تاریخ انتشار
چهارشنبه ۱۱ آبان ۱۴۰۱ ساعت ۲۰:۲۸
کد مطلب : ۴۵۴۰۴۴
کبنا گزارش می‌دهد

ضرب‌العجل حاجی‌زاده برای ورودی و خروجی‌های شهر یاسوج؛ یک وعده‌ سر خرمنِ دیگر؟

۵
۰
ضرب‌العجل حاجی‌زاده برای ورودی و خروجی‌های شهر یاسوج؛ یک وعده‌ سر خرمنِ دیگر؟
کبنا ؛
ضرب‌العجل یک ماهه حاجی‌زاده مبنی بر حل معضل ورودی و خروجی‌های شهر یاسوج یکی دیگر از همان وعده‌های سر خرمنی است که پیش از این نیز از او شنیده شده است.
به گزارش کبنا، ورودی‌ و خروجی‌های شهر یاسوج سال‌هاست تبدیل به موضوعی برای مانور برخی از مسئولین شده است. مسئولینی که قصد ابقاء و آنهایی که قصد شرکت در انتخابات دارند، به انحاء مختلف ضمن انتقاد به وضعیت ورودی و خروجی‌های شهر، به نوعی از این وضعیت سوءاستفاده می‌کنند. این در حالی است که با این شیوه مدیریتی، امید بهبود وضعیت این مناطق شهری نمی‌رود. چرا که همین وضعیت نامطلوب جا برای مانورهای سیاسی زیادی دارد. چنانچه روزی این مسأله حل شود، شاید دیگر فضایی برای مانور دادن وجود نداشته باشد. بنابراین واضح است که حل این معضل، مسأله مستقیم بسیاری از مسئولین نیست.
حاجی‌زاده معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد که پیش از این نیز بارها در باره ورودی‌های شهرهای استان به‌ویژه یاسوج صحبت‌های کرده بود، آنچنان که در رسانه‌ها آمده است، طی بازدیدی که امروز از ورودی و خروجی‌های شهر داشت، به دستگاه‌های مجری هشدار داد که باید هرچه سریعتر و تا یک ماه آینده تکلیف ورودی‌ها و خروجی‌های شهر یاسوج را مشخص کنند و باید هر چه زودتر تکمیل شود.
این در حالی است که پیش از این نیز بارها از اینگونه ضرب‌العجل‌ها در بیان حاجی‌زاده دیده‌ایم. وعده‌های سر خرمنی که هیچکدام محقق نمی‌شود. البته چندان دور از انتظار نیست؛ چرا که حاجی‌زاده قبلاً اینگونه هشدارها و ضرب‌العجل‌ها را داده بود.
اگر قرار بود اتفاقی بیفتند در این مدت دوره مسئولیتش محقق شده بود، اما هنوز ورودی‌ها و خروجی‌ها اندر خم یک کوچه هستند و بر اساس آنچه که در رسانه‌ها آمده است، درختان و فضای سبز بلوار ورودی و خروجی شهر یاسوج در حالی ایستاده از تشنگی در حال از بین رفتن هستند که چند دیگر شهرداری یاسوج می‌بایست این نقطه از شهر را تحویل گرفته و جزئی از شهر یاسوج شود و قطعا در صورت از بین رفتن فضای سبز آن، شهرداری می‌بایست دوباره کاری کرده و هزینه مجددی برای فضای سبز بلوار با پول بیت‌المال در این دوره سخت اقتصادی داشته باشد.
این نوع سهل انگاری و بی توجهی‌ها در استان کهگیلویه و بویراحمد سابقه داشته و مربوط به امروز و دیروز و مربوط به بلوارهای ورودی و خروجی شهر یاسوج نیست در هر نقطه‌ای از استان که پا بگذاریم بسیاری از فعالیت‌های عمرانی و زیرساخت‌ها به حال خود رها شده است.
نام شما

آدرس ايميل شما

دنا
Iran, Islamic Republic of
این بنده خدا فک کرده استاندار مقتدر استان مثل اغلب مدیران ضعیف و کارنکن کلکشو میکنه !! نه داداش ، خیالت راحت این استاندار محترم با کارنکن های امثال جنابعالی خیلی حال میکنه / کوروش های عزیز بخوابین که استاندار ناتوانمند همیشه بیداره !!
علی
Iran, Islamic Republic of
سلام لطفا سری به ورودی تاخیر و به شهر بزنید در جاده اصلی گاراژ ضایعات راه اندازی شده که چهره شهر را واقعا خراب کرده لازمه جمع شود
Iran, Islamic Republic of
حاجی زاده .و الا وضعیت ایطوری نبی
بله زار
Iran, Islamic Republic of
هرجایی مشکلی ، کمبودی ، ویرانه ای .... دیدید استاندار توانمند و با تجربه مونو خبردار کنید
مهر
Iran, Islamic Republic of
همین زد بندها باعث شده مردم حتی جریان انقلاب استان از دولت خسته بشن
روزنامه جمهوری اسلامی: کاش یک استعفای نمایشی می‌دادید

روزنامه جمهوری اسلامی: کاش یک استعفای نمایشی می‌دادید

روزنامه جمهوری اسلامی نوشت: آنچه که اکنون در سرزمین ما اتفاق می‌افتد، به سادگی می‌شد ...
متن و حاشیه «مولوی عبدالحمید»

متن و حاشیه «مولوی عبدالحمید»

رهبر معنوی اهل سنت ایران در جریان حیات دینی و سیاسی خود همواره مواضع قابل تامل و جنجالی ...
روزنه‌های احیای برجام

روزنه‌های احیای برجام

دلايل متعددي وجود دارند که نشان مي‌دهند بهتر است امريکا به دنبال احياي برجام باشد و به ...
1