تاریخ انتشار
سه شنبه ۱۸ مرداد ۱۴۰۱ ساعت ۱۷:۲۶
کد مطلب : ۴۵۱۲۴۰
یکی از سایت‌های مدافع فتنه ۸۸ منتشر شد

بیانیه بسیار عجیب میرحسین موسوی / نمایش یک سقوط کامل و بی‌حدومرز برای موسوی

۱۱
۰
بیانیه بسیار عجیب میرحسین موسوی / نمایش یک سقوط کامل و بی‌حدومرز برای موسوی
کبنا ؛در شرایطی که از مدت‌ها پیش اقدامات تسهیل‌گرانه‌ای برای حصر در نظر گرفته شده بود، امّا به‌نظر می‌رسد آنها که ادامه حصر موسوی را ابزار بهتری برای خود می‌بینند بار دیگر او را در مسیری قرار دادند که نتیجه آن از پیش مشخص است.
به گزارش کبنا، تسنیم نوشت: یکی از سایت‌های مدافع فتنه ۸۸ که معمولاً از خارج از کشور به‌روزرسانی می‌شود، امروز متنی به‌نقل از میرحسین موسوی منتشر کرده که محتوای آن بیش از هرچیز انتقاد از جمهوری اسلامی و مدافعان حرم به‌دلیل مبارزه با داعش و تروریست‌های مسلح در سوریه است!
جنس ساختار جملات و ادبیات به‌کاررفته در این بیانیه بار دیگر این شبهه را تداعی می‌کند که مانند بسیاری از بیانیه‌های پیشین موسوی، این بار هم عده‌ای پشت صحنه برای او چنین جملاتی را دیکته کرده و او را مانند وقایع بعد از انتخابات ۸۸ به معرکه‌ای فرستاده‌اند که غیر از اهانت به عاشورا، این بار به حمایت از داعش و حفاظت غیرمستقیم از منافع رژیم صهیونیستی هم کشانده شود.
تحلیلگران متعددی در ایام پس از انتخابات ۸۸ هشدار می‌دادند که فیل مست قدرت و تلاش برای دیکتاتوری علیه صندوق آرا، می‌تواند موسوی را به چنین مهلکه‌هایی بکشاند؛ با این حال او با بی‌اعتنایی به این نصیحت‌ها روزگار دهشتناکی برای خود رقم زده است.
در شرایطی که از مدت‌ها پیش، اقداماتی تسهیلگرانه برای حصر در نظر گرفته شده بود، امّا به‌نظر می‌رسد آنها که ادامه حصر موسوی را ابزار بهتری برای خود می‌بینند بار دیگر او را در مسیری قرار دادند که نتیجه آن از پیش مشخص است.
موسوی در بیانیه خود به‌ نحو بسیار عجیبی علیه مبارزه با داعش در سوریه و همچنین کمک به گروه‌های مقاومت در یمن علیه جنایت آل‌سعود و... موضع‌گیری کرده و حتی در گامی فراتر حزب‌الله لبنان را به باد انتقاد گرفته و در مجموع مقاومت علیه داعش و اسرائیل و آل‌سعود و... را شوم و کجروی و «جرائم ننگین» خوانده است!
در فراز بسیار عجیب دیگری از این بیانیه، موسوی اهانت‌ وقیحی به سرداران شهید مدافع حرم روا داشته و نوشته است که آن سردار بی‌افتخار جانش در غربت به قربانی مستبدی دیگر تلف شد!
این بیانیه غیر از نمایش یک سقوط کامل و بی‌حدومرز برای موسوی، آزمون بسیار بزرگی را پیشِ‌پای برخی چهره‌های سیاسی از جمله افرادی نظیر سیدمحمد خاتمی و بعضی دیگر از افرادی که خود را اصلاح‌طلب می‌خوانند قرار می‌دهد. عدم مرزبندی صریح و مشخص با چنین اقدامی، خط بطلانی بر ادعاهای اصلاح‌طلبانه آنها خواهد بود.
نام شما

آدرس ايميل شما

حسن
Iran, Islamic Republic of
موسوی بی درک و بی حیا ننگت باد،مرگت باد نظام بایدهمان زمان که به هوای قدرت طلبی تو ی بی شرف به مجالس عزای امام مظلوممان هتاکی کردندوبسیجی مظلوم رازنده درآتش سوزاندن وافسران وسربازان مجاهد ،مظلوم وجان برکف نیروی انتظامی را مظلومانه به شهادت رساندند وملت راباتفرقه افکنی وایجاددودستگی به جان هم انداختن وآنهمه هزینه برای نظام ومردم ایجادکردی به سزای عملت میرساندتابه خودت اجازه ندهی رافت اسلامی وصبراندیشمندانه بزرگان نظام رانادیده بگیری وهمچنان باوقاحت وپررویی به ارکان مقدس ودفاع شرافتمندانه ملت وسربازان واقعی اسلام وامنیت کشورهتاکی نمایی ،این رابدان اگردرسایه حمایت نظام اسلامی نبودی هیچ امنیتی برای تووامثال نخواهدبودو.........
Iran, Islamic Republic of
دفاع از اسلام حد مرز نمی شناسد و کسانی که به مدافعین وطن مدافعین امنیت مدافعین حرم و مدافعین سلامت اهانت کند بویی از انسانیت نبرده است هم نه به حکم دوستی و پیوند اقتصادی که منافع عده ای منفعت طلب را تامین می کند کشور کمونیستی که مسجد را تخریب و به جای آن هتل که محل لعو لعب است و کتیبه های ان را که منقش به اسماء جلاله بود سنگ فرش زیر پای کمونیست های مرداخور می کند سکوت کنند و سر زیر برف کنند و خود را به کوری و کری و لالی بزنند توهین به سرداران که ارزشهایمان است قابل قبول نیست و توهین به مقدسات قابل تحمل نیست ..
Iran, Islamic Republic of
این پیر خرفت به آرمانها و ارزش های ما توهین می کند چون دچار توهم شده است دفاع از دین خدا و حرم اهل بیت عصمت و طهارت حد و مرز نمی شناسد حاج قاسم یک مکتب است مکتبی قرانی است گرچه نفوذی های کمونیست و توده ای و منافقین با نفوذ بر بدنه نظام با شعارهای منافقانه قدری حرکت مردم به قله افتخار مکتب واقعی قرانی مکتب حاج قاسم را کند و باید با احتیاط کامل با بصیرت به راهمان ادامه دهیم تا ان شاءالله به مقصد الهی که سربازی و آمادگی ظهور و دولت امام عصر عج الله تعالی است برسیم و دست کسانی را هم که بسوی کمونیست و حزب توده با نفوذ خود دراز کرده اند قطع نماییم جنایت کسانی که چشم بر تخریب مسجد مسلمانان در چین و تبدیل آن به هتل و تبدیل کتبه های آن با اسماءجلاله به سنگ فرش از سخنان سخیف آن پیرمرد ورشکسته درچار توهم شده کمتر نمی باشد ان شاءالله حزب الله هم الغالبون و دست یاریگر خداوند یاریگر اسلام ناب محمدی و درهم کوبنده ستمگران خواهد بود
محمدولایی
Iran, Islamic Republic of
عجولانه قضاوت کردن خوب نیست ::::چطور فردی که در زندان خانگی حتی تلفن ::::تاجایی برواتهایی خانواده ای هم ملاقاتی نیست ::::ودورتادرش نیروهای خدوم نگهبانند ::::چنین مکتوبه ای ؟؟؟؟؟!!!! دنیای پا پوش ساز ان ::: شاید تقطیع ویا دیگرانی به هر دلیلی ::: (((((روز خبرنگار ان مظلوم ورسولان بحق عشق مبارک باد ))))))
Iran, Islamic Republic of
درود بر شما. میرحسین خیلی وقت بود مرده بود میخواد بگه هنوز زنده ام
Iran, Islamic Republic of
این پیر خرفت سر خورده متوهم باید خفه خون بگیرد عملکرد ناشایست و نسنجیده آن باعث تحمیل نفوذی های ریاکار بر مسند کشور شدند
Iran, Islamic Republic of
خودمیرحسین هم باید دردارمکافات درآخرت مانند بقیه که باعث کشته شدن مردم شدند بدهکارند.
Iran, Islamic Republic of
این میرحسبن موسوی را دادکاهی واعدام کنید تا ماجرای فتنه ۸۸هم تمام شود
Iran, Islamic Republic of
اولا ایشان اصلاح طلب نبودند و نیستند در رابطه با فتنه ۸۸ ای کاش یک گروه مومن با شهامت و شجاعت و متخصص تحقیق و تفحص کنند که عامل فتنه مشخص شود
حسین
United States
سلام خدا بر نخست وزیر امام
ایشان نا شناخت حرف نمی‌زند
کرم
Iran, Islamic Republic of
چرت و پرت بسیار می‌سراید
​​​​​​​روایت خبرنگار آمریکایی از سفر به ایران

​​​​​​​روایت خبرنگار آمریکایی از سفر به ایران

ما با مقام‌های ایرانی نیز تماس گرفتیم. حسین امیر عبداللهیان، وزیر خارجه ایران در مصاحبه‌ای ...
آیا فروپاشی روسیه در حال نزدیک شدن است؟

آیا فروپاشی روسیه در حال نزدیک شدن است؟

 روسیه پیش‌ از این هیچ‌گاه تا به این اندازه همزمان خطرناک و شکننده نبوده است!  «پیتر ...
علی‌اف از دمیدن بر آتش تنش حداکثری با ایران چه می‌خواهد؟

علی‌اف از دمیدن بر آتش تنش حداکثری با ایران چه می‌خواهد؟

برخلاف رویکرد تعاملی و ایجابی تهران، جمهوری آذربایجان با افزایش ضریب رویکرد تقابلی، بر ...
1