تاریخ انتشار
جمعه ۲۸ مرداد ۱۴۰۱ ساعت ۱۹:۰۸
کد مطلب : ۴۵۱۵۷۲
در خطبه های نماز جمعه دهدشت مطرح شد؛

مسئولی که نمی‌تواند نظارت کند برای چه مسئولیت پذیرفته است

۲
۱
مسئولی که نمی‌تواند نظارت کند برای چه مسئولیت پذیرفته است
کبنا ؛​​​​​امام جمعه دهدشت خطاب به مسئولان گفت: شما که نمی‌توانید نظارت کنید بر بازار برای چه مسئولیت پذیرفتید؟
گزارش کبنا، حجت‌الاسلام علی وحدانی‌فر در خطبه‌های نماز جمعه امروز (جمعه ۲۸ مرداد ماه ۱۴۰۱) با اشاره به بحث تکراری مذاکرات اظهار داشت امروز مبحث مروا کرات تحریم‌ها در کشش جنگ اراده‌ها و باید‌ها است اما تیم مذاکره‌کننده ما فهم بازی را خوب بلد است و شناخت کافی از افکار پلید روباه پیر و آمریکا دارد و به صراحت اعلام کرد که هیچ متن تکراری را تحت عنوان بله یا خیر نمی‌پذیرد.
وحدانی فر افزود: تضمین شفاهی داده شده است آنچه امروز مهم و جمهوری اسلامی به دنبال آن است تضمین کتبی و اینکه اگر آمریکا مجدداً خارج شد خسارت آن را جامعه بین‌الملل بدهد.
وحدانی فر گفت: دوران خودکار پرت کردن تمام شده و کشور ما نشان داده که در اوج تحریم‌ها با اقتدار دارد به حرکت خود ادامه می‌دهد. قطار پیشرفت جمهوری اسلامی ایران در حال حرکت است. و امروز جامعه ما به این نتیجه رسیده است که اعتماد به دشمن سخت و باید تضمین بدهد که جامعه جهانی بتواند آن را مطالبه کند.
وی با اشاره به روز جهانی مسجد چند توصیه خطاب به متولیان آن گفت: مسجد محل اقامه جماعت تنها نیست، مسجد باید نقش مشارکت سیاسی، اجتماعی، خانوادگی، داشته باشد. مسجد صرفاً محل برگزاری نماز نیست و متولیان امر این نگاه را غلط هیأت امنایی خود را کنار بگذراند و میدان را به جوان‌ها بدهید.
وحدانی فر با اشاره به گرانی در بازار دهدشت به ویژه گرانی بازار میوه گفت: متولی و کنترل‌کننده بازار میوه دست کیست؟ چرا قیمت میوه اینقدر شهری مانند دیگر متفاوت است؟ متولیان امر تا کی این جریمه‌های بازدارنده اعمال شود، مگر چند میوه فروش در شهر است که این طور مردم را اذیت می‌کنید.  
وی گفت: این همه اختلاف قیمت برای چیست؟ چطوری این قیمت‌های سرسام‌آور بدون نظارت دارد انجام می‌گیرد.
وی خطاب به مسئولان گفت: شما که نمی‌توانید نظارت کنید بر بازار برای چه مسئولیت پذیرفتید؟ اینکه بنری‌زده شود که پلمپ شد و بعد از سه روز باز شود، وقتی سختگیری وجود نداشته باشد کار خود را انجام می‌دهند.  
وی افزود: این موضوع لایه‌های دیگری هم دارد که به مردم خواهیم گفت، مسئولان امر نظارت جدی بشود که دیگر تکرار نخواهد شد بلکه فکری دیگر خواهیم کرد.
البته می‌دانم که باز در آن پستو‌ها می‌نشینند و شایعه‌سازی می‌کنند ولی چه کنم که من از قیامت خود می‌ترسم و به آبادانی دنیای شما کاری ندارم.
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
ماشا الله
سید
Romania
جه طور
راه تغییرات از کدام طرف است؟

راه تغییرات از کدام طرف است؟

اولین و شاید جدی‌ترین گام در مسیر انجام اصلاحات و تغییرات در جوامع مختلف، نیازمند پذیرش ...
روزنامه جمهوری اسلامی: کاش یک استعفای نمایشی می‌دادید

روزنامه جمهوری اسلامی: کاش یک استعفای نمایشی می‌دادید

روزنامه جمهوری اسلامی نوشت: آنچه که اکنون در سرزمین ما اتفاق می‌افتد، به سادگی می‌شد ...
متن و حاشیه «مولوی عبدالحمید»

متن و حاشیه «مولوی عبدالحمید»

رهبر معنوی اهل سنت ایران در جریان حیات دینی و سیاسی خود همواره مواضع قابل تامل و جنجالی ...
1