تاریخ انتشار
دوشنبه ۲۸ شهريور ۱۴۰۱ ساعت ۱۹:۲۰
کد مطلب : ۴۵۲۵۹۸
نایب رئیس اتاق اصناف یاسوج گفت:

فروش زیر قیمت نوشت افزار در نمایشگاه یاسوج

۱
۰
فروش زیر قیمت نوشت افزار در نمایشگاه یاسوج
کبنا ؛
همزمان با کمرنگ شدن کرونا و حضوری شدن مدارس، خریداران لوازم التحریر سرگردان از قیمت‌های چندین برابر شده چشم انتظار بازار و نمایشگاه‌های توزیع لوازم التحریر با قیمت‌های حمایتی هستند. بازار نوشت افزار بیش از آنچه که فکرش را بکنیم تنوع دارد و قیمت های مختلف و متفاوتی را می توان در لوازم التحریری ها یافت. از دفترهای 100 برگ 30 هزارتومانی تا 100 هزار تومانی، همچنین لوازم غیرضروری تری مثل جامدادی ها و قمقمه های آب 200 و 300 هزار تومانی.
به گزارش کبنا، مردم در یاسوج انتظار برپایی نمایشگاه نوشت افزار را داشتند تا بتوانند وسایل مدرسه را با قیمت های مناسب تری بخرند.
نمایشگاه پاییزه ویژه خرید نوشت‌افزار، لباس مدرسه و پاییزه در بازار امام علی شهر یاسوح از تاریخ ۲۴ شهریور تا ۴ مهر در حال برگذاری است. اسکندری_ نایب رئیس اتاق اصناف یاسوج_ در گفت‌و گو با کبنا گفت: نمایشگاه‌های فصلی توسط اتاق اصناف در فصل بهار، پاییز و ماه مبارکه رمضان با توجه به تقاضای زیاد مردم برای خرید و با هدف تعدیل سازی قیمت‌ها برگزار می‌شود که قیمت بازار کنترل شود.
 
گرانی قیمت‌های بازار، مردم را به سمت نمایشگاه‌های پاییزه سوق داده است.
نایب رئیس اتاق اصناف یاسوج با اشاره به فعال سازی نمایشگاه پاییزه، گفت: با هدف کنترل قیمت‌ها، نمایشگاه پاییزه در یاسوج آغاز به کار کرد.
اسکندر روزبهی افزود: در این فصل تقاضا به ویژه در بحث نوشت افزارها افزایش پیدا می‌کند که کنترل قیمت‌ها ایجاد تنوع و بازار رقابت محور و تنظیمی را طلب می‌کرد.
روزبهی اظهار داشت: با قیمت‌هایی تا ۲۰ درصد پایین‌تر از بازار هدف گذاری بهبود قدرت خرید در قالب این نمایشگاه انجام شده است.
روزبهی گفت: این نمایشگاه تا چهارم مهر ماه در بازار جدید یاسوج فعال است.
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
من رفتم محل برگزاری نمایشگاه چه بازار شیک و جالبی بود...بازار بالایی رو جمع کنن تا حداقل یه نقطعه از خطر بیفته تو این شهر بی درو پیکر
عباس عبدی: نظام آموزشي ورشكسته

عباس عبدی: نظام آموزشي ورشكسته

عباس عبدی گفت: باید صریح گفت؛ آنان که امروز در خیابان معترضند و با تعبیر رسمی اغتشاشگر ...
انتصابات به سبک زاکانی

انتصابات به سبک زاکانی

پیش از انتصابات اخیر زاکانی در سالگرد آغاز فعالیتش به‌عنوان شهردار دو حکم زد. یکی از ...
گره کور برجامی؛ در نیویورک خبری نشد

گره کور برجامی؛ در نیویورک خبری نشد

منابع آگاه از رایزنی های ایران و دیگر قدرت های جهانی پیش از آغاز نشست مجمع عمومی و پس ...
فایل های مرتبط
1