تاریخ انتشار
سه شنبه ۱۷ آبان ۱۴۰۱ ساعت ۱۵:۴۶
کد مطلب : ۴۵۴۱۸۹
خبر خوش برای فرهنگیان؛

آغاز به کار رسمی میز خدمت رتبه بندی معلمان در کهگیلویه و بویراحمد

۱
۰
آغاز به کار رسمی میز خدمت رتبه بندی معلمان در کهگیلویه و بویراحمد
کبنا ؛میز خدمت رتبه بندی معلمان در آموزش وپرورش کهگیلویه وبوراحمد آغاز به کار کرد.
به گزارش کبنا، این میز کار با حضور نمایندگانی از معاونت برنامه ریزی و توسعه منابع، امور اداری، اطلاع رسانی و روابط عمومی، مرکز سنجش و پایش کیفیت آموزشی، اداره فناوری و اطلاعات، با هدف جمع آوری و رفع ابهامات و پرسشهای احتمالی و راهنمایی های لازم در راستای  اجرای نظام رتبه بندی معلمان تشکیل شده است.
مدیرکل آموزش وپرورش استان کهگیلویه وبویراحمد در آیین آغاز به کار این میز کار بر بررسی دقیق مدارک و مستندات معلمان توسط ارزیابان تاکید کرد وگفت: بررسی مدارک حق الناس است و پرونده ها را با حوصله و دقت مورد ارزیابی قرار گیرد تا خدای ناکرده حقی از کسی ضایع نگردد.
حسنعلی عزت خواه از تلاشهای مجاهدانه همه اعضای میز کار رتبه بندی در استان وشهرستانها تقدیر وتشکر کرد وگفت: با حمایت و پیگیری های رئیس جمهور  و نمایندگان مجلس شورای اسلامی مبنی بر تصویب و اجرای قانون رتبه بندی معلمان و همچنین پیرو دستور و تاکید وزیر آموزش و پرورش مبنی بر تسریع فرایند اجرایی سازی قانون رتبه بندی معلمان و اطلاع رسانی به موقع و شفاف مراحل انجام امور به جامعه معلمان، میز کار رتبه بندی معلمان در استان آغاز به کار کرد که امید می رود در سریعترین زمان ممکن کار رتبه بندی معلمان به اتمام برسد و احکام آنان صادر شود.
رئیس اداره سنجش ،پایش و کیفیت آموزشی اداره کل آموزش وپرورش استان نیز در این آیین گفت: کار ارزیابی مدارک و مستندات معلمان از امروز توسط ارزیابان حرفه ای همزمان با سراسر کشور در استان کهگیلویه وبویراحمد آغاز می شود.
یونس محمود زاده افزود: امروز ویبناری با حضور رئیس مرکز سنجش وزارت آموزش وپرورش با هدف تبیین موضوع فرآیند ارزیابی پرونده الکترونیکی معلمان همزمان با آغاز به کار ارزیابان حرفه ای در سراسر کشور برگزار و بعد از این جلسه کار ارزیابان شروع خواهد شد.
وی گفت: 49 نفر ارزیاب که مورد انتخاب مرکز آموزش مدیریت دولتی در کشور قرار گرفته اند کار ارزیابی مدارک ومستندات رتبه معلمان را طبق قانون نظام رتبه بندی بر عهده خواهند داشت.
نام شما

آدرس ايميل شما

ولدی جهان اباد
Iran, Islamic Republic of
با سلام...تکلیف رتبه ی فرهنگیان بازنشسته و شاغلی که رتبه ی آنها صفر شده، یا فاقد رتبه هستند چیست؟ آیا مدیر کل محترم اموزش و پرورش استان پیگیری می کند؟آنچه که واضح و مشخص است مدیران محترم مدارس و ارزیابان محترم کم لطفی کردند
حق اعتراضی وجود دارد؟
علی‌اف از دمیدن بر آتش تنش حداکثری با ایران چه می‌خواهد؟

علی‌اف از دمیدن بر آتش تنش حداکثری با ایران چه می‌خواهد؟

برخلاف رویکرد تعاملی و ایجابی تهران، جمهوری آذربایجان با افزایش ضریب رویکرد تقابلی، بر ...
ماجرای پشت در شورا به جلسه راه یافت

ماجرای پشت در شورا به جلسه راه یافت

همزمان با شروع هفتمبن جلسه پرسش شورا از شهردار، مردی که پشت در ایستاده بود گفت: من باید ...
اثر یک دهه بر بازار دلار

اثر یک دهه بر بازار دلار

 برخی فعالان می‌گویند احتمالِ رفتن دلار به سوی کانال بالاتر وجود دارد ولی دشوار است که ...
1