تاریخ انتشار
دوشنبه ۳۱ مرداد ۱۴۰۱ ساعت ۱۳:۵۵
کد مطلب : ۴۵۱۶۶۳
به منظور توسعه کسب و کارهای مبتنی بر فاوا انجام گرفت

انعقاد تفاهم نامه مشترک اداره‌کل ارتباطات و فناوری و سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد

۰
انعقاد تفاهم نامه مشترک اداره‌کل ارتباطات و فناوری و سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد
کبنا ؛مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: با هدف افزایش تعاملات بین دستگاهی و به منظور هدایت فعالان فضای مجازی به سمت تولید اشتغال پایدار فناورانه در استان تفاهم نامه ای با سپاه فتح استان منعقد گردید.
به گزارش کبنا، نشست هم اندیشی و تجلیل از فعالان فضای مجازی با حضور مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان، فرمانده سپاه فتح استان، و برخی از مسئولین استانی  برگزار شد تا در این نشست از پوستر سومین رویداد استارتاپی فضای مجازی این استان رونمایی شود.
مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص اهمیت فضای مجازی گفت: یکی از اولویت های امروز جامعه، مدیریت فضای مجازی است که مسئولیتی سنگین بر ما متولیان این حوزه است.
سیدمحمودرادمنش همچنین در ادامه به فرصت های فضای مجازی اشاره کرد و افزود: توسعه حوزه استارت آپ ها و کسب و کارها یکی از مهمترین فرصت های ثروت آور برای اقتصاد کشور است.
این مقام مسئول، سازمان فضای مجازی سپاه فتح استان را فعال ترین نهاد متولی در زمینه جذب و ترغیب جوانان و علاقمندان به فعالیت در فضای مجازی عنوان کرد و گفت: تلاش می کنیم با تفاهم نامه فی مابین بتوانیم علاقمندان به این حوزه را به سمت حمایت های وزارت ارتباطات هدایت کنیم.
مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان افزود: در حال حاضر وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات حمایت های خوبی از استارت آپ ها و شرکت های دانش بنیان پیش بینی کرده که تلاش می کنیم بخشی از این حمایت ها به سمت کسب وکارهای خرد و اشخاص حقیقی سوق داده شوند.
رادمنش درصد سهم استان را در بازار فناوری اطلاعات بسیار نامطلوب ارزیابی و تصریح کرد: یکی از برنامه های بنده و همکارانم تشویق فعالان این حوزه به سمت راه اندازی کسب وکارهای پایدار مبتنی بر فاوا است.
رئیس شورای راهبری ارتباطات و فناوری اطلاعات استان انعقاد تفاهم نامه فی مابین اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان و سپاه فتح استان را یکی از برنامه های حمایتی مشترک این دو نهاد عنوان کرد و افزود: امیدواریم با هدایت علاقمندان و حمایت های بعدی بتوانیم شاهد ارتقاء و توسعه کسب وکارهای مبتنی بر فاوا در استان باشیم.
در ادامه این نشست تفاهم نامه همکاری بین اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان و سپاه فتح استان و با حضور فرمانده سپاه فتح استان منعقد شد.
نام شما

آدرس ايميل شما

راه تغییرات از کدام طرف است؟

راه تغییرات از کدام طرف است؟

اولین و شاید جدی‌ترین گام در مسیر انجام اصلاحات و تغییرات در جوامع مختلف، نیازمند پذیرش ...
روزنامه جمهوری اسلامی: کاش یک استعفای نمایشی می‌دادید

روزنامه جمهوری اسلامی: کاش یک استعفای نمایشی می‌دادید

روزنامه جمهوری اسلامی نوشت: آنچه که اکنون در سرزمین ما اتفاق می‌افتد، به سادگی می‌شد ...
متن و حاشیه «مولوی عبدالحمید»

متن و حاشیه «مولوی عبدالحمید»

رهبر معنوی اهل سنت ایران در جریان حیات دینی و سیاسی خود همواره مواضع قابل تامل و جنجالی ...
1