تاریخ انتشار
جمعه ۱۵ مهر ۱۴۰۱ ساعت ۱۵:۴۰
کد مطلب : ۴۵۳۱۸۷
در سفر به کهگیلویه و بویراحمد؛

نظر وزیر در خصوص کسب رتبه یک کنکور تجربی از محروم ترین استان کشور

۱
۰
نظر وزیر در خصوص کسب رتبه یک کنکور تجربی از محروم ترین استان کشور
کبنا ؛وزیر آموزش و پرورش در سفر خود به استان کهگیلویه و بویراحمد در خصوص مصوبات جلسه با مسئولان کهگیلویه و بویراحمد توضیحاتی ارائه کرد.
به گزارش کبنا از یاسوج، امروز جمعه (15 مهرماه 1401) یوسف نوری اظهار کرد: حضور در مناطقی مثل استان کهگیلویه و بویراحمد لذت بخش است و سختی کار وجود ندارد.
نوری در ضمن صحبت های خود بیان کرد: خوشحالیم که نفر اول سخت ترین و پرمتقاضی ترین رشته در کنکور سراسری امسال از استان کهگیلویه و بویراحمد بود.
وزیر آموزش و پرورش با اشاره به مصوبات جلسه با مسئولان استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: انتظار هست که تمهیداتی صورت بگیرد و دانش اموزان به رشته های مهارتی و فنی و حرفه ای بیشتر گرایش پیدا کنند.
وی بیان کرد: مصوب شد ساخت و ساز مدارسی که فاقد سرویس بهداشتی هستند، مدارس کانکسی بیشتر از 10 نفر هستند، شروع و تا پایان خردادماه انجام گیرد.
نوری با اشاره به کمبود تجهیزات مدارس استان گفت: مصوب شده تجهیزات مورد نیاز اولیه مدارس در اسرع وقت تامین شوند.
وزیر آموزش و پرورش افزود: نیاز است که ساختمان اردوگاهی فرهنگیان در سی سخت به دلیل قرار داشتن در محل جغرافیایی بسیار مناسب وارد فاز اجرایی شود، آقای روشنفکر نماینده مردم نیز برای اخذ اعتبارات این اردوگاه در بودجه سال آینده تلاش کنند.
وی گفت: از تعداد 2100 فضای ورزشی کشور، ساخت 3 فضای سالنی ورزشی در کهگیلویه و بویراحمد آغاز خواهد شد.
نوری اظهار کرد: این فضاهای ورزشی در مدارس ساخته خواهد شد و به گونه ای خواهد بود که به بیرون راه داشته باشد و مورد استفاده عموم مردم قرار بگیرد.

 
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
اگر خداترس و متقی و پارسا و متدین هستید به بخش پاتاوه در شهرستان دنا مارگون و لوداب و روستاها و نواحی و مناطق محروم و صعب العبور و روستاهایا محروم آنها رسیدگی کنید.نبود هنرستان شبانه روزی نبود مدارس شبانه روزی با توجه به عمق محرومیت تاریخی در این نقاط دورافتاده و مستضعف نبود دبیرستان نبود امکانات آموزشی نبود کتابخانه که لایق این مناطق باشد لطفا لطفا لطفا رسیدگی نمایید.وزارت اموزش و پرورش اینونواحی را مورد بازبینی و بازنگری و بازاندیشی قرار دهد.
عباس عبدی: نظام آموزشي ورشكسته

عباس عبدی: نظام آموزشي ورشكسته

عباس عبدی گفت: باید صریح گفت؛ آنان که امروز در خیابان معترضند و با تعبیر رسمی اغتشاشگر ...
انتصابات به سبک زاکانی

انتصابات به سبک زاکانی

پیش از انتصابات اخیر زاکانی در سالگرد آغاز فعالیتش به‌عنوان شهردار دو حکم زد. یکی از ...
گره کور برجامی؛ در نیویورک خبری نشد

گره کور برجامی؛ در نیویورک خبری نشد

منابع آگاه از رایزنی های ایران و دیگر قدرت های جهانی پیش از آغاز نشست مجمع عمومی و پس ...
1