تاریخ انتشار
پنجشنبه ۳۰ تير ۱۴۰۱ ساعت ۱۲:۱۷
کد مطلب : ۴۵۰۵۸۶
در نهمین جلسه مشترک هیئت رئیسه مجلس خبرگان رهبری؛

آیت‌الله جنتی: مردم عزیز و نجیب از گرانی رنج می‌برند

۱
۰
آیت‌الله جنتی: مردم عزیز و نجیب از گرانی رنج می‌برند
کبنا ؛رئیس مجلس خبرگان رهبری گفت: مسئله هسته‌ای نباید روی سیاست خارجی سایه بیاندازد و سیاست خارجی کشور مطلقا نباید معطل موضوع هسته‌ای باشد. روابط اقتصادی با همسایگان باید استمرار یابد.
به گزارش کبنا به نقل از ایلنا، آیت‌الله احمد جنتی رئیس مجلس خبرگان رهبری در نهمین جلسه مشترک هیئت رئیسه مجلس خبرگان رهبری گفت: مسئولان در حال تلاش شبانه روزی برای حل مشکلات اقتصادی و معیشتی هستند، اما باید نتایج برنامه‌ها و تلاش‌های مسئولان نیز در سفره مردم مشاهده شود. ما مردم با ایمان، مقاوم، نجیب و صبوری داریم و قدر این نعمت را باید بدانیم. قدردانی از این نعمت، تلاش و کار نتیجه‌بخش و موثر برای گره گشایی از مسائل و مشکلات آنان است. چشم مردم به آینده است و انتظار دارند با اصلاحات اقتصادی صورت گرفته، اثر آن در ماه‌های پیش رو در سفره آنان دیده شود.
وی در ادامه افزود: این روز‌ها گرانی و تورم همچنان مردم عزیز و نجیب ما را رنج می‌دهد. البته بحمدالله مسئولان بصورت شبانه روزی در تلاش برای حل مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم هستند و مردم تلاش و مجاهدت آنان را می‌بینند و این روحیه خستگی ناپذیری جای تقدیر دارد.
رئیس مجلس خبرگان در ادامه صحبت‌های خود گفت: راه حل اصلی مشکلات کشور، تکیه به توانمندی‌های داخلی و ظرفیت‌های درونی کشور است و باید در کنار پیگیری رفع تحریم‌های ظالمانه، مسئله خنثی‌سازی تحریم‌ها به عنوان دستور کار اصلی دولت دنبال شود. اما تحرکات و فعالیت‌ها در این زمینه رضایت بخش نبود. خوشبختانه دولت سیزدهم به این موضوع توجه کرده که جای تقدیر دارد.
وی در ادامه تصریح کرد: مسئله هسته‌ای نباید روی سیاست خارجی سایه بیاندازد و سیاست خارجی کشور مطلقا نباید معطل موضوع هسته‌ای باشد. روابط اقتصادی با همسایگان باید استمرار یابد.
نام شما

آدرس ايميل شما

ف.ع
Iran, Islamic Republic of
صبحت بخیر پدر جون
راه تغییرات از کدام طرف است؟

راه تغییرات از کدام طرف است؟

اولین و شاید جدی‌ترین گام در مسیر انجام اصلاحات و تغییرات در جوامع مختلف، نیازمند پذیرش ...
روزنامه جمهوری اسلامی: کاش یک استعفای نمایشی می‌دادید

روزنامه جمهوری اسلامی: کاش یک استعفای نمایشی می‌دادید

روزنامه جمهوری اسلامی نوشت: آنچه که اکنون در سرزمین ما اتفاق می‌افتد، به سادگی می‌شد ...
متن و حاشیه «مولوی عبدالحمید»

متن و حاشیه «مولوی عبدالحمید»

رهبر معنوی اهل سنت ایران در جریان حیات دینی و سیاسی خود همواره مواضع قابل تامل و جنجالی ...
1