تاریخ انتشار
جمعه ۲۸ مرداد ۱۴۰۱ ساعت ۱۶:۳۰
کد مطلب : ۴۵۱۵۶۹
در خطبه‌های نماز جمعه یاسوج مطرح شد

در کهگیلویه و بویراحمد کمبود مسجد داریم و خبری از «مهدیه» نیست

۳
۰
در کهگیلویه و بویراحمد کمبود مسجد داریم و خبری از «مهدیه» نیست
کبنا ؛امام جمعه یاسوج در خطبه‌های نماز جمعه برای طرز فکر غلط یک عده در کشور اظهار تأسف کرد و گفت: متأسفانه عده‌ای اکنون بدون این که خجالت بکشند از دولت پهلوی سخن می‌گویند در حالی که پهلوی عزت ایران را بر باد داد.
به گزارش کبنا، خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر یاسوج به امامت آیت‌الله سید نصیر حسینی و با حضور گسترده نمازگزاران در مصلای امام خمینی این شهر برگزار شد.
امام جمعه یاسوج در خطبه اول با اشاره به پوشش‌های بد و رواج بدحجابی اظهار کرد: برخی‌ها با پوشش نامناسب اقدام به ولنگاری می‌کند بعضی وقت‌ها رفتار مرد‌ها موجب می‌شود که زنان پوشش بد داشته باشند و به بدحجابی روی بیاورند همچنین آن‌هایی که لباس نامناسب می‌دوزند و آن‌هایی که لباس‌های آنچنانی می‌فروشند در این جرم شریک هستند.
امام جمعه یاسوج در بخش دیگری از خطبه‌های نماز جمعه به کودتای ۲۸ مرداد در کشور اشاره کرد و گفت: آمریکایی‌ها و انگلیسی‌ها در سال ۱۳۲۲ با ساقط کردن دولت قانونی مصدق اقدامی انجام دادند که همیشه در تاریخ خواهد ماند آن‌ها حکومت قانونی یک کشور مستقل را ساقط کردند و شاه هم مجبور شد که خواسته‌های آن‌ها را امضا کند و این تصمیم ذلیلانه را بپذیرد.
وی گفت: در دوران طاغوت تمام امورات کشور ما در دست آمریکا و انگلیس بود متأسفانه عده‌ای اکنون بدون این که خجالت بکشند از دولت پهلوی سخن می‌گویند در حالی که پهلوی عزت ایران را بر باد داد.
امام جمعه یاسوج در ادامه افزود: شاه قاجار را اجنبی‌ها برکنار کردند و رضاخان را خودشان گماشتند سپس او را بیرون کردند و فرزندش محمدرضا شاه را به کار گرفتند تمام عزل و نصب پادشاهان بر عهده خارجی‌ها بود.
وی در ادامه گفت: امروز ایران با حکومت ولایت فقیه و با حضور مردم در صحنه مستقل اداره می‌شود کشوری که یک روز همه تصمیمات آن را آمریکا و انگلیس می‌گرفتند امروز در برابر همه قدرت‌های خارجی‌ایستاده است ولایت فقیه به این مملکت عزت بخشید امروز ایران قدرت جهانی است و نفوذ کشور همه جا را فرا گرفته است.
حسینی به روز مسجد اشاره کرد و گفت: مسجد‌ها محل راز و نیاز و عبادت و خانه خدا و محلی برای مشورت و همچنین تصمیم‌گیری و سایر برنامه‌های مسلمان بوده است مکانی که در دفاع مقدس سنگری در برابر دشمنان بود.
نماینده ولی فقیه در استان افزود: متأسفانه در کهگیلویه و بویراحمد تعداد مساجد بسیار کم است در مرکز استان با کمبود شدید مسجد روبرو هستیم استانی که در آن خبری از مهدیه نیست و حسینیه‌های کمی داریم باید مردم و خیرین و مسئولان پای کار بیایند تا این مشکل بزرگ برطرف شود.
وی به وضعیت دفاعی کشور اشاره کرد و گفت به کشور کره شمالی نگاه کنیم اگر سلاح هسته‌ای نداشت چندین بار تاکنون توسط آمریکایی‌ها فتح شده بود نمی‌گویم که سلاح هسته‌ای داشته باشیم چرا که رهبری معظم انقلاب در این خصوص فتوا صادر کرده‌اند اما باید در حوزه دفاعی بتوانیم آن گونه قدرتمند باشیم که دشمنان نتوانند علیه ما اقدام کنند.
نام شما

آدرس ايميل شما

وحید
Iran, Islamic Republic of
کمبود دکتر چطور
Iran, Islamic Republic of
در کهگیلویه و بویراحمد کمبود مدرسه داریم .کمبود سالن ورزشی داریم کمبود فضای سبز داریم ووو ..
Iran, Islamic Republic of
همین تعداد مساجدی که داریم کاملا خلوت هستند
از طرفی ما در بعضی روستاها دوتا مسجد داریم
در اکثر مدارس هم مسجد داریم
راه تغییرات از کدام طرف است؟

راه تغییرات از کدام طرف است؟

اولین و شاید جدی‌ترین گام در مسیر انجام اصلاحات و تغییرات در جوامع مختلف، نیازمند پذیرش ...
روزنامه جمهوری اسلامی: کاش یک استعفای نمایشی می‌دادید

روزنامه جمهوری اسلامی: کاش یک استعفای نمایشی می‌دادید

روزنامه جمهوری اسلامی نوشت: آنچه که اکنون در سرزمین ما اتفاق می‌افتد، به سادگی می‌شد ...
متن و حاشیه «مولوی عبدالحمید»

متن و حاشیه «مولوی عبدالحمید»

رهبر معنوی اهل سنت ایران در جریان حیات دینی و سیاسی خود همواره مواضع قابل تامل و جنجالی ...
1