کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

فرماندار بویراحمد؛

فعال نبودن اتحادیه صنف میوه فروشان قابل توجیه نیست / قیمت خارج از نرخ مصوب میدان میوه یاسوج تخلف است

3 شهريور 1401 ساعت 11:43

فرماندار بویراحمد در بازدید از میدان میوه و تره بار یاسوج گفت: قیمت مصوب میوه و تره بار تنها در میدان تره بار یاسوج تعیین می شود.


فرماندار بویراحمد در بازدید از میدان میوه و تره بار یاسوج گفت: قیمت مصوب میوه و تره بار تنها در میدان تره بار یاسوج تعیین می شود.
به گزارش کبنا، پس از نارضایتی هایی که در بازار میوه در خصوص گرانی ها وجود داشت و رسانه ها نیز به تفاوت های قیمتی زیاد میوه در میدان میوه و بازار یاسوج پرداختند، فرماندار به همراه مدیر جهادکشاورزی شهرستان بویراحمد از میدان میوه و تره بار یاسوج بازدید کرد و وضعیت بازار را مورد بررسی قرار داد.
فرماندار بویراحمد از مدیر میدان تره بار خواست غرفه ها فعال تر شوند و تنوع بیشتری از میوه و دیگر محصولات در میدان عرضه کنند.
مهدوی مطلق فعال نبودن اتحادیه صنف میوه فروشان را غیر قابل توجیه دانست و از مدیر جهاد کشاورزی خواست تا ضمن بررسی چرایی فعال نبودن اتحادیه در میدان در صورت کوتاهی مسئول اتحادیه، برابر قانون برخورد شود.
وی همچنین از مدیر جهاد کشاورزی و نماینده بسیج اصناف خواست؛ قیمت میوه در بازار یاسوج صرفا بر اساس قیمت گذاری میدان میوه و تره بار انجام شود و هر نوع قیمت خارج از نرخ مصوب میدان، تخلف بوده و باید برخورد شود.
در چند روز اخیر قیمت میوه در بازار افزایش داشته است، مردم و حتی برخی ائمه جمعه نیز در خصوص این موضوع گله مند هستند.

بیشتر بخوانید
فریادهای سرمایه‌گذار میدان میوه و تره‌بار بر سر قیمت‌های میوه و عدم نظارت / چرا میوه‌فروشان به میدان اعتنا نمی‌کنند؟ / قیمت اقلام میوه و تره‌بار در یاسوج واقعی می‌شوند / مشکل اصلی بازار، ماشین‌های میوه‌فروش است / اراده‌ای برای ساماندهی بازار میوه نیست
 


کد مطلب: 451776

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/451776/فعال-نبودن-اتحادیه-صنف-میوه-فروشان-قابل-توجیه-نیست-قیمت-خارج-نرخ-مصوب-میدان-یاسوج-تخلف

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1