تاریخ انتشار
يکشنبه ۲ مرداد ۱۴۰۱ ساعت ۱۱:۴۶
کد مطلب : ۴۵۰۶۸۴
مدیرکل کمیته امداد استان خبر داد؛

ارائه خدمات گروه جهادی «الکفیل» به بیش از 2000 مددجوی کهگیلویه و بویراحمد

۰
ارائه خدمات گروه جهادی «الکفیل» به بیش از 2000 مددجوی کهگیلویه و بویراحمد
کبنا ؛
مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد گفت: گروه جهادی الکفیل در استان به مدت پنج روز به بیش از 2000 مددجوی تحت حمایت این نهاد خدمات رایگان پزشکی و دندانپزشکی ارائه دادند.
به گزارش کبنا، قباد مبشری مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد در این خصوص گفت: به مناسبت دهه پرفروغ امامت و ولایت گروه جهادی الکفیل با 150 پزشک و دندان پزشک به مدت پنج روز از 26 تا 30 تیرماه در اردوگاه فرهنگی تربیتی کمیته امداد واقع در جاده دهنو، خدمات تخصصی رایگان به مددجویان این نهاد ارائه دادند.
وی گفت: اردوی جهادی، درمانی و فرهنگی قرارگاه جهادی الکفیل در محل اردوگاه فرهنگی-تربیتی کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد برپا شد.
وی افزود: در این اردوی جهادی تعداد 150 پزشک و دندانپزشک میزبان مددجویان کمیته امداد بودند و خدمات تخصصی رایگان را به آنها ارائه دادند.
مبشری تصریح کرد: خدمات جامع دندانپزشکی شامل کشیدن، جراحی، پرکردن، ترمیم و عصب کشی و ویزیت رایگان توسط پزشکان عمومی و تحویل دارو نیز بصورت رایگان به مراجعین توسط گروه جهادی در این مدت انجام گرفت.
مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد گفت: در پنج روز استقرار این گروه جهادی در استان، بیش از 2000 مددجوی تحت حمایت این نهاد از خدمات دندان پزشکی و دیگر پزشکان این گروه جهادی بهره منده شده اند.
مبشری بیان کرد: در مدت استقرار این اردوی جهادی علاوه بر خدمات دندانپزشکی و داروی رایگان، مشاوره خانواده، ازدواج، ترک اعتیاد و مشاوره شغلی نیز به مددجویان ارائه و همچنین بسته های فرهنگی و معیشتی بین نیازمندان توزیع شد.
نام شما

آدرس ايميل شما

راه تغییرات از کدام طرف است؟

راه تغییرات از کدام طرف است؟

اولین و شاید جدی‌ترین گام در مسیر انجام اصلاحات و تغییرات در جوامع مختلف، نیازمند پذیرش ...
روزنامه جمهوری اسلامی: کاش یک استعفای نمایشی می‌دادید

روزنامه جمهوری اسلامی: کاش یک استعفای نمایشی می‌دادید

روزنامه جمهوری اسلامی نوشت: آنچه که اکنون در سرزمین ما اتفاق می‌افتد، به سادگی می‌شد ...
متن و حاشیه «مولوی عبدالحمید»

متن و حاشیه «مولوی عبدالحمید»

رهبر معنوی اهل سنت ایران در جریان حیات دینی و سیاسی خود همواره مواضع قابل تامل و جنجالی ...
1