تاریخ انتشار
يکشنبه ۱۵ آبان ۱۴۰۱ ساعت ۰۰:۵۱
کد مطلب : ۴۵۴۱۶۵
در حاشیه ملاقات با مردم استان کهگیلویه و بویراحمد مطرح شد

استاندار کهگیلویه و بویراحمد: هر گونه سفارش برای پذیرش نیرو خلاف قانون است، فقط آزمون

۱۲
۰
استاندار کهگیلویه و بویراحمد: هر گونه سفارش برای پذیرش نیرو خلاف قانون است، فقط آزمون
کبنا ؛استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: هر گونه سفارشی برای پذیرش نیرو خلاف قانون است و بازرسی استانداری مراقب است که این کار با سفارش انجام نشود و باید از طریق آزمون نیرو جذب شود.
به گزارش کبنا، ایرنا نوشت: سید علی احمدزاده استاندار کهگیلویه وبویراحمد روز شنبه در دیداری ۲ ساعته با عده‌ای از مردم و قشر‌های مختلف از مناطق دور و نزدیک استان در محل استانداری پای دردل دل‌ها و شنیدن خواسته‌های متعدد آنان نشست و دستورات لازم را به مدیران صادر کرد.
در روز ملاقات مردمی استاندار کهگیلویه و بویراحمد در ورودی راهرو‌های دفتر استاندار اقشار مختلف مردم از جوان و پیر و تحصیل کرده و بیکار حضور داشتند به گونه‌ای که حتی از روستا‌های دورأفتاده و صعب العبور هم آمده بودند و برای دیدار با وی انتظار می‌کشیدند.
یکی از برنامه‌های اصلی دولت سیزدهم پاسخگویی و رفع مشکلات مردم محروم در هر نقطه‌ای از کشور است و دیدار‌های چهره به چهره مقامات ارشد استانی با مردم برای تحقق این سیاست در صدر این برنامه‌ها قرار گرفته و به قوت در این استان تداوم دارد.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: مدیران به تبع سیاست کلی دولت که کمک به مردم محروم و مستضعف است باید وارد میدان شوند و کمک به مردم را در اولویت قرار دهند.
سید علی احمدزاده عنوان کرد: مشکلات مردم را تا جایی که امکان دارد مرتفع کنند تا زندگی مردم به درستی اداره شود و تنها هدف ما کمک به مردم است.
برخی از افرادی که امروز با استاندار کهگیلویه و بویراحمد ملاقات داشتند کسانی بودند که همه راه‌ها را رفته، مکاتبات مختلف اداری حتی از بالاترین مقامات و نهاد‌های نظارتی و اجرایی را انجام داده و شاید به گفته خودشان به پایان خط رسیده‌اند و آخرین راه حل آن‌ها دیدار مردمی استاندار و گره گشایی استاندار بود.
هر گونه سفارشی برای پذیرش نیرو خلاف قانون است
استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: عمده مراجعان امروز برای بحث اشتغال بود که یا فرزندانشان، خواهر و برادرانشان بیکاراند و درخواست اشتغال دارند.
سید علی احمدزاده عنوان کرد: هر هفته تعداد زیادی از مراجعان کسانی هستند که در بهداشت و درمان، بیمارستان‌ها و درمانگاه‌ها نزد پیمانکاران مشغول به کار بوده‌اند و پیمانکاران این افراد را اخراج کرده و افراد جدیدی را در چند سال گذشته پذیرفته‌اند و تنها مربوط به این دولت نیست.
وی بیان کرد: بعضی افراد درخواست برگشت به کار دارند و اگر بررسی نشان دهد که حقی از آن‌ها تضییع شده، به دستگاه معرفی می‌شوند و در مورد بقیه افراد پذیرش نیروی دستگاه‌های دولتی از طریق آزمون صورت گیرد.
احمدزاده اظهار داشت: هر گونه سفارشی برای پذیرش نیرو خلاف قانون است و بازرسی استانداری مراقب است که این کار با سفارش انجام نشود و باید از طریق آزمون نیرو جذب شود.
وی افزود: کسانی که به صورت غیرقانونی اخراج شده‌اند به کار برگشت داده خواهند شد تا حقوق‌شان برگردد و به آن‌ها ظلمی نشود.
اولویت جذب نیرو در کارخانه سیمان و کارخانه‌های مشابه در استان با نیرو‌های بومی همان منطقه و یا روستا است
معاون اقتصادی استاندار نیز گفت: کارخانه سیمان باید اولویت اشتغال را به جوانان بومی دهد چون در برخی موارد به فرزندان روستا‌های نزدیک به کارخانه کمتر توجه می‌شود.
سید احسان عسکری افزود: در کارخانه سیمان و کارخانه‌های مشابه اولویت جذب نیرو‌های کارگری را به فرزندان اطراف همان روستا بدهند.
وی عنوان کرد: در این صورت حداقل آن مناطق از اشتغال بهره‌مند شوند و کمتر مشکل بیکاری و معیشتی داشته باشند.
مراجعات از یک جنس خاص نیست
برخی مشکلات مردم در خصوص منابع طبیعی، دستگاه‌های دولتی، مشکلات معیشتی، درخواست تسهیلات، حمایت برای پرداخت هزینه مریضی فرزندان‌شان است که استاندار می‌گوید: موارد خاص را بانک‌ها تسهیلاتی خواهند داد که زندگی‌شان را سر و سامانی دهند و اشتغالی برای خود و اطرافیان ایجاد کنند.
برخی روستا‌ها آب آشامیدنی ندارند و پاره روستا هستند که اهالی این روستا‌ها درخواست آب لوله کشی داشتند.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد در این دیدار ۲ ساعته با درخواست از هر یک از دستگاه‌های مختلف اجرایی و خدماتی و همچنین بانک‌های عامل و یا نهاد‌های نظارتی تأکید کرد که که مشکلات مراجعه‌کنندگان پیگیری و در همین نشست امروز قول مساعد برای رفع آن‌ها داد.
در این ملاقات عمومی، درخواست‌های مراجعین از شهرستان‌های بویراحمد، کهگیلویه، گچساران، دنا، باشت، مارگون و دیگر مناطق استان با حضور معاونین عمرانی و اقتصادی استاندار بررسی و دستور مستقیم استاندار برای رسیدگی صادر شد.
در برنامه دیدار مردمی استاندار کهگیلویه و بویراحمد امروز شنبه علاوه بر سید علی احمدزاده، چهار تن از مدیران کل ستادی استانداری شامل کیامرث حاجی‌زاده معاون هماهنگی امور عمرانی، احسان عسکری معاون هماهنگی امور اقتصادی، سید افضل حسینی مدیرکل حوزه استاندار و محمدباقر شریفی مدیرکل بازرسی استانداری حضور داشتند و در صورت صلاحدید دیگر مدیران کل دستگاه‌های اجرایی برای رفع مشکلات موردی مردم در چشم به هم زدنی در دفتر استاندار حاضر می‌شدند.
در این دیدار، استاندار کهگیلویه وبویراحمد از طریق تماس تلفنی با مدیران مربوطه و یا به طور مکتوب دستورات لازم در خصوص رسیدگی به موارد مطرح شده از سوی ملاقات‌کنندگان را صادر کرد.
نام شما

آدرس ايميل شما

گچساران
Iran, Islamic Republic of
.. اول هفته
محمد
Iran, Islamic Republic of
در چشم بهم زدنی؟ این چه بچه بازی در خبر نویسی هست ایرنا به راه انداخته
مطلع
Romania
.... نام نشان استاندار را بر باد خواهد داد جناب استاندار برای... بازرس بزارین ...
مطلع
Iran, Islamic Republic of
آقای استاندار آیا استخدام بخشدار مرکزی بویراحمد ، فرماندار لنده و مدیرکل دفتر امور شهری بدون هرگونه سابقه استخدامی و حضور در آزمونی تضییع حقوق نخبگان و تحصیل کردگان دانشگاهی نیست و این بی عدالتی بعد از بیش از یک دهه مجددا توسط جنابعالی در استانداری کهگیلویه وبویراحمد احیا گردید . آیا بازرسی و حراست استانداری که هر دو هم از نزدیکان حضرتعالی می باشند نسبت به پیگیری چشم پوشی نخواهند کرد و هزاران سوال دیگر .........
ساجدی
Iran, Islamic Republic of
افرادی که مستقیم با وزیر کشور مکاتبه مستقیم داشتی و بدون آزمون جذب کردی و در قالب بخشدار فرماندار معاون فرماندار ابلاغ زدی با کدام سازگار قانونی استخدام کردی آیا این حرکت تبعیض آمیز می‌تواند تامین کننده حقوق جوانان جویای کار باشد/ تو اگه منادی عدالت و رعایت حق حقوق جوانان بودی که دست به این اقدامات قوانین مقررات استخدامی نمیزدی و صرفآ برای جذب یکسری افراد خاص حکم بخشدار فرماندار معاون فرماندار که رانت رابطه قوی داشتند این اقدام ناپسند را بکار نمیگرفتی از اصحاب رسانه انتظار میرود این مورد را به جد پیگیری و دنبال کنند تا شاهد این بی عدالتی و تبعیض و ترویج آن توسط سایر مدیران استانی نباشیم یکسری افراد تحت عنوان بخشدار و فرماندار جنابعالی بکار گرفتی که هیچ سابقه استخدامی حتی قراردادی با دولت نداشتند صرفا به بهانه استخدام این افراد را حکم بخشدار فرماندار براشون زدی که این اقدام شما هیچ توجیه منطقی عقلی ندارد که نه تنها امور به دست افراد ناآگاه و غیر مرتبط و بدون سابقه کار اداری سپردی بلکه حق دیگر افراد تحصیل کرده دانشگاهی جویای کار را تضییع نمودی لطفا به مردم توضیح دهید هدف از این اقدام نابجا و نسنجیده و دور از سیاست دولت فعلی چه بوده است!!!؟
جهان
Iran, Islamic Republic of
باورم شد صد درصد شک نکن مرحبا آفرین
جوان بیکار
Iran, Islamic Republic of
آقای استاندار عزیز خواهشا شما دیگه به ما نگید از زمان مدیریت خود شما به این طرف تحقیق کنید ببینید چند نفر بدون آزمون و فله ای در تمام ادارات و حتی استانداری استخدام شده اند. شخصا حاضرم این اسامی را لیست کنم بدم خدمتتان از خود استانداری هم شروع میکنم
Iran, Islamic Republic of
آقای استاندار شما گفتید ما هم گفتیم درسته
Iran, Islamic Republic of
استاندار محترم فرمایشت را باور کردیم
Iran, Islamic Republic of
مردم استاندار ناکارآمد نمیخوان
وزارت کشور به داد مردم برسید
Iran, Islamic Republic of
ای داد مدیر محترم سایت چرا پیام ارسالی را به استاندار محترم نزدید حالا متوجه هستید همه شعار بود پس چرا خبر می زنید
Iran, Islamic Republic of
مزاح می‌فرماید یه سری به اداره کل راهداری بزنید لطفا
راه تغییرات از کدام طرف است؟

راه تغییرات از کدام طرف است؟

اولین و شاید جدی‌ترین گام در مسیر انجام اصلاحات و تغییرات در جوامع مختلف، نیازمند پذیرش ...
روزنامه جمهوری اسلامی: کاش یک استعفای نمایشی می‌دادید

روزنامه جمهوری اسلامی: کاش یک استعفای نمایشی می‌دادید

روزنامه جمهوری اسلامی نوشت: آنچه که اکنون در سرزمین ما اتفاق می‌افتد، به سادگی می‌شد ...
متن و حاشیه «مولوی عبدالحمید»

متن و حاشیه «مولوی عبدالحمید»

رهبر معنوی اهل سنت ایران در جریان حیات دینی و سیاسی خود همواره مواضع قابل تامل و جنجالی ...
1