تاریخ انتشار
شنبه ۱۴ آبان ۱۴۰۱ ساعت ۱۲:۴۱
کد مطلب : ۴۵۴۱۳۳
در شش ماهه نخست امسال:

کاهش 11 درصدی مراجعه با ادعای نزاع در کهگیلویه و بویراحمد

۱
۰
کاهش 11 درصدی مراجعه با ادعای نزاع در کهگیلویه و بویراحمد
کبنا ؛مدیرکل پزشکی قانونی استان کهگیلویه و بویراحمد از کاهش 11.8درصدی مراجعه افراد با ادعای نزاع به ادارات پزشکی قانونی استان در شش ماهه نخست امسال خبر داد.
به گزارش کبنا، کامروز امینی مدیرکل پزشکی قانونی استان کهگیلویه و بویراحمد امروز شنبه (14 آبان ماه 1401) گفت: در شش ماهه نخست امسال، 2 هزار و 874 نفر با ادعای نزاع به ادارات پزشکی قانونی استان مراجعه کردند که این تعداد نسبت به مدت مشابه سال قبل کاهش 11.8 درصدی را نشان می دهد.
وی تصریح کرد: طی این مدت، از مجموع مراجعه کنندگان با ادعای نزاع به ادارات پزشکی قانونی استان، 2هزار و 241 نفر مرد و 633 نفر زن بودند.
وی همچنین اظهار داشت: شهرستانهای بویراحمد با یکهزار و 648 مورد، کهگیلویه با 600 مورد، گچساران با 384 مورد بیشترین مراجعه کننده با ادعای نزاع را داشته‌اند.
امینی عنوان کرد: طبق سالنامه آماری پزشکی قانونی کشور، استان کهگیلویه و بویراحمد در سال 1400 در خصوص مراجعه کنندگان با ادعای نزاع در جایگاه هفتم کشور نسبت به جمعیت قرار گرفت.

 
نام شما

آدرس ايميل شما

دنا
Iran, Islamic Republic of
همون برخوردی که حوزه قضایی و انتظامی چند ماه پیش با اراذل و اوباش و حاملین سلاح در شهر کردند باعث شد که نزاع الان کم بشه ، ولی ای کاش این طرح ها ادامه داشتی و اونایی که سلاح سرد و گرم از خودروشون گرفتند به حکم قانون برخورد میشد ولی متاسفانه پیچش شل شد و اندک اندک به فراموشی سپرده شد !!!
روزنامه جمهوری اسلامی: کاش یک استعفای نمایشی می‌دادید

روزنامه جمهوری اسلامی: کاش یک استعفای نمایشی می‌دادید

روزنامه جمهوری اسلامی نوشت: آنچه که اکنون در سرزمین ما اتفاق می‌افتد، به سادگی می‌شد ...
متن و حاشیه «مولوی عبدالحمید»

متن و حاشیه «مولوی عبدالحمید»

رهبر معنوی اهل سنت ایران در جریان حیات دینی و سیاسی خود همواره مواضع قابل تامل و جنجالی ...
روزنه‌های احیای برجام

روزنه‌های احیای برجام

دلايل متعددي وجود دارند که نشان مي‌دهند بهتر است امريکا به دنبال احياي برجام باشد و به ...
1