکن است نه مطلوب

سید محمد خاتمی: براندازی نه ممکن است نه مطلوب

سید محمد خاتمی: انکار وضع بدی که به نام زندگی بر مردم تحمیل می‌شود نارضایتی را از بین ...
راه تغییرات از کدام طرف است؟

راه تغییرات از کدام طرف است؟

اولین و شاید جدی‌ترین گام در مسیر انجام اصلاحات و تغییرات در جوامع مختلف، نیازمند پذیرش ...
1