تاریخ انتشار
سه شنبه ۱۸ مرداد ۱۴۰۱ ساعت ۱۵:۴۵
کد مطلب : ۴۵۱۲۳۵
رئیس مرکز بهداشت شهید دامیده بویراحمد:

مراکز جدید واکسیناسیون کووید ۱۹ شهرستان بویراحمد تجهیز شد

۰
مراکز جدید واکسیناسیون کووید ۱۹ شهرستان بویراحمد تجهیز شد
کبنا ؛
رئیس مرکز بهداشت شهید دامیده بویراحمد ابراز داشت: جهت دسترسی آسان به خدمات واکسیناسیون کووید ۱۹ در چند نقطه شهر یاسوج، پایگاه های واکسن کرونا به صورت تمام وقت تجهیز شدند.
به گزارش کبنا از یاسوج، دکتر محمد یزدان پناه، در این خصوص گفت: از آنجائیکه تنها واکسیناسیون است که میتواند مصونیت دائم برای مردم داشته باشد، لذا جهت تکمیل نمودن نوبت های تعریف شده واکسن کووید۱۹، در سطح شهر یاسوج، مراکز، پایگاههای بهداشتی و خانه های بهداشت تجهیز کامل شده تا هموطنان بتوانند دسترسی آسان تر به این مراکز داشته باشند.
رئیس ستاد کرونای شهرستان اذعان داشت: چند ماهی وضعیت رنگ بندی کرونا در حد مطلوب بود و این هم بیشتر ناشی از واکسیناسیون همگانی و استقبال خوب مردم در سال ۱۴۰۰ بود اما جهت مصونیت دائم ، باید نوبتهای باقیمانده واکسیناسیون تکمیل شوند.

رئیس مرکز بهداشت شهید دامیده بویراحمد ادامه داد: پایگاه واکسیناسیون تمام وقت و حتی روزهای تعطیل در دو منطقه یاسوج (کمی بالاتر از انتقال خون - مرکز جامع سلامت شهید دستغیب و میدان ۷ تیر یاسوج ، ورودی استادیوم فوتبال) تجهیز شدند و به غیر از این دو پایگاه تمام وقت ، در تمام مراکز جامع سلامت (مراکز بهداشتی و درمانی) ، پایگاههای بهداشت و خانه های بهداشت، واکسیناسیون در وقت اداری انجام می پذیرد.
یزدان پناه هم به هموطنان عزیز توصیه نمود، جهت جلوگیری از عود و یا ابتلاء به بیماری منحوس کرونا، باید واکسیناسیون این بیماری تکمیل شود.
نام شما

آدرس ايميل شما

راه تغییرات از کدام طرف است؟

راه تغییرات از کدام طرف است؟

اولین و شاید جدی‌ترین گام در مسیر انجام اصلاحات و تغییرات در جوامع مختلف، نیازمند پذیرش ...
روزنامه جمهوری اسلامی: کاش یک استعفای نمایشی می‌دادید

روزنامه جمهوری اسلامی: کاش یک استعفای نمایشی می‌دادید

روزنامه جمهوری اسلامی نوشت: آنچه که اکنون در سرزمین ما اتفاق می‌افتد، به سادگی می‌شد ...
متن و حاشیه «مولوی عبدالحمید»

متن و حاشیه «مولوی عبدالحمید»

رهبر معنوی اهل سنت ایران در جریان حیات دینی و سیاسی خود همواره مواضع قابل تامل و جنجالی ...
1