تاریخ انتشار
پنجشنبه ۳۰ تير ۱۴۰۱ ساعت ۱۳:۰۸
کد مطلب : ۴۵۰۵۸۸
در شورای برنامه ریزی شهرستان دنا مطرح شد

کاهلی در اخذ اعتبارات از سوی مدیر ننگ است / اعتبارات سی‌سخت خوب و عادلانه توزیع نشد

۳
۰
کاهلی در اخذ اعتبارات از سوی مدیر ننگ است / اعتبارات سی‌سخت خوب و عادلانه توزیع نشد
کبنا ؛امام جمعه سی سخت در نشست شورای برنامه‌ریزی شهرستان دنا به شدت از مدیران سهل‌انگار انتقاد کرد.
به گزارش کبنا، نشست کمیته برنامه ریزی شهرستان دنا با حضور مصباح نژاد امام جمعه سی سخت،روشنفکر نماینده مردم بویراحمد،دنا و مارگون در مجلس شورای اسلامی، درخشان زاده فرماندار دنا، شهابی فر رئیس سازمان برنامه و بودجه، بخشدار مرکزی دنا و سایر اعضای شورای اداری در محل فرمانداری دنا برگزار شد.
مصباح نژاد امام جمعه سی سخت گفت: نماینده بویراحمد در ایام زلزله سی سخت با کشاندن اعضای کمیسیون عمران مجلس به سی سخت اعتبار بی سابقه ای برای شهرستان دنا گرفتند که اعتبار بسیار خوب و قابل توجهی بود که جا دارد از زحمات و تلاش های ایشان تقدیر و تشکر کنم.
وی گفت: فرماندار نیز در این مدتی که به دنا آمده خدمات ارزشمندی برای روستاهای شهرستان دنا انجام و مبارزه با محرومیت زدایی را در برنامه کاری خود قرار داده اند و با  تعامل خوبی که با مردم و ادارات دارند چرخ پیشرفت و آبادانی شهرستان دنا را به حرکت در آورده اند.
امام جمعه سی سخت اظهار داشت: بعضی مواقع به جاهایی می رویم که با دیدن مشکلات آن منطقه تاسف می‌خوریم که چرا در طول این ۴۰ سال با توجه به فرصت ها و اعتبارات بسیار خوب در برخی دولت ها به خصوص دولت نهم و دهم به این مردم توجهی نشده است.
وی افزود: در رابطه با توزیع اعتبارات باید شاخص توزیع اعتبارات را بر مبنای آرمانهای انقلاب اسلامی قرار دهیم چرا که انقلاب اسلامی اهداف و آرمانی داشته که یکی از آن اهداف عدالت است و باید به محرومیت ها، نیازمندیها توجه شود به کارهایی که در ۴۰سال گذشته توجه نشد  توجه شود، در دومین شاخص باید با توجه به کمبود اعتبارات به اولویت ها توجه شود مثلا امروزه اولویت اول سلامت و حفظ جان مردم است و  اولویت دوم مسأله آب شرب و آب کشاورزی است به خصوص آبرسانی به روستاهای محروم.
این خطیب جمعه گفت: مدیری که برای جذب اعتبارات برنامه نداشته باشد مدیر موفقی نیست، اولویت دیگر حوزه منابع طبیعی و محیط زیست است، امروزه شاهدیم که صدها بلکه هزاران هکتار از درختان بلوط حوزه زاگرس در حال از بین رفتن است  از آتش سوزی گرفته تا انواع آفت، پس بقای بشریت که به بقای این درختان بستگی دارد لازمه اعتبار لازم برای مقابله با عوامل از بین برنده محیط زیست و منابع طبیعی است.
وی گفت: در بحث زلزله زیر ساخت های فرهنگی، مساجد ما دچار خسارات فراوانی شدند که می طلبد نگاه ویژه ای به اعتبارات  این حوزه شود،  مدیر موفق نباید بنشیند در روز جلسه شورای برنامه ریزی برای بودجه چانه زنی کند مدیر موفق از قبل باید با مدیرکل خود رایزنی کند و برای جذب بودجه به فرماندار خود برنامه ارائه دهد، اگه مدیری نتواند بودجه را جذب کند این یک ننگ است برای مدیر چرا که عدم جذب اعتبارات باعث خسارات و ضرر به مردم می‌شود.
امام جمعه سی‌سخت گفت: نقدی به توزیع اعتبارات زلزله دارم چرا که حقیقتا اعتبارات خوبی به شهرستان آوردند ولی متاسفانه خوب مدیریت نشد، خوب توزیع نشد، عادلانه توزیع نشد و بر اساس اولویت بندی تقسیم نشد، در بحث آمایش سرزمینی نسبت به سی‌سخت، ظرفیت‌های شهر سی سخت فراتر از استانی و کشوری است و در تراز ظرفیت‌های بین المللی است ولی متاسفانه شهری که پایلوت گردشگری است از زیر ساخت های گردشگری به شدت رنج می برد، از نبود سرویس بهداشتی، استراحتگاه، نبود نان و مرغ کافی و امکانات رفاهی رنج می برد که این مهم زیبنده نیست.
نام شما

آدرس ايميل شما

دنا
Iran, Islamic Republic of
سال اینده با انتخاب نماینده توانمند این ننگ جبران می کنیم .نمیانده عزاداری و انتصابی
Iran, Islamic Republic of
دم تو را هم دیدند وگرنه حرف های متناقض نمی زدی؛تقدیر از نماینده و انتقاد از توزیع اعتبارات.
دنی
Iran, Islamic Republic of
حاج آقا یک جاده خاکی سیصدمتری کریک بیاره سالها مثل جابه جاکردن کوه دنا شده برتی مسوولان...همین رادرست کنیدوالاشاهکاره...بعدش این ۳۰۰میلیارداعتبارچراداره حیف ومیل میشه وپیمانکاررفته بی کیفیت ترین موزاییک رابرای مفرش کردن پیاده روهای سیسخت آورده...چندسال دیگه سرماوگرما چیزی ازاین موزاییک ها باقی نمیذاره...مگه پول یامفته....
سید محمد خاتمی: براندازی نه ممکن است نه مطلوب

سید محمد خاتمی: براندازی نه ممکن است نه مطلوب

سید محمد خاتمی: انکار وضع بدی که به نام زندگی بر مردم تحمیل می‌شود نارضایتی را از بین ...
راه تغییرات از کدام طرف است؟

راه تغییرات از کدام طرف است؟

اولین و شاید جدی‌ترین گام در مسیر انجام اصلاحات و تغییرات در جوامع مختلف، نیازمند پذیرش ...
روزنامه جمهوری اسلامی: کاش یک استعفای نمایشی می‌دادید

روزنامه جمهوری اسلامی: کاش یک استعفای نمایشی می‌دادید

روزنامه جمهوری اسلامی نوشت: آنچه که اکنون در سرزمین ما اتفاق می‌افتد، به سادگی می‌شد ...
1