تاریخ انتشار
دوشنبه ۱۴ شهريور ۱۴۰۱ ساعت ۱۷:۱۱
کد مطلب : ۴۵۲۱۸۸
معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری؛

غالب جمعیت استان کهگیلویه و بویراحمد جوانان هستند که باید برنامه ریزی برای آنها داشت

۳
۱
غالب جمعیت استان کهگیلویه و بویراحمد جوانان هستند که باید برنامه ریزی برای آنها داشت
کبنا ؛معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری کهگیلویه وبویراحمد با تاکید بر تبلیغ ازدواج آسان بر مبنای سبک زندگی اسلامی در جامعه گفت: با فرهنگ سازی در خصوص ازدواج سالم و اصلاح تدریجی در جامعه می توان به سمت افزایش ازدواج و کاهش آمار طلاق رفت.
به گزارش کبنا، سیدجواد هاشمی مهر در جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان استان با تاکید بر ضرورت فرهنگ سازی و بهره‌گیری از ظرفیت صدا و سیما، رسانه های گروهی و فضای مجازی در راستای ترویج ازدواج آسان افزود: مسئولان حوزه فرهنگی استان تلاش کنند ذهنيت و باور مردم را به سمت ازدواج آسان و ساده جوانان معطوف كنند.
معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری بر ‌ضرورت تاکید مکرر و فرهنگ سازی و نهادینه کردن بر تسهیل ازدواج جوانان اشاره کرد و گفت: بزرگان ما، مشاورین، معتمدین، ائمه جمعه و جماعات، رسانه های گروهی و صدا و سیما می توانند بهترین مروج سیره ائمه اطهار(ع) و سبک زندگی اسلامی برای ازدواج‌ آسان جوانان باشند.
وی مسکن و اشتغال جوانان را دو عامل مهم در امر ازدواج به موقع و پایدار بیان کرد و اظهار داشت: تسهیلات قرض الحسنه برای امر ازدواج، وام های کم بهره برای ایجاد اشتغال و تسهیلات برای احداث مسکن از جمله طرح نهضت ملی مسکن همه این موارد در برنامه دولت برای رفع مشکلات جوانان دیده شده است.
وی با بیان اینکه، نگاه جوانان به شغل های دولتی بايد اصلاح شود تصریح کرد: آموزش های فنی و حرفه ای برای جوانان و تسهیلات ارزان قیمت برای اشتغال و فعالیت های دانش بنیان برای فارغ التحصیلان دانشگاهی زمینه را برای کار و فعالیت جوانان مهیا کرده است.

معاون امنیتی و اجتماعی به آسیب های فضای مجازی در امر ازدواج جوانان و اشتغال آنها اشاره کرد و گفت: فضای مجازی در جایی تهدید از ناحیه دشمنان است و در جایی هم فرصت است و تقویت سواد رسانه ای و فرهنگ فضای مجازی برای جوانان و از جمله خانواده ها بسیار مهم است.
وی تصریح کرد: یکی از جلسات مهم و راهبردی همین جلسه است که باید به صورت منظم برگزار شود و در آن گزارشات عملکرد بانک ها در خصوص پرداخت تسهیلات به امر ازدواج، اشتغال و مسکن جوانان ارائه شود.
معاون سیاسی اجتماعی و امنیتی استانداری تصریح کرد: با فرهنگ سازی در خصوص ازدواج سالم و اصلاح تدریجی آن در جامعه، آمار طلاق کاهش می‌یابد و آسیب های اجتماعی کم خواهد شد.
وی ادامه داد: با ایجاد اشتغال زمینه امید در بین جوانان و جامعه بیشتر می شود و با احداث سرپناه و مسکن جوانان احساس امنیت و آرامش می کنند و نتیجه همه این اقدامات در نهایت نشاط  شادابی در خانواده ها و جامعه است.
هاشمی مهر از همه دستگاه های فرهنگی، اقتصادی، اجرایی و شبکه بانکی استان خواست تا هرآنچه که در توان دارند و می توانند در حوزه جوانان بکار گیرند.
وی خانواده ها و آموزش و پرورش را دارای رسالتی عمیق و سنگین و مهمترین جایگاه برای ترویج فرهنگ اسلامی و تربیت نسل جوان جامعه بیان کرد و افزود: در حوزه جوانان بيشتر بايد ابعاد معنوی و روحی در زندگی مد نظر باشد زيرا رفاه مادی تنها عامل موفقيت يك زندگی شایسته و مطلوب نخواهد بود.
معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری به اهمیت فرزندآوری و رشد جمعیت تاکید کرد و گفت: با اینکه رشد جمعیت کم است اما غالب جمعیت استان جوانان هستند که باید سیاست گذاری و برنامه ریزی برای آنها داشت.
هاشمی مهر جایگاه دانشگاه ها را در امور جوانان بسیار مهم و کارساز دانست و گفت: دانشگاه ها علاوه بر آموزش محوری، پژوهش محوری، مهارت‌ آموزی کسب و کار مورد نیاز در ‌جامعه در قالب دانش بنیان کردن امور جوانان بیش از پیش تلاش کنند.
نام شما

آدرس ايميل شما

جهان
Iran, Islamic Republic of
برنامه ریزی بفرما این گز واین هم قیچی الان جنابعالی همه کاره هستی بسم الله
Azad
Iran, Islamic Republic of
اگر شما کنار برید کل کشور پیشرفت خواهد کرد..
تنها کاری که میتونید کنید همین کنار برید
Iran, Islamic Republic of
غالب جمعیت استان کهگیلویه و بویراحمد جوانان هستند که باید برنامه ریزی برای آنها داشت!!!!!!!!!

شوخی جالبی بود-
الان دقیقا توی این همه زمان تازه فهمیدین باید برنامه ریزی کنید؟!!!!

یا خدا مددی !!!!

گرفتار چه مسئولین با درایت و فهمیده و آگاهی شده ایم.

بابا شما الان باید برنامه رو ارایه بدی و شروع کنی.
تا بخوای برنامه ریزی کنی که سه سال دیگه دولت هم تمام شده و رفته

خدایی این بنده خدا را کی گذاشته معاون سیاسی؟
روایت «هزار درد بی درمان»

روایت «هزار درد بی درمان»

دولت حسن روحاني با نقاط قوت و ضعفي که داشت پايان يافت؛ اما پرسش‌هايي از اتفاقات، تصميمات ...
آبان ۹۸ و رئیس جمهوری که قربانی فهم اقتصادی اشتباه خود شد!

آبان ۹۸ و رئیس جمهوری که قربانی فهم اقتصادی اشتباه خود شد!

کتاب «بدون دود و آتش و خون»، به روایت جلسه‌ای می‌پردازد که در روز‌های پایانی ریاست جمهوری ...
چرا احزاب ایرانی منفعل هستند؟

چرا احزاب ایرانی منفعل هستند؟

احزاب‭ ‬در‭ ‬کشور‌های‭ ‬مختلف‭ ‬نقش‭ ‬بسیار‭ ‬پررنگی‭ ‬در‭ ‬جریانات‭ ‬گوناگون‭ ‬سیاسی‭ ...
1