تاریخ انتشار
دوشنبه ۲ آبان ۱۴۰۱ ساعت ۰۰:۲۴
کد مطلب : ۴۵۳۶۶۰
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد مطرح کرد

کم‌فروشی وگرانفروشی بیشترین تخلفات حوزه آرد و نان در کهگیلویه و بویراحمد

۱
۰
کم‌فروشی وگرانفروشی بیشترین تخلفات حوزه آرد و نان در کهگیلویه و بویراحمد
کبنا ؛رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد گفت: بیشتر تخلفات در حوزه آرد و نان مربوط به نصب نکردن نرخ نامه، کم‌فروشی و گرانفروشی است.
به گزارش کبنا، کریم روزبهان ظهر یکشنبه در جمع خبرنگاران افزود: تعداد تخلفات انجام شده از سوی نانوایی‌ها بیش از ۳۳۴ مورد بوده و از ابتدای سال جاری تاکنون نانوایی‌های متخلف ۱۰ میلیارد و ۷۴۶ میلیون ریال جریمه شدند.
وی بازرسی از واحد‌های نانوایی این استان در سال گذشته را در مدت مشابه سه هزار و ۵۸۴ فقره عنوان کرد و گفت: چهار هزار و ۴۵۰ مورد بازرسی از واحد‌های نانوایی استان از ابتدای سال جاری تاکنون در قالب گشت مشترک انجام و در این راستا ۳۱۱ پرونده تخلف تشکیل شد.
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد گفت: از ابتدای امسال تاکنون به دنبال بازرسی از نانوایی‌های استان و رسیدگی به شکایت‌های مردمی، نانوایی‌های متخلف ۱۰ میلیارد و ۷۴۶میلیون ریال جریمه شدند.
روزبهان افزود: از ابتدای امسال تاکنون بیش از چهار هزار و ۴۵۰ مورد بازرسی از واحد‌های نانوایی استان  در قالب گشت مشترک  در استان انجام شد که منجر به تشکیل ۳۱۱ پرونده تخلف شده است.
وی بیان کرد: بیشتر تخلفات در حوزه آرد و نان مربوط به نصب نکردن نرخ نامه، کم‌فروشی و گرانفروشی بوده است.
روزبهان تصریح کرد: به‌رغم اینکه مسئولیت نظارت مستقیم حوزه آرد و نان و نانوایی‌ها از اوایل نیمه دوم سال گذشته برعهده جهاد کشاورزی است، در عین حال بنا به شرایط موجود بازرسان این سازمان در کنار همکاران جهاد کشاورزی نظارت بر این حوزه را نیز انجام می‌دهند.
مدیرکل سازمان صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: تعداد تخلفات انجام شده از سوی این نانوایی‌ها بیش از ۳۳۴ مورد بوده است.
روزبهان اظهار داشت: این در حالی است که در مدت مشابه سال گذشته سه هزارو ۵۸۴ فقره بازرسی از واحد‌های نانوایی این استان انجام شده که در این زمینه ۲۸۶ پرونده تشکیل شد.
انجام بیش از ۶۵ هزار بازرسی از اصناف کهگیلویه و بویراحمد

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد گفت: امسال بیش از ۶۵ هزار و ۵۹۷ بازرسی از اصناف این استان انجام شد.
وی ابراز کرد: ۳۲ هزارو ۵۰۰ قلم کالای قاچاق امسال در این استان کشف شد در حالی که در مدت مشابه سال گذشته پنج هزارو ۵۱۷ قلم بوده است.
روزبهان تصریح کرد: ارزش ریالی این میزان کالای قاچاق کشف شده از اصناف این استان ۱۸۷ میلیون و ۵۷۰ هزار ریال است.
وی  اظهار داشت: امسال بیش از ۲ هزار  و ۵۳۷ مورد بازرسی از اصناف این استان  در زمینه قاچاق کالا انجام شد که در این زمینه ۳۴ پرونده تشکیل شد.
روزبهان ادامه داد: این در حالی است که تعداد بازرسی‌ها در مدت مشابه سال گذشته۲ هزارو ۲۷۵ مورد بوده و ۱۵ پرونده قاچاق کالا در این زمینه تشکیل شد.
روزبهان بیان کرد:  تعداد تماس‌های مردمی با تلفن ۱۲۴ این استان امسال ۲هزار مورد بوده است.
وی گفت: همچنین در این مدت ۱۰۶ شکایت بصورت حضوری و ۵۱۲ مورد کتبی به ستاد خبری حوزه اداره مشارکت‌های مردمی و شکایات گزارش شده که از این تعداد گزارش‌ها ۲۹۷  واحد صنفی متخلف شناسایی شد.
روزبهان ابراز کرد: مردم می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف صنفی از جمله گران فروشی و درج نکردن قیمت، مراتب را با تلفن ۱۲۴ به اداره بازرسی گزارش دهند.
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد افزود: طرح نظارت بر سیستم عرضه و تقاضا در بازار این استان در طول سال به‌طور جدی و مستمر ادامه دارد.
نام شما

آدرس ايميل شما

دز کردی
Iran, Islamic Republic of
مدیر کل صنعت معدن وتجارت بپرسید کم فروشی چطور محاسبه میشه اگه تونست محاسبه کنه بذارینش وزیر
متن و حاشیه «مولوی عبدالحمید»

متن و حاشیه «مولوی عبدالحمید»

رهبر معنوی اهل سنت ایران در جریان حیات دینی و سیاسی خود همواره مواضع قابل تامل و جنجالی ...
روزنه‌های احیای برجام

روزنه‌های احیای برجام

دلايل متعددي وجود دارند که نشان مي‌دهند بهتر است امريکا به دنبال احياي برجام باشد و به ...
بحران بدهی دولت؛ بدهکاری چه بر سر دولت می‌آورد؟

بحران بدهی دولت؛ بدهکاری چه بر سر دولت می‌آورد؟

انتشار صورت‌های مالی بانک‌ها دولتی در سال گذشته، حاکی از زیان انباشته قابل توجه آن‌ها ...
1