تاریخ انتشار
چهارشنبه ۲۵ آبان ۱۴۰۱ ساعت ۱۰:۰۴
کد مطلب : ۴۵۴۴۶۹
در نشست خبری هفته بسیج با رسانه‌ها تشریح شد

برنامه‌های هفته بسیج در کهگیلویه و بویراحمد / ۶۰ درصد اخبار حوادث اخیر کشور توسط رسانه‌های فارسی زبان بیگانه کذب بودند

۱
۰
برنامه‌های هفته بسیج در کهگیلویه و بویراحمد /  ۶۰ درصد اخبار حوادث اخیر کشور توسط رسانه‌های فارسی زبان بیگانه کذب بودند
کبنا ؛معاون هماهنگ‌کننده سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه شعار امسال هفته بسیج؛ بسیج خدمتگزار ملت ایران است از اجرای ۲۵۰ برنامه طی هفته بسیج امسال در این استان خبر داد.
به گزارش کبنا، سرهنگ سعید برومند‌زاده صبح روز (چهارشنبه ۲۵ آبان ماه ۱۴۰۱) در نشست خبری با خبرنگاران به مناسبت هفته بسیج که در سالن جلسات سپاه فتح برگزار شد، با بیان اینکه «بسیج بن بست شکن است»، و هر جا تفکر بسیجی حاکم بود، بن‌بست‌ها برداشته شد، اظهار داشت: در حوادث اخیر دشمنان با جنگ رسانه‌ای اتفاقات تلخی را رقم زدند و عده‌ای از جوانان ما در دام این جنگ رسانه‌ای افتادند، آسیب دیدند.
معاون هماهنگ‌کننده سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد در ادامه به تشریح حوادث اخیر در کشور پرداخت و اظهار داشت: در حوادث اخیر، شاهد جنگ ترکیبی حساب شده و برنامه‌ریزی دشمن بودیم، بطوریکی بیش از ۶۰ درصد اخبار وقایع اخیر کشور توسط رسانه‌های فارسی زبان بیگانه پایه و اساس کذب داشتند.
معاون هماهنگ‌کننده سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد اضاقه کرد: بخش زیادی از جامعه ما جوانان و نوجوانان هستند که در این جنگ رسانه‌ای ناخواسته مورد هجمه دشمن قرار گرفتند.
برومند‌زاده به نقش رسانه‌ها در مقابله با این جنگ رسانه‌ای، دشمنان اشاره کرد و گفت: اصحاب رسانه و مطبوعات به این مسائل ورود کنند و با آفند در مقابله با این جنگ ترکیبی دشمن، مکر و حیله دشمنان را خنثی کنند.
برومندزاه تاکید کرد: عده‌ای فکر می‌کنند بسیج مجموعه تشکیل شده از نظامیان و شبه نظامیان دارای پرونده است اما بسیج خاص یک مجموعه نیست، بلکه یک تفکر و یک فرهنگ و شامل همه افراد می‌شود.
معاون هماهنگ کننده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه بسیج خانه و مرجع مردم است، افزود: هر جایی که نظام و کشور اسلامی ما حتی در خارج از کشور نیاز به کمک داشته باشد این تفکر بسیجی است که به یاری می‌آید و در واقع بسیجیان عباس زمانه هستند و تا پای جان در میدان حضور دارند.
وی با بیان اینکه بسیج نگهبان انقلاب اسلامی است و در هیچ صحنه‌ای تسلیم نمی‌شود، افزود: امروز دچار جنگ ترکیبی هستیم و دشمن با تکیه بر رسانه هر چه داشته به میدان آورده، متاسفانه بخشی از بدنه که جوانان و نوجوانان هستند ناخواسته مورد هجمه قرار گرفتند.
سرهنگ برومندزاده با بیان اینکه در جنگ نرم و ترکیبی امروز رسانه‌ها وظیفه سنگین و خطیری بر دوش دارند، خاطر نشان کرد: رسانه‌ها در این جنگ با انجام رسالتی که بر عهده دارند کمک کنند تا جوانانی که ناخواسته در این جنگ قرار گرفتند به دامن جامعه بازگردند.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد در ادامه با بیان اینکه «بسیج خدمتگزار ملت ایران» شعار هفته بسیج امسال است، اظهار داشت: به مناسبت هفته بسیج برگزاری کارگاه‌های و دوره‌های آموزشی متعدد جهت توانمند‌سازی برای اقشار مختلف برگزار می‌شود.
معاون هماهنگ‌کننده سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به خدمات‌رسانی طی هفته بسیج در استان خاطرنشان کرد: ۷۰۰۰ بسته معیشتی طی این هفته بین اقشار نیازمند استان توزیع می‌شود.
برومند‌زاده با اشاره به در دستور کار بودن آبرسانی به ۱۸۴ روستا از سوی بسیج سازندگی استان تصریح کرد: طی هفته بسیج امسال آبرسانی به ۲۰ روستا افتتاح و به بهره‌برداری می‌رسد.
وی ادامه داد: ۲۵۰۰ پنل خورشیدی را هم جهت تولید برق مورد نیاز خود با پرداخت تسهیلات قرض الحسنه در اختیار متقاضیان قرار خواهیم داد و البته این افراد می‌توانند مازاد بر مصرف خود را بفروشند.
معاون هماهنگ‌کننده سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: در هفته بسیج امسال اردو‌های جهادی به مناطق کم برخوردار و محروم در حوزه عمرانی و بهداشتی برگزار خواهد شد.
برومند‌زاده برگزاری میز خدمت، برگزاری یادواره‌های شهدا در حوزه‌ها، پایگاه‌ها و شهر‌ها و بخش‌ها، سرکشی از خانواده شهدا، برگزاری اردو‌های دانش‌آموزی و دانشجویی، برگزاری مسابقات ورزشی از جمله پیاده رو‌ی و کوهپیمایی، نشست‌های تخصصی و سرود‌های پاتوقی. ا از دیگر برنامه‌های هفته بسیج در سطح استان کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد.
نام شما

آدرس ايميل شما

علی اکبر
Iran, Islamic Republic of
لطف کنید مثل وکلا صحبت نکنید ما همه اعتراض داریم به تمام مشکلات اقتصادی پس سکوت ما از حیا داشتن هست نه پذیرش این شرایط اسفبار
سید محمد خاتمی: براندازی نه ممکن است نه مطلوب

سید محمد خاتمی: براندازی نه ممکن است نه مطلوب

سید محمد خاتمی: انکار وضع بدی که به نام زندگی بر مردم تحمیل می‌شود نارضایتی را از بین ...
راه تغییرات از کدام طرف است؟

راه تغییرات از کدام طرف است؟

اولین و شاید جدی‌ترین گام در مسیر انجام اصلاحات و تغییرات در جوامع مختلف، نیازمند پذیرش ...
روزنامه جمهوری اسلامی: کاش یک استعفای نمایشی می‌دادید

روزنامه جمهوری اسلامی: کاش یک استعفای نمایشی می‌دادید

روزنامه جمهوری اسلامی نوشت: آنچه که اکنون در سرزمین ما اتفاق می‌افتد، به سادگی می‌شد ...
1