تاریخ انتشار
چهارشنبه ۲ شهريور ۱۴۰۱ ساعت ۱۵:۵۹
کد مطلب : ۴۵۱۷۳۹
دبیر شورای اطلاع رسانی استان تشریح کرد؛

افتتاح و کلنگ زنی 412 طرح و پروژه با اعتبار حدود 2 هزار میلیارد تومان در کهگیلویه و بویراحمد

۰
افتتاح و کلنگ زنی 412 طرح و پروژه با اعتبار حدود 2 هزار میلیارد تومان در کهگیلویه و بویراحمد
کبنا ؛دبیر شورای اطلاع رسانی کهگیلویه وبویراحمد گفت: 412 طرح و پروژه عمرانی و اقتصادی با اعتبار یک هزار و 935 میلیارد تومان در کهگیلویه و بویراحمد افتتاح یا کلنگ زنی خواهد شد.
به گزارش کبنا، سیدافضل حسینی با گرامی داشت هفته دولت و یاد و خاطره شهیدان رجائی و باهنر با اشاره به فرا رسیدن هفته دولت، اظهار داشت: ستاد استانی بزرگداشت هفته دولت به ریاست دکتر احمدزاده استاندار تشکیل شده است و متناظر آن ستادهای شهرستانی نیز فعال شده اند.
حسینی با بیان اینکه «دولت مردم» به عنوان شعار هفته دولت در سال ۱۴۰۱ اعلام شده است، اظهار داشت: برنامه‌های هفته دولت با حضور مقامات مختلف اجرایی انجام خواهد شد و از مرکز کشور هم در حوزه وزارت مهمانانی را در طول این هفته به استان‌ خواهیم داشت.
دبیر شورای اطلاع رسانی کهگیلویه وبویراحمد تصریح کرد: شعار هفته دولت، شعار «دولت مردم» است و نامگذاری‌هایی هم برای هر روز آن در نظر گرفته شده است.
حسینی با بیان اینکه هفته دولت از دوم شهریور ماه آغاز می شود و روزهای هفته نام گذاری شده اند، گفت: دوم شهریور میثاق با ولایت نام گرفته،  سوم شهریور فساد ستیزی و عدالت، چهارم تحول و خلاقیت، پنجم شهریور خانواده و سلامت، ششم اخلاق و معنویت، هفتم شهریور دانش و پیشرفت و آخرین روز هفته دولت هم شجاعت و عقلانیت نامگذاری شده است.
وی تصریح کرد: مطابق با اسامی این روزها برنامه هایی در استان  اجرا خواهد شد و مهمترین برنامه ها در این هفته افتتاح و کلنگ زنی طرح ها و پروژه های عمرانی و اقتصادی در همه مناطق استان می باشد.
به گفته حسینی ۳۸۸ پروژه‌ عمرانی با اعتبار یکهزار و ۸۴۰  میلیارد تومان افتتاح و کلنگ زنی می شود و افزون بر ۲۴ پروژه با اعتبار ۹۵ میلیارد تومان که زمینه اشتغال  ۲۶۸ نفر را به طور مستقیم فراهم کرده است در حوزه اقتصادی و همه افتتاح می شوند.
سیدافضل حسینی حضور دکتر احمدزاده استاندار کهگیلویه وبویراحمد، معاونین استاندار واعضای شورای اداری در گلزار شهدای یاسوج و ادای احترام به مقام شامخ شهیدان و تجدید پیمان با آرمان های شهدا و امام شهدا را سرآغاز برنامه های هفته دولت بیان کرد.
وی سرکشی از تعدادی خانواده معزز شهدا ، نشست های خبری مسئولین ارشد استانی ومسئولین دستگاه های اجرایی، سخنرانی آنها در نماز جمعه و سفرهای آنها به شهرستان های استان و گزارش عملکرد دولت مردمی و انقلابی و دستاوردهای نظام را از دیگر برنامه های هفته دولت اعلام کرد.
به گفته حسینی، تبیین دستاوردها وعملکرد دولت در زمینه های مختلف اقتصادی، فرهنگی واجتماعی، بهداشت و درمان، بیان برنامه های پیش رو و چشم انداز در استان از ظرفیت صدا و سیما و رسانه های گروهی در رسانه های مکتوب و غیرمکتوب، فضای مجازی و شبکه های اجتماعی برای مردم اطلاع رسانی می شود.
وی حضور در برنامه زنده شبکه دنا و نشست خبری با استاندار و معاونین استاندار و بیان برنامه های هر روز هفته دولت در گفتگوی ویژه خبری رادیو و تلویزیونی را از دیگر برنامه های این هفته برشمرد.
نام شما

آدرس ايميل شما

راه تغییرات از کدام طرف است؟

راه تغییرات از کدام طرف است؟

اولین و شاید جدی‌ترین گام در مسیر انجام اصلاحات و تغییرات در جوامع مختلف، نیازمند پذیرش ...
روزنامه جمهوری اسلامی: کاش یک استعفای نمایشی می‌دادید

روزنامه جمهوری اسلامی: کاش یک استعفای نمایشی می‌دادید

روزنامه جمهوری اسلامی نوشت: آنچه که اکنون در سرزمین ما اتفاق می‌افتد، به سادگی می‌شد ...
متن و حاشیه «مولوی عبدالحمید»

متن و حاشیه «مولوی عبدالحمید»

رهبر معنوی اهل سنت ایران در جریان حیات دینی و سیاسی خود همواره مواضع قابل تامل و جنجالی ...
1