تاریخ انتشار
چهارشنبه ۱۶ شهريور ۱۴۰۱ ساعت ۰۹:۲۶
کد مطلب : ۴۵۲۲۲۹
با پیگیری معاون تربیت‌بدنی اداره‌کل آموزش و پرورش و همکاری اداره‌کل نوسازی انجام گرفت

راه‌اندازی مجدد استخر آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد بعد از چند سال تعطیلی / درخواست مهم عزت‌خواه از نمایندگان مجلس

۰
راه‌اندازی مجدد استخر آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد بعد از چند سال تعطیلی / درخواست مهم عزت‌خواه از نمایندگان مجلس
کبنا ؛سالن استخر اداره کل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد بعد از چند سال تعطیلی با حضور مدیرکل آموزش و پرورش، مدیرکل نوسازی مدارس و معاون تربیت بدنی اداره کل آموزش و پرورش مجدداً راه اندازی شد.
به گزارش کبنا، روز گذشته (سه شنبه 15 شهریور ماه 1401) سالن استخر اداره کل آموزش و پرورش که چند سال به دلیل پاره‌ای از مشکلات از جمله شرایط فیزیکی تعطیل بود با پیگیری معاون تازه نفس تربیت بدنی اداره‌کل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد مجدداً راه اندازی شد.
فرشید کرمی معاون تربیت بدنی اداره کل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد در این برنامه ضمن قدردانی از مدیرکل آموزش و پرورش و مدیرکل نوسازی مدارس به دلیل توجه به اهمیت ورزش، اظهار داشت: استخر اداره کل آموزش و پرورش به دلیل بیماری کرونا و شرایط فیزیکی که داشت عملاً تعطیل شده بود که با پیگیرهای انجام گرفته و همکاری اداره کل نوسازی این استخر با شرایط مناسب و خوبی آماده ارائه خدمات به جامعه فرهنگیان، دانش آموزان و عموم مردم است.
حسینی‌نیک مدیرکل نوسازی مدارس استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه بالغ بر 150 میلیارد ریال پروژه نیمه تمام در حوزه ورزش داریم، اظهار داشت: اعتباری از محل نفت در اختیار نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی قرار گرفته است که انتظار داریم نمایندگان محترم به حوزه آموزش و ورزش دانش آموزان توجه ویژه‌ای کما فی سابق داشته باشند.
مدیرکل نوسازی مدارس کهگیلویه و بویراحمد به تماس تلفنی نماینده مردم شهرستان‌های گچساران و باشت با خود اشاره کرد و گفت: نماینده محترم گچساران و باشت از محل اعتبارات نفت که در اختیارش قرار گرفته از ما خواسته که 23 چمن ورزشی درون مدارسی در سطح شهرستان‌های گچساران و باشت احداث شود که اگر این کار به سرانجام برسد دیگر این دو شهرستان به این لحاظ هیچ کمبودی نخواهد داشت.
حسینی‌نیک تاکید کرد: از نمایندگان مجلس می‌خواهیم از اعتباراتی که در اختیارشان قرار دارد، حوزه آموزش و پرورش را بیشتر از سایر مقوله‌ها مورد توجه قرار دهند. 5 پروژه نیمه تمام در حوزه انتخابیه بویراحمد، دنا و مارگون داریم.
وی گفت: با همکاری خوبی که بین مسئولان و نمایندگان مجلس وجود دارد، می‌توان گام‌های خوبی در حوزه آموزش و پرورش از حیث تکمیل پروژه‌های نیمه تمام بر داشت.
حسنعلی عزت‌خواه مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد ضمن تشکر و قدردانی از مسئولان مربوطه برای گسترش زیرساخت‌های ورزشی، گفت: انتظار داریم که در توسعه و گسترش زیرساخت‌های ورزشی تسریع داده شود. بعضی از سالن‌های ورزشی در روستاها مردم را نگران کرده که باید در اولویت پیگیری قرار بگیرند.
وی در ادامه از نمایندگان درخواست کرد که از اعتباراتی که در اختیارشان است، مقوله فرهنگ و آموزش را بیشتر از سایر حوزه‌ها مدنظرشان قرار دهند تا بتوانیم فرهنگ را که زیربنای توسعه هر جامعه‌ای است به شیوه مطلوب ترویج دهیم.
مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد گفت: انتظار می‌رود که آموزش و پرورش را با مشارکت مردم، خیرین و همه مسئولان به جایگاه مطلوب‌ برسانیم.








جلسه پیگیری معاون تربیت بدنی اداره کل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد با مدیرکل نوسازی در خصوص راه اندازی مجدد استخر که با حضور کارشناسان مربوطه انجام گرفت.
نام شما

آدرس ايميل شما

روایت «هزار درد بی درمان»

روایت «هزار درد بی درمان»

دولت حسن روحاني با نقاط قوت و ضعفي که داشت پايان يافت؛ اما پرسش‌هايي از اتفاقات، تصميمات ...
آبان ۹۸ و رئیس جمهوری که قربانی فهم اقتصادی اشتباه خود شد!

آبان ۹۸ و رئیس جمهوری که قربانی فهم اقتصادی اشتباه خود شد!

کتاب «بدون دود و آتش و خون»، به روایت جلسه‌ای می‌پردازد که در روز‌های پایانی ریاست جمهوری ...
چرا احزاب ایرانی منفعل هستند؟

چرا احزاب ایرانی منفعل هستند؟

احزاب‭ ‬در‭ ‬کشور‌های‭ ‬مختلف‭ ‬نقش‭ ‬بسیار‭ ‬پررنگی‭ ‬در‭ ‬جریانات‭ ‬گوناگون‭ ‬سیاسی‭ ...
1