تاریخ انتشار
شنبه ۲۱ آبان ۱۴۰۱ ساعت ۱۵:۴۵
کد مطلب : ۴۵۴۳۴۰
کبنا گزارش می دهد؛

چشم طمع کوتوله های سیاسی به سازمان برنامه ریزی استان کهگیلویه و بویراحمد / تحمیل افراد بی تخصص به استان درست نیست

۱۷
۰
چشم طمع کوتوله های سیاسی به سازمان برنامه ریزی استان کهگیلویه و بویراحمد / تحمیل افراد بی تخصص به استان درست نیست
کبنا ؛سازمان مدیریت و برنامه ریزی در هر استانی یک مسوولیت استراتژیک است که نقش مهمی در توریع و تخصیص و اخذ اعتبارات و بودجه دارد، اما چندی است که عده ای چشم طمع به صندلی ریاست این سازمان دوخته اند.
به گزارش کبنا، پیش از اینکه علی شهابی نسب به عنوان رئیس در این سازمان مشغول شود به عنوان معاون سازمان مشغول به خدمت بود و اشراف خوبی بر مسائل کاری سازمان داشت، به یاد داریم که پیش از شهابی نسب، مناقشات زیادی بر سر یک مدیر بی کفایت ایجاد شد و سازمان برنامه و بودجه استان بر سر مدیریت «سلحشوری» دچار ضعف و خسران شد.
حالا نیز کوتوله های سیاسی چشم طمع به این مدیریت دوخته اند تا بتوانند در یکی از مهمترین پست های استان نامی برای خود به هم بزنند، در حالی که این سازمان کار تخصصی مربوط به خود را دارد و نباید مردم استان به خاطر طمع افراد بی تخصص و بی تجربه دچار خسران شوند.
پیش از این نام جهانگیر شاهینی به عنوان یکی از گزینه ها مطرح شد که سابقه مدیرکلی دفتر آموزش و پژوهش استانداری بوشهر دولت روحانی را در کارنامه‌اش دارد و کارشناس مرکز آموزش مدیریت دولتی در تهران است.
حالا نیز نام فرماندار یکی از شهرهای کوچک استان به عنوان یکی از گزینه ها نام برده شده، که از عجایب است. افرادی که در مدیریت فرمانداری خود مانده اند چطور ممکن است با رشته و تخصص های نامرتبط به عنوان رئیس سازمان برنامه و بودجه در استان مطرح شوند؟
چطور ممکن است که سرنوشت مردم برای مسوولان استان بی اهمیت باشد و فقط سودای تغییر افراد را داشته باشند. حتی اگر قرار است شهابی نسب از این پست کنار گذاشته شود انتظار مردم این است که فرد شایسته تری از خود این سازمان به عنوان رئیس سازمان برنامه ریزی مشغول به کار شود. چرا استانداری در این دولت اصرار دارد افرادی از بیرون را به داخل یک سازمان تحمیل کند، هنوز نتیجه ی این شکل انتخاب و انتصابات برای مسوولان مشخص نشده است؟
شهابی نسب در دو سال گذشته جزو مدیران پای کار استان بوده، کسی که تفکرات مستقل و میانه اصولگرایی و اصلاح طلبی دارد و نه در ابتدا، بلکه در دو سال آخر منتهی به دولت روحانی جایگزین سلحشوری شد.
اما در دو سال اخیر شاهد بودیم که احمدزاده استاندار با نخبه خواندن برخی افراد به آنها پست های مهم استانی را داد و علارغم این تعریف و تمجیدها دستاورد چشم گیری از این افراد نمی بینیم.
حالا هم سازمان برنامه ریزی استان درگیر حواشی انتخاب مدیریت است و مشخص نیست از کجا قرار است فردی به این سازمان مهم استان تحمیل شود.
 
نام شما

آدرس ايميل شما

فرماندار
فرماندار شهر باشت قرار هست جایگزین ایشان شوند؟
برنامه و بودجه
Iran, Islamic Republic of
واقعا متاسفم
تاسف
تاسف
/ استاندار تو را به خدا از نمایندگان نترس
استانداری
Iran, Islamic Republic of
فرماندار کدوم شهر گزینه هست ,؟
شهروند
Iran, Islamic Republic of
طوری از تخصص حرف می زنید به نظر می رسد تا الان آدم های به اصطلاح متخصص (البته شواهد نشان می دهد اصلا اینطور نیست) چه گلی به سر این استان زده اند. پست ها که ارث پدری هیچ کس نیست. اینطوری که خبر زده اید در این استان مملو از جوانان و نخبگان باتجربه ، قحط الرجاله . اجازه بدهید تا استاندار محترم استان بدرستی کارش را انجام دهد.
Iran, Islamic Republic of
باسلام حضورسردبیرمحترم کبنانیوز حتمانخبه تعریف علمی داردونخبه شناسه ملی ونخبگانی دارد اینطورنیست که هرکسی رانخبه صدازد
برادر
Iran, Islamic Republic of
بهترین گزینه حجت الله دلشاد متخصص در سازمان مدیریت و دلسوز و مردمی
خلیل
Iran, Islamic Republic of
کوتوله های سیاسی را ولش کن کوتوله وزارت کشور هم پیاله وزیر کشور / مدیرکل سیاسی وزارت کشور گزینه نهایی استانداری کهگیلویه و بویراحمد شد .... خداحافظ احمد زاده خداحافظ سید قدرت و سلام سید ناصر حسینی به کرسی استانداری کهگیلویه و بویراحمد
Iran, Islamic Republic of
وقتی میشن استاندار و نماینده،اینجا که دیگه سهله
بهروزی
Iran, Islamic Republic of
سلام.
. میانه رو نیست بلکه کاملا اصلاح طلب و در اختیار تشکیلات خاص هست.
ضعیف بوده و هست ..حتی در کارشناسی و معاونت.
چه کار خاصی در این مدت انجام داده است .
95درصد فعالیت سازمان فقط توسط تهران ابلاغ می گردد و انجام میشود چه شهابی باشد چه نباشد ...
ایشان توسط گروه تاجگردون منصوب شد و در اختیار این گروه. می باشد ...
Iran, Islamic Republic of
آقای کمایی فکرکنم شهابی حسابی دمت دیده،باباشهابی توان جابجایی یه نیروی شرکتی راندارد،.،درواقع رئیس سازمان کس دیگری هست ...
Iran, Islamic Republic of
با سلام عرض ادب خدمت اقاي كمايي عزيز
هر وقت استاندار محترم تونستند جايگزين مدير غير متخصص اب و فاضلاب استان رو تعيين كنه حتما ميتونه جايگزين دكترشهابي متخصص و مرتبط با بودجه و برنامه ريزي انتخاب كنن، اقاي استاندار محترم در انتخاب گزينه هابراي اب و فاضلاب استخاره ميكنه، اين نخبه غيربومي كيه كه بياد تو استان كه برا انتخاب مديرانش استخاره ميكنن،خدا اخر و عاقبت همه رو بخير بگردونه
Iran, Islamic Republic of
در حال حاضر در استان هيچ گزينه اي در استان جايگزين شهابي نيست يعني فرد شايسته اي نيست
بچه لر
Iran, Islamic Republic of
خدايي مدير اموزش و پژوهش بياد رييس سازمان مديريت بشه، ايشون قابل احترامن ولي اگه فرد لايقي هست چرا در سازمان مديريت استان بوشهر، اين استان محل كاراموزي مديران غير بومي هست
ا . بیات
Iran, Islamic Republic of
با عرض سلام .
جناب آقای دکتر نوروزی مدیر ی جوان و نخبه علمی در کلیه ی مقاطع تحصیلی شان هستن و خدایی در طول دوران انقلاب تا کنون مدیری شایسته تر ، کارآمد و بهتر از ایشان در سازمان برنامه و بودجه استان ندیده ام ، به امید اینکه دلسوزان انقلاب در استان و پایتخت علی الخصوص جناب آقای استاندار و نمایندگان بزرگوار و شریف از این نیروی شایسته جوان با تمام توان جهت پیشرفت استان مون بهره ببرند .
Iran, Islamic Republic of
باید بره تا استاندار نیروی مورد نظر خودش را بگذارد امروز ه یکی از ضعفهای اصلی دستگاههای اجرایی که تمامی کارکنان به آن واقفند نبودن رشد از درون خود دستگاههاست مدیر اگر مجرب و متخصص و از بدنه دستگاه باشد آن دستگاه موفق تر هست و استان نه یک قدم بلکه صد قدم جلوتر است و اگر کم تجربه و صرفا نظر استاندار و معاونین باشد یعنی آموزش محوری مدیر برای چهار سال بعد
مامی
Iran, Islamic Republic of
مگرمدریت تخصص می‌خواهد؟
یابامن باش یابروکنار
اینشعارتندروهای کارنابلدپرمدعاوپست پرست است
برنامه وبودجه جای شعاریستهانیست
حمید
Iran, Islamic Republic of
کارت هدیه های شهابی کارخودش رو کرد.دهن کبنا رو بست.میخوای شماره کارت هدیه رو برات بذارم.شما هم رسانه کوتوله وباجگیرهستی.مدیریت سلحشوری ارامش رو به سازمان برگردوند.ولی ارامش شما باجگیرها رو گرفت.البته مردنیستی که این پیام رو بذاری
سید محمد خاتمی: براندازی نه ممکن است نه مطلوب

سید محمد خاتمی: براندازی نه ممکن است نه مطلوب

سید محمد خاتمی: انکار وضع بدی که به نام زندگی بر مردم تحمیل می‌شود نارضایتی را از بین ...
راه تغییرات از کدام طرف است؟

راه تغییرات از کدام طرف است؟

اولین و شاید جدی‌ترین گام در مسیر انجام اصلاحات و تغییرات در جوامع مختلف، نیازمند پذیرش ...
روزنامه جمهوری اسلامی: کاش یک استعفای نمایشی می‌دادید

روزنامه جمهوری اسلامی: کاش یک استعفای نمایشی می‌دادید

روزنامه جمهوری اسلامی نوشت: آنچه که اکنون در سرزمین ما اتفاق می‌افتد، به سادگی می‌شد ...
1