تاریخ انتشار
جمعه ۲۲ مهر ۱۴۰۱ ساعت ۱۵:۳۷
کد مطلب : ۴۵۳۳۸۳
وزارت بهداشت خبر داد

آمار فوتی‌های کرونا امروز جمعه ۲۲ مهر ۱۴۰۱

۰
آمار فوتی‌های کرونا امروز جمعه ۲۲ مهر ۱۴۰۱
کبنا ؛ وزارت بهداشت اعلام کرد که در شبانه روز گذشته ۱۵۵ بیمار جدید مبتلا به کرونا در کشور شناسایی شدند و همچنین چهار نفر نیز جان خود را به علت ابتلا به این بیماری از دست داده‌اند.
به گزارش کبنا، از دیروز تا امروز ۲۲ مهرماه ۱۴۰۱ و بر اساس معیار‌های قطعی تشخیصی، ۱۵۵ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی و ۵۳ نفر از آن‌ها بستری شدند. بر این اساس مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به ۷ میلیون و ۵۵۳ هزار و ۶۰۹ نفر رسید.
متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۴ بیمار مبتلا به کووید۱۹ در کشور جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری، به ۱۴۴ هزار و ۵۱۰ نفر رسید.
خوشبختانه تا کنون هفت میلیون و ۳۲۸ هزار و ۷۵۸ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستان‌ها ترخیص شده‌اند. ۱۲۰ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بیمارستان‌ها تحت مراقبت قرار دارند.
تا کنون ۵۴ میلیون و ۲۲۵ هزار و ۲۹۶ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است. همچنین تا امروز ۶۵ میلیون و ۱۰۳ هزار و ۴۲ نفر دُز اول، ۵۸ میلیون و ۵۰۶ هزار و ۸۷ نفر دُز دوم و ۳۱ میلیون و ۲۷۹ هزار و ۵۴ نفر، دُز سوم و بالاتر واکسن کرونا را تزریق کرده‌اند. با این حساب مجموع واکسن‌های تزریق شده در کشور به ۱۵۴ میلیون و ۸۸۸ هزار و ۱۸۳ دُز رسید.
نام شما

آدرس ايميل شما

پایان مرد پر سر و صدا: ختم محمد در سیاست

پایان مرد پر سر و صدا: ختم محمد در سیاست

سعید محمد از دبیری شورای عالی مناطق آزاد برکنار شد. ردی که سودای ریاست جمهوری داشت؛ روز ...
سکوت مداحان سرشناس!

سکوت مداحان سرشناس!

قشار مختلف کشور در روزهای اخیر به نوعی مواضع خود را بیان کردند. در این میان یک موضوع ...
عباس عبدی: نظام آموزشي ورشكسته

عباس عبدی: نظام آموزشي ورشكسته

عباس عبدی گفت: باید صریح گفت؛ آنان که امروز در خیابان معترضند و با تعبیر رسمی اغتشاشگر ...
1