تاریخ انتشار
پنجشنبه ۱۰ آذر ۱۴۰۱ ساعت ۱۱:۲۹
کد مطلب : ۴۵۵۰۹۳
معاون سواد آموزی آموزش وپرورش؛

بازماندگان تحصیلی از دغدغه‌های آموزش و پرورش کهگیلویه وبویراحمد است

۰
بازماندگان تحصیلی از دغدغه‌های آموزش و پرورش کهگیلویه وبویراحمد است
کبنا ؛
با حضور مدیرکل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد، معاونین، رئیس گروههای جهادی بسیج دانشجویی، رئیس بسیج فرهنگیان و اعضای هیات اندیشه ورز بسیج فرهنگیان جلسه کارگروه بازماندگان از تحصیل با موضوع نحوه شناسایی و جذب بازماندگان از تحصیل برگزار شد.
به گزارش کبنا، معاون سواد آموزی اداره کل آموزش وپرورش استان کهگیلویه وبویراحمد گفت: بازماندگان از تحصیل از دغدغه‌های آموزش و پرورش است که جهت شناسایی و تحت پوشش قرار دادن آنان نیازمند همکاری همه دستگاهها هستیم.
سیدحمزه باقری نژاد در این جلسه با تقدیر از همکاری همه دستگاهها، نهادها و گروهای جهادی که با حوزه سواد آموزی همکاری دارند گفت: استفاده از ظرفیت گروهای جهادی، هیات اندیشه ورز وبسیج فرهنگیان و دانش آموزی گام مهمی در جهت شناسایی و معرفی بازماندگان از تحصیل در استان کهگیلویه و بویراحمد خواهد بود.
 وی  با بیان اینکه باید تلاش کنیم هیچ دانش آموزی در هیچ نقطه ای از استان از تحصیل باز نماند گفت: با توجه به اینکه برخی از بازماندگان از تحصیل و کودکان کار از اتباع و مهاجرین خارجی هستند، در این رابطه جلساتی با مجموعه استانداری و سازمان بهزیستی استان تشکیل و مقدمات کار برای شناسایی افراد بی سواد و کم سواد و بازمانده از تحصیل و یا تارکان تحصیل 6 ساله و بالاتر صورت گرفته است.
وی از انعقاد تفاهم نامه نهضت سواد آموزی با سایر دستگاههایی که در این زمینه می توانند همکاری کنند خبر داد وگفت: با بسیج امکانات و هماهنگی های لازم ، شناسایی هرچه سریعتر افراد واجد شرایط در حال انجام است که امیدواریم مجموعه بسیج و گروههای جهادی نیز در این زمینه یاریگر ما باشند.
باقری نژاد در پایان گفت: بازماندن از تحصیل به عنوان یک پدیده اجتماعی همواره یکی از دغدغه‌های آموزش و پرورش است که در این زمینه جهت شناسایی و تحت پوشش قرار دادن آنان نیازمند تلاش همه دستگاهها هستیم.
در این جلسه اعضاء دیدگاههای خویش را در رابطه با نحوه شناسایی بازماندگان از تحصیل ارائه و تبادل نظر کردند.

 
نام شما

آدرس ايميل شما

درخشش دو عضو هیئت علمی و دو دانش‌آموخته دانشگاه یاسوج در جمع «دانشمندان برتر دنیا»

درخشش دو عضو هیئت علمی و دو دانش‌آموخته دانشگاه یاسوج در جمع «دانشمندان برتر دنیا»

دو عضو هیات علمی و دو دانش آموخته دانشگاه یاسوج در سال ۲۰۲۲ میلادی در لیست یک درصد دانشمندان ...
سید محمد خاتمی: براندازی نه ممکن است نه مطلوب

سید محمد خاتمی: براندازی نه ممکن است نه مطلوب

سید محمد خاتمی: انکار وضع بدی که به نام زندگی بر مردم تحمیل می‌شود نارضایتی را از بین ...
راه تغییرات از کدام طرف است؟

راه تغییرات از کدام طرف است؟

اولین و شاید جدی‌ترین گام در مسیر انجام اصلاحات و تغییرات در جوامع مختلف، نیازمند پذیرش ...
1