تاریخ انتشار
پنجشنبه ۳ شهريور ۱۴۰۱ ساعت ۲۳:۱۸
کد مطلب : ۴۵۱۷۹۲
در جلسه شورای اداری کبگیان مطرح شد

تشریح عملکرد بخشدار کبگیان + انتقاد امام جمعه از بیخیالی برخی مدیران در جلسات فرهنگی

۱
۱
تشریح عملکرد بخشدار کبگیان + انتقاد امام جمعه از بیخیالی برخی مدیران در جلسات فرهنگی
کبنا ؛پنجمین جلسه شورای اداری بخش کبگیان در دفتر امام جمعه چیتاب برگزار شد.
به گزارش کبنا از چیتاب، به مناسبت هفته دولت جلسه شورای اداری بخش کبگیان به دعوت بخشدار و حضور مدیران  درون بخشی در دفتر امام جمعه چیتاب برگزار شد.
حجت الاسلام پژمان امام جمعه کبگیان ضمن تبریک فرا رسیدن هفته دولت گفت: هفته دولت یادآور فداکاری‌های فرزندان پاک نهاد و گرانقدر انقلاب و احیا‌کننده روز‌های پرشور خدمتگزاری، شهیدان بزرگ، رجایی و باهنر است که همواره شاهد ایثارگری‌ها و از خود گذشتگی‌های دلیرمردانی بوده که غیر از خدا هیچ نمی‌دیده و تمام هدفشان خدمت به خلق و اعتلای انقلاب اسلامی بوده است.
وی با اشاره به خصوصیت مدیر در تراز انقلاب و خدمت مردم افزود: حضور مستمر در میدان عمل و کانون دید عموم، ‌امیدوار بودن، خستگی‌ناپذیر بودن، مدیریت فکورانه و عقلانی، داشتن تعهد و قدرت مدیریت، عدالت‌خواهی به معنای واقعی، نزدیکی به مردم، شفافیت و عدم پنهان‌کاری، پذیرش مسئولیت انجام گرفته، کفایت و توانایی انجام تعهدات بدون وابستگی به حزب و جناحی از خصایص یک مدیر در تراز انقلاب است.
سید فرج الله پژمان عملکرد بخشدار و مدیران مربوطه در بخش را خوب توصیف کرد و گفت: بخشدار دلسوز و جهادی کبگیان در کنار مدیران اداری بخش تلاششان خوب است اما حضور برخی مدیران در برنامه‌های فرهنگی و جلسات کمرنگ است.
وی افزود: هر مدیری که در جلسات اداری، برنامه‌های فرهنگی، حضوری کمرنگ داشته باشد از ضعف من امام جمعه و آقای بخشدار هست، زیرا در دایره دلسوزی و بهانه‌پذیری ما‌ها خوب راه نیامدن به این برنامه‌ها را بلد کرده‌اند.
امام جمعه کبگیان خطاب به حاضرین در جلسه افزود: آقای بخشدار صراحتاً مدیرانیکه در جلسات با بی‌اهمیتی در حضور کمرنگند به مدیران کل استانی گزارش دهند بنده هم به آقای استاندار خواهم گفت.
وی خاطرنشان کرد: تمام مدیران آگاه باشند که حرکات، عملکرد و حضورشان در بخش را مو به مو و لحظه به لحظه می‌دانم و هرگاه بخواهند بصورت تمام و کمال برایشان مطرح خواهم کرد، فلذا اگر در جلسه نیستند از عدم حضورشان آگاهی کامل داریم.
وی از مدیریت بخشدار کبگیان در بحران اخیر بخش نیز تشکر کرد و گفت: مدیرانی مانند أزمل در اداره راه بخش و سرکار خانم غیاثی در جهاد چیتاب نمونه شاخص مدیران جهادی در بحران اخیر بودند. وی عملکرد بقیه ادارات بخش را نیز خوب توصیف کرد.
ابوطالب محسنی فر بخشدار کبگیان هم ضمن تبریک هفته دولت و تقارن آن با اربعین حسینی خطاب به حاضرین گفت: به فرموده پدر معنوی بخش حاج آقای پژمان من بعد بدون هیچ عذر و بهانه‌ای اسامی تمام مدیران غایب در جلسات در دولیست مجزا به مدیران کل مربوطه، و استانداری پاراف خواهند شد.
محسنی فر انجام بیش از ۳۵۰مورد سرکشی از روستا‌های بخش بنابه درخواست‌های مردمی درکنار پاسخگویی تماس‌های متعدد، برگزاری بیش از ۵ جلسه شورای اداری در بخش و روستا‌های بخش باحضور مدیران شهرستانی واستانی، استاندار و نماینده مجلس، شرکت در بیش از ۸۰ جلسه اداری وشهرستانی درراستای خدمات محوله اداری، پاسخ به بیش از ۸۷۰مکاتبه مردمی و اداری و ارجاع به نهاد‌های ذیربط، را از پیگیری‌های خود در زمان تقبل مسئولیت بخشداری برشمرد و گفت: حذف sپیچ خطرناک معروف ورودی شهرچیتاب، زیرسازی واسفالت جاده ورودی روستای میانتنگان، و جاده بن دره به سرچنار، عملیات اجرای زیرسازی واسفالت جاده تنگ باوری (هم اکنون در مرحله زیرسازی)، پروژه اتصال جاده آنتنی چیتاب به پاتاوه دهدشت، ادامه روند تکمیل پروژه جدول‌های سنتی چیتاب، بلوط کاروان، لیشکان، زیرسازی و اسفالت معابرروستا‌های هادی اباد به متراژ ۱۰ هزار مترمربع، و روستای جوزار به متراژ۱۳ هزار مترمربع، اجرای ۱۰۰متر جدول بتنی کشاورزی در روستای بلوط کاروان، در کنار عملیات اجرای چمن مصنوعی شهرچیتاب، اجرای شبکه ولوله‌گذاری روستا‌های باوری، سرتنگ و تعدادی از روستا‌های اقماری، عملیات تکمیل و راه‌اندازی دکل مخابراتی روستای گندم کش، جوزار، حومه کلگه جلیل و میرغضب از مجموعه خدمات نظام در بخش کبگیان برشمرد.
نماینده عالی دولت در کبگیان مدیریت عالی بحران طی بارش‌های سیل آسای اخیر در بخش را یک جهاد بی‌نظیر در کبگیان برشمرد و گفت: عزم راسخِ مُدیران درون بخشی، و دهیاران عزیز، در کنار همراهی فرماندار محترم بویراحمد، مدیران شهرستان و مدیریت محترم بحران استانداری در سایه کمک‌های جهادی شهرداری زحمتکش چیتاب و فرماندهی بزرگوار تیپ ۴۸فتح استان باعث شد تا بخش کبگیان بعنوان بخش نمونه مدیریت بحران در استان شناخته شود.
وی تصریح کرد: خداراشاکریم در شرایطی که در سیلاب‌های اخیر تمام سرآب‌بندی‌های کشاورزی، اکثرجاده‌های ارتباطی، آب آشامیدنی و کشاورزی، معابر روستا‌ها، برای خدمت به مردم در حد توان هرآنچه در چنته داشتیم در طبق اخلاص گذاشتیم و لحظه‌ای دریغ نکردیم.
محسنی فر از برگزاری میز خدمت توسط مرکز بهداشت درمانی شهدای چیتاب در نماز عبادی سیاسی این هفته جمعه  به می‌منت هفته دولت خبر داد وگفت: هفته‌های آتی هم بقیه ادارات در قالب میز خدمت و با گزارش کار بین الصلاتین پاسخگوی مردم خواهند بود.
لازم به ذکر است اعضای شورای اداری بعد از اتمام جلسه با رفتن به گلزار شهدای شهرچیتاب در برنامه آئین غباروبی و عطر افشانی به مقام شامخ شهدا حضور یافتند.


٭٭٭٭٭٭٭٭٭٭٭٭٭
خبرنگار: اسماعیل رسام
نام شما

آدرس ايميل شما

مسافرمسیر چیتاب
Iran, Islamic Republic of
محض رضای خدا ورودی جاده نقاره خانه وچیتاب که ازدارشاهی میادتابه پل برسه راتعریض وآسفالت کنید....پل را هم اگه زحمتی نباشه لاین رفت وبرگشت کنید....خسته نشدید ازاین همه سهل انگاری ودردسر درست کردن برای ایاب وذهاب؟اصلا من تعجب میکنم مردم این بخش چقدربیخیال وبی تفاوت هستند..‌‌
راه تغییرات از کدام طرف است؟

راه تغییرات از کدام طرف است؟

اولین و شاید جدی‌ترین گام در مسیر انجام اصلاحات و تغییرات در جوامع مختلف، نیازمند پذیرش ...
روزنامه جمهوری اسلامی: کاش یک استعفای نمایشی می‌دادید

روزنامه جمهوری اسلامی: کاش یک استعفای نمایشی می‌دادید

روزنامه جمهوری اسلامی نوشت: آنچه که اکنون در سرزمین ما اتفاق می‌افتد، به سادگی می‌شد ...
متن و حاشیه «مولوی عبدالحمید»

متن و حاشیه «مولوی عبدالحمید»

رهبر معنوی اهل سنت ایران در جریان حیات دینی و سیاسی خود همواره مواضع قابل تامل و جنجالی ...
1