تاریخ انتشار
جمعه ۲۹ مهر ۱۴۰۱ ساعت ۰۰:۵۲
کد مطلب : ۴۵۳۵۷۲
در جشنواره شهید رجایی؛

اداره کل امور مالیاتی دستگاه برتر استان کهگیلویه و بویراحمد شد

۲
۰
اداره کل امور مالیاتی دستگاه برتر استان کهگیلویه و بویراحمد شد
کبنا ؛براساس گزارش سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کهگیلویه وبویراحمد در بیست و پنجمین جشنواره شهید رجایی اداره کل امور مالیاتی به عنوان دستگاه برتر شاخص‌های عمومی و اختصاصی استان شد.
به گزارش کبنا و به نقل از روابط عمومی اداره‌کل امور مالیاتی، طبق نتایج اعلامی توسط علی شهابی نسب_ رئیس سازمان سازمان مدیریت وبرنامه‌ریزی کهگیلویه وبویراحمد_ و دبیر ستاد جشنواره شهید رجایی_، اداره کل امور مالیاتی استان در زمینه مجموع شاخص‌های اختصاصی وعمومی در بین ۷۰ دستگاه با رتبه یک و در گروه تولیدی و خدماتی دربین ۲۰ دستگاه رتبه یک را کسب نموده است.
استاندارکهگیلویه وبویراحمد به عنوان رئیس حشنواره و دکتر شهابی نسب دبیر ستاد جشنواره شهید رجایی در لوح تقدیر به آقای میلاد فرخان مدیرکل امور مالیاتی کهگیلویه وبویراحمد کسب رتبه برتر این اداره کل را دربین ۷۰دستگاه به وی تبریک گفتند.
در این لوح تقدیر آمده است:
بدین وسیله از‌زحمات ارزنده جنابعالی وهمکاران محترم آن اداره کل وتلاش برای تحقق اهداف و سیاست‌های کلی نظام اداری واعتلای همه جانبه استان تقدیر وتشکر به عمل می‌آید.
امیداست باتوکل به خداوند سبحان و تاسی از شهیدان والامقام انقلاب اسلامی، شهیدان رجایی وباهنر، در اجرای رهنمود‌ها وفرامین مقام معظم رهبری(مدظله العالی)وسیاست‌های رئیس جمهور محترم جهادی و دولت مردمی ایران قوی، در مسیر خدمت به مردم شریف استان موفق و موید باشید.

مدیرکل امور مالیاتی کهگیلویه وبویراحمد کسب رتبه برتر این اداره کل در جشنواره شهید رجایی را بیانگر رویکرد جدید سازمان امور مالیاتی و تلاش مجدانه این مجموعه خدمتگزار وخدمت‌رسان دانست.
میلاد فرخان تصریح کرد: تلاش برای تحقق اهداف محوله با رویکرد وصول مالیات عادلانه و در عین حال تکریم مودیان با تسهیل بستر خدمات‌رسانی در محل میز‌های خدمت و ارائه هوشمند خدمات از اولویت‌های این اداره کل بوده است که این توفیقات همراه با رضایتمندی فعالان اقتصادی و نیز همراه با پیامد‌های خوب در عرصه تأمین منابع اعتباری استان صورت گرفته است.
اداره کل امور مالیاتی کهگیلویه و بویراحمد در جشنواره شهید رجایی در چهار بخش شاخص‌های اختصاصی، شاخص‌های عمومی، مجموع شاخص‌های اختصاصی و عمومی در بین ۷۰ دستگاه و در گروه تولیدی و خدمات در بین ۲۰دستگاه حائز رتبه اول شد.
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
احسنت بر مهندس فرخان و انتخاب خوب دکتر روشنفکر وقتی نیروی مجرب،متخصص،متعهد و از بدنه خود دستگاه اجرایی و تجربه بالا داشته باشد نتیجه اش این هست و بر عکس اگر نیرو از بدنه باشد و بدون تج به و صرف باند بازی و بی تجربه حتی یک روز مالی و بیسواد و سهمیه ای غیر از وقت گذرانی و صرف مدیر کلی و گوش به فرمان این و آن کس و کت و شلوار پوشیدن و ماسک زدن و عدم توجه به نیروهای مجرب می‌شود اداره آخر و التماس برای کسب رتبه و نهایتا یک لوح تقدیر
بویراحمد
تبریک وبا آرزوی موفقیت های بیشتر مدیر توانمند جناب فرخان
متن و حاشیه «مولوی عبدالحمید»

متن و حاشیه «مولوی عبدالحمید»

رهبر معنوی اهل سنت ایران در جریان حیات دینی و سیاسی خود همواره مواضع قابل تامل و جنجالی ...
روزنه‌های احیای برجام

روزنه‌های احیای برجام

دلايل متعددي وجود دارند که نشان مي‌دهند بهتر است امريکا به دنبال احياي برجام باشد و به ...
بحران بدهی دولت؛ بدهکاری چه بر سر دولت می‌آورد؟

بحران بدهی دولت؛ بدهکاری چه بر سر دولت می‌آورد؟

انتشار صورت‌های مالی بانک‌ها دولتی در سال گذشته، حاکی از زیان انباشته قابل توجه آن‌ها ...
1