تاریخ انتشار
سه شنبه ۸ شهريور ۱۴۰۱ ساعت ۱۴:۰۹
کد مطلب : ۴۵۱۹۵۶
به مناسبت هفته دولت

دیدار رئیس دادگستری لنده با جلال دانش فرماندار لنده

۰
کبنا ؛به مناسبت هفته دولت، رئیس دادگستری، دادستان، رئیس سازمان تبلیغات و‌کارکنان دادگستری با فرماندار شهرستان لنده دیدار و ضمن تبریک این هفته و‌ گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر، در زمینه های مختلف با هم گفتگو کردند.

به گزارش کبنا نیوز؛ در این دیدار حجت الاسلام انصاریان ضمن تبریک هفته دولت و‌گرامیداشت یاد و‌خاطره شهیدان رجایی و باهنر، گفت: در بحث ارتباط با فرمانداری وادارات و سازمانهای دولتی،نگاه ما یک نگاه تعاملی است و این نگاه باید حفظ شود.
وی با اشاره به نااخلاقی‌ها و تخریب‌هایی که در فضای مجازی انجام می شود و باعث بدبینی مردم می شود افزود: انشالله با کمک دادستان با افرادی که بدون مسئولیت و‌سمت در فضای مجازی جولان می دهند برخورد خواهد شد و‌ما این فضا را برای آنها ناامن خواهیم کرد.

رییس دادگستری با اشاره به مشکلات و مسائل مربوط به حوزه قضا و‌همچنین مسائل و‌مشکلات قضایی گفت: نگاه ما در این زمینه نگاه قاطعی هست و‌ما به تبع از استان حتما با مسائل و‌ مشکلات قضایی با حساسیت و قاطعیت برخورد خواهیم کرد.

فرماندار شهرستان لنده هم ضمن تشکر از حضور رئیس دادگستری، دادستان و‌همکاران انها و‌همچنین رئیس سازمان تبلیغات اسلامی گفت: این حضور و‌عنایت عزیزان باعث می شود تا ما با دلگرمی بیشتری به کار ادامه دهیم.

جلال دانش ضمن اشاره به تعامل بین نهاد دولت در شهرستان و‌ دادگستری افزود: امیدواریم بتوانیم با هم افزایی بیشتردر جهت رفع مشکلات مردم قدم برداریم.
دانش فعالیت شورای تامین لنده را در بهترین حالت خواند و گفت: دادستان در این زمینه بیشترین کمک را داشته اند و امیدواریم این مسیر بعد از این هم ادامه پیدا کند.
وی با تاکید بر اهمیت تعامل و‌همکاری همه سازمانها گفت: به تعبیر بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی وقتی مردم ببینند که مسئولان در میدان هستند و‌پای کار هستند، قطعا اعتماد عمومی برخواهد گشت.
در پایان فرماندار لنده با اشاره به مسائل و‌مشکلات مطرح شده توسط رئیس دادگستری، بر تلاش برای حل مشکلات این سازمان تاکید کرد.

خبرنگار/ صابر عظیمی
 
نام شما

آدرس ايميل شما

راه تغییرات از کدام طرف است؟

راه تغییرات از کدام طرف است؟

اولین و شاید جدی‌ترین گام در مسیر انجام اصلاحات و تغییرات در جوامع مختلف، نیازمند پذیرش ...
روزنامه جمهوری اسلامی: کاش یک استعفای نمایشی می‌دادید

روزنامه جمهوری اسلامی: کاش یک استعفای نمایشی می‌دادید

روزنامه جمهوری اسلامی نوشت: آنچه که اکنون در سرزمین ما اتفاق می‌افتد، به سادگی می‌شد ...
متن و حاشیه «مولوی عبدالحمید»

متن و حاشیه «مولوی عبدالحمید»

رهبر معنوی اهل سنت ایران در جریان حیات دینی و سیاسی خود همواره مواضع قابل تامل و جنجالی ...
1