تاریخ انتشار
چهارشنبه ۲ شهريور ۱۴۰۱ ساعت ۱۷:۲۱
کد مطلب : ۴۵۱۷۴۶
مدیرکل امور بانوان استان خبر داد؛

رونمایی از 4 طرح بومی حوزه زنان و خانواده در کهگیلویه و بویراحمد

۲
رونمایی از 4 طرح بومی حوزه زنان و خانواده در کهگیلویه و بویراحمد
کبنا ؛مدیر کل امور بانوان استانداری کهگیلویه و بویراحمد از رونمایی 4 طرح بومی حوزه زنان و خانواده در هفته دولت خبر داد.
به گزارش کبنا از یاسوج، عاطفه سادات مدبرنژاد امروز چهارشنبه (2 شهریورماه 1401) و در آغاز هفته دولت گفت: برای انجام هر کار و فعالیتی باید چشم انداز داشته باشیم و در آن راستا فعالیت کنیم، امور بانوان  در نظر دارد طرح هایی را با همکاری دستگاه های اجرایی به انجام برساند.
مدبرنژاد با اشاره به «اجرایی سازی طرح های توانمندسازی زنان» اظهار کرد: طرح «توانمندسازی و اشتغال زنان نیازمند حمایت با محوریت مشاغل خانگی»، طرح «توانمندسازی زنان در حوزه بهداشت و سلامت» از جمله طرح هایی است که اجرایی می شوند.
مدبرنژاد افزود: طرح «غنی سازی روابط زوجین و تحکیم بنیان خانواده» و طرح «سازماندهی زنان خودسرپرست، بزه دیده، خیابانی و زنان زندانی و پیشگیری از آسیب های اجتماعی» نیز از جمله این طرح ها است.
مدیر کل امور بانوان استان گفت: همه این طرح ها با محوریت زنان نیازمند در استان اجرایی می شوند.
وی در ادامه با اشاره به فقر اطلاعاتی بخشی از زنان در حوزه بهداشتی گفت: متاسفانه برخی از زنان روستایی و عشایری با مسائل اولیه بهداشتی آشنا نیستند و طرح «توانمندسازی زنان در حوزه بهداشت و سلامت» با هدف ورود به این حوزه اجرا می شود.
مدبرنژاد از برگزاری دوره‌های غربالگری بیماری‌های دیابت، سرطان دهانه رحم و سرطان سینه و تدارک اردوهای جهادی پزشکی و دندان پزشکی  طرح توانمند سازی زنان در حوزه بهداشت در مناطق مختلف خبر داد.
مدبرنژاد با اشاره به لزوم برگزاری دوره‌های مشاوره قبل از ازدواج گفت: طرح «غنی سازی روابط زوجین و تحکیم بنیان خانواده» به منظور بهبود وضعیت زنان و خانواده در حوزه های مربوطه است.
وی در پایان با بیان اینکه کارگاه آموزش پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی ویژه زنان برگزار می‌شود؛ از رونمایی طرح «سازماندهی زنان خودسرپرست، بزه دیده، خیابانی و زنان زندانی و پیشگیری از آسیب های اجتماعی» خبر داد.

نام شما

آدرس ايميل شما

راه تغییرات از کدام طرف است؟

راه تغییرات از کدام طرف است؟

اولین و شاید جدی‌ترین گام در مسیر انجام اصلاحات و تغییرات در جوامع مختلف، نیازمند پذیرش ...
روزنامه جمهوری اسلامی: کاش یک استعفای نمایشی می‌دادید

روزنامه جمهوری اسلامی: کاش یک استعفای نمایشی می‌دادید

روزنامه جمهوری اسلامی نوشت: آنچه که اکنون در سرزمین ما اتفاق می‌افتد، به سادگی می‌شد ...
متن و حاشیه «مولوی عبدالحمید»

متن و حاشیه «مولوی عبدالحمید»

رهبر معنوی اهل سنت ایران در جریان حیات دینی و سیاسی خود همواره مواضع قابل تامل و جنجالی ...
1