تاریخ انتشار
چهارشنبه ۲۹ تير ۱۴۰۱ ساعت ۰۹:۰۴
کد مطلب : ۴۵۰۵۴۵
با همکاری پلیس راه و دامپزشکی:

8 تن ضایعات مرغ در یاسوج معدوم‌سازی شد

۰
8 تن ضایعات مرغ در یاسوج معدوم‌سازی شد
کبنا ؛8 تن ضایعات کشتارگاهی مرغ فاقد مجوز حمل بهداشتی دامپزشکی با همکاری پلیس راه یاسوج و اقدام بموقع دامپزشکی بویراحمد ضبط و معدوم گردید.
به گزارش کبنا از یاسوج، علی روئین، رئیس اداره دامپزشکی شهرستان بویراحمد امروز چهارشنبه (29 تیرماه 1401) با تایید این خبر افزود: در پی گزارش پلیس راه محور یاسوج - بابامیدان مبنی بر خروج یک دستگاه کامیون حامل ضایعات کشتارگاهی مرغ فاقد مجوز حمل بهداشتی از شهر یاسوج به مقصد کازرون ، موضوع برای بررسی و اقدام به واحد نظارت بر بهداشت عمومی این اداره ارجاع داده شد.
وی افزود: پس از شناسایی این محموله غیر بهداشتی و فاقد مجوزات بهداشتی حمل ، بازرسان دامپزشکی به محل اعزام و پس از بررسی‌های اولیه، مشخص شد کامیون دارای ۸ تن بار ضایعات کشتارگاهی مرغی است که علاوه بر نداشتن مجوز حمل بهداشتی بصورت کاملا غیر بهداشتی و فله ای بارگیری شده بود که پس از تنظیم صورتجلسه ، دستور معدوم سازی از سوی کارشناس دامپزشکی صادر و این محموله برای معدوم سازی به سایت دفن پسماند شهرداری یاسوج منتقل گردید.
رویین تن تصریح کرد: نظارت بر سلامت فرآورده های خام دامی و صحت عرضه آن به بازار مصرف از اهم وظایف اداره دامپزشکی است که بدلیل ارتباط مستقیم با سلامت مردم و آحاد جامعه با حساسیت ویژه ، این مهم پیگیری و اجرا می شود.
وی در پایان ضمن تقدیر و تشکر از عوامل انتظامی و پلیس راه یاسوج _ بابامیدان از شهروندان درخواست کرد در صورت مشاهده هرگونه تخلف بهداشتی دامپزشکی مرتبط با فرآورده های خام دامی را از طریق تماس با سامانه ارتباط مردمی دامپزشکی 1512 اطلاع رسانی نمایند.

 
نام شما

آدرس ايميل شما

راه تغییرات از کدام طرف است؟

راه تغییرات از کدام طرف است؟

اولین و شاید جدی‌ترین گام در مسیر انجام اصلاحات و تغییرات در جوامع مختلف، نیازمند پذیرش ...
روزنامه جمهوری اسلامی: کاش یک استعفای نمایشی می‌دادید

روزنامه جمهوری اسلامی: کاش یک استعفای نمایشی می‌دادید

روزنامه جمهوری اسلامی نوشت: آنچه که اکنون در سرزمین ما اتفاق می‌افتد، به سادگی می‌شد ...
متن و حاشیه «مولوی عبدالحمید»

متن و حاشیه «مولوی عبدالحمید»

رهبر معنوی اهل سنت ایران در جریان حیات دینی و سیاسی خود همواره مواضع قابل تامل و جنجالی ...
1