تاریخ انتشار
پنجشنبه ۳۰ تير ۱۴۰۱ ساعت ۲۲:۲۳
کد مطلب : ۴۵۰۶۰۳
رئیس اورژانس کرمان خبر داد

ریزش معدن در استان کرمان/ محبوس شدن ۲ نفر/ادامه تلاش‌ها برای نجات حادثه‌دیدگان

۰
ریزش معدن در استان کرمان
کبنا ؛رییس اورژانس کرمان از محبوس شدن ۲ نفر در پی ریزش معدن منطقه چپل آباد شهرستان ارزوئیه در استان کرمان خبر داد.
به گزارش کبنا، سیدمحمد صابری در گفت و گو با ایسنا در تشریح جزییات این خبر گفت: در پی ریزش معدن کرومیت در منطقه چپل آباد شهرستان ارزوئیه در ساعت ۱۳:۴۵ امروز بلافاصله نیروهای اورژانس به محل حادثه اعزام شدند و یک نفر مصدوم بعد از رهاسازی به بیمارستان امام حسین(ع) شهرستان ارزوئیه منتقل شد.
وی ادامه داد: متاسفانه تاکنون در این حادثه ۲ نفر محبوس شدند که در حال حاضر تیم های امدادی مستقر در منطقه در حال آواربرداری جهت رهاسازی افراد گرفتار در زیرآوار معدن می باشند
۱۷:۰۶ آسماعیل کاخ سرپرست فرمانداری شهرستان ارزوئیه نیز درباره حادثه معدن کرومیت چپل آباد به ایسنا می گوید: ۲ نفر هنوز در زیر آوار گرفتار هستند و تلاش نیروهای امدادی همچنان ادامه دارد و انشالله تا شب از زیر آوار بیرون آورده می‌شوند.
وی درباره وضعیت سلامتی این دو نفر نیز گفت: ممکن است این دو نفر زنده باشند و ممکن است نیز فوت کرده باشند اما تا این لحظه هنوز چیزی معلوم نیست.
۱۸:۲۸ مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان نیز با اشاره به وقوع ریزش معدن و محبوس شدن سه کارگر در شهرستان ارزوئیه گفت: تاکنون یک کارگر توسط نیروهای هلال احمر رهاسازی و نجات یافت.
فلاح بیان کرد: با اعلام حادثه ریزش دیواره های معدن رو باز کرومیت در ارزوئیه و محبوس شدن سه کارگر بلافاصله یک تیم جستجو و نجات از جمعیت هلال احمر شهرستان به محل حادثه اعزام شد. 
وی با اشاره به پیمایش مسیر صعب العبور بودن منطقه حادثه دیده توسط امدادگران در کمترین زمان افزود: یکی از کارگران محبوس شده از زیر آوار رهاسازی و پس از اقدامات پیش بیمارستانی به عوامل اورژانس در بیرون از صحنه حادثه تحویل داده شد و با توجه به احتمال ریزش معدن و عدم ایمنی؛ با هماهنگی فرماندار ارزوئیه ابتدا اقدامات ایمنی صحنه انجام و پس از آن عملیات جستجو و نجات برای یافتن ۲ کارگر محبوس شده انجام شده که همچنان ادامه دارد.

نام شما

آدرس ايميل شما

سید محمد خاتمی: براندازی نه ممکن است نه مطلوب

سید محمد خاتمی: براندازی نه ممکن است نه مطلوب

سید محمد خاتمی: انکار وضع بدی که به نام زندگی بر مردم تحمیل می‌شود نارضایتی را از بین ...
راه تغییرات از کدام طرف است؟

راه تغییرات از کدام طرف است؟

اولین و شاید جدی‌ترین گام در مسیر انجام اصلاحات و تغییرات در جوامع مختلف، نیازمند پذیرش ...
روزنامه جمهوری اسلامی: کاش یک استعفای نمایشی می‌دادید

روزنامه جمهوری اسلامی: کاش یک استعفای نمایشی می‌دادید

روزنامه جمهوری اسلامی نوشت: آنچه که اکنون در سرزمین ما اتفاق می‌افتد، به سادگی می‌شد ...
1