تاریخ انتشار
يکشنبه ۲۶ تير ۱۴۰۱ ساعت ۱۳:۰۵
کد مطلب : ۴۵۰۴۳۴
یادداشت؛

در دفاع از محمد بهرامی

سید مصطفی خادمی
۸
۰
در دفاع از محمد بهرامی
کبنا ؛اخیرا دیدم سایت کبنا در تحلیلی به مقوله انتخابات مجلس آینده در بویراحمد و دنا پرداخته و به شخصیت مهم و اثر گذار این حوزه یعنی محمد بهرامی پرداخته است.
باری! بی شک کمتر کسی در بویراحمد بزرگ پیدا می شود که بهرامی که چهره ای علمی با نفوذ سیاسی و اجتماعی بالا در این حوزه است را نشناسد، کسی که حالا دیگر لقب شهردار اسبق را نمی توان برای وی به کار برد و باید او را شخصیت سیاسی و کنشگری دانست که در همه مسائل استان صاحب نظر است و سبقه مدیریتی وی نشان از توانایی اوست اما آن چیزی که در تحلیل مذکور بیان نشده است اقبال عمومی به سمت وی بود که توانست در مقابل رای تماما قومی روشنفکر با طعم سیاسی اصولگرایی رای دوم را با وجود زارعی و منتظریان کسب کند آن هم در شرایطی که رای بهرامی برخلاف رقبای همیشگی اش سیاسی و جریانی با پراکنش جغرافیایی و طایفه ای از تمام بویراحمد بزرگ است بنابراین اینکه بهرامی را بتوان محسن رضایی دوم خواند یک توهین صریح به کسی است که هم دارای اقبال عمومی و هم داری رزومه و کارنامه مدیریتی درخشان و البته علمی بودن مردی است که مردم یاسوج عملش را هم دیده اند.
از سوی دیگر اینکه اصلاح طلبان بویراحمد بزرگ که ادعای اصلاح طلبی شان گوش فلک را کر کرده ولی زیر بیرق روشنفکر رفتند بهرامی را قبول ندارند طبیعی است، بهرامی کسی است که به واسطه توان خود و همان بدنه اجتماعی که تحلیل مذکور آنان را ناامید خوانده است تا بدین جا آمده  و این نقطه قوت بهرامی است که با وجود عدم توفیق آماری در انتخابات های اخیر هنوز بخش زیادی از جوانان و متنفذین بویراحمد بزرگ به او اقبال دارند بنابراین بهرامی در یک روند رو به رشد نیروهای خود را پالایش و البته دور هم جمع کرده است و در آینده قطعا بویراحمد بزرگ در اختیار تفکر و راه و روش مدیریتی بهرامی خواهد بود.
نکته ی بعد! برخلاف روشنفکر که کارنامه مجلس وی رقیب او خواهد بود بهرامی چنین نیست او در برهه ای شهردار یاسوج بوده که هنوز آثار وی به جا مانده است و یاسوجی ها هنوز از وی به نیکی یاد می کنند، بهرامی می توانست به جای فیلی معاون عمرانی باشد ولی علیرغم اصرار دولت و شخص کلانتری استاندار سابق استان این منصب را نپذیرفت تا همچنان همراه همراهان همیشگی خود باشد و آنان پلی برای ترقی وی نباشند.
به هر روی بهرامی به روایت بررسی های میدانی شخصی است که مردم او را دروازه ورود بویراحمد بزرگ به توسعه و پیشرفت می دانند و آینده این حوزه دستخوش اتفاقاتی به نفع مردم است تا بتوانند بدون نگاه های قومی و منطقه ای از خوان نعمت توسعه بهره مند شوند.
و اما واقعیتی که در مورد ستاد بهرامی وجود دارد حضور افرادی است که نبودن آنان و حداقل سکوت آنان به صرفه تر است و امیدوارم بهرامی تاکنون به این مسئله توجه کرده باشد و این افراد در لایه های تصمیم سازی و تصمیم گیری قرار نداده و آنان را در حد هوادار نگاه دارد
نام شما

آدرس ايميل شما

باقری
Iran, Islamic Republic of
درود بر پرچمدار راه روشن دکتر بهرامی
Iran, Islamic Republic of
به امید خدا نماینده آینده ایشان میباشد درود بربهرامی
میر
Iran, Islamic Republic of
نوسینده این وجیزه پر مدعای بی بی محتوا یا معنای ((چهره علمی )) رانمی داند ویاحکایت ندیم بادمجان را تا به حال نخوانده .کجای بهرامی چهره علمی است؟برای واژه ها حرمت قائل شوید.اگر آقای بهرامی توان صحبت در چهار چوب علم در یک موضوع به مدت حداکثر 10 دقیقه را داشت (البته در حضور یه جمع آکادمیک) این قبا رابرای ایشان ببرید و به چهره علمی بودن مفتخرش نمایید.
از هرچه خواستید مایه بگذارید وبه ایشان بچسبانید اما ساحت علم را خدشه دار نکیند.به لطف مراکز مدیریت دولتی و پردیسهای پولی و دانشگاه آزاد وغیر انتفاعی ها ،دکترهای کاغذی در مملکت فراوانند.
رضا
Iran, Islamic Republic of
همان راننده هدایتخواه می ماند بهتر بود
تامرادی
Iran, Islamic Republic of
بهرامی اگر استاد هاروارد آمریکا هم باشه که نیست نه کاریزمایی داره نه صلابت و قاطعیت در تصمیم گیری یک نماینده رو داره...
آقای بهرامی، اگر صد بار دیگه هم بیای رای نمیاری حالا دیگه اگر فکر میکنی در حد و اندازه کرسی مجلس هستی و رای میاری و حساب بانکیت هم 12 رقمی هست بفرما یاعلی..
اما بدون حتی با پول هم نمیشه کرسی مجلس رو خرید مگر آنکه محبوب مردم باشی.. شما و دیگر کاندیداها و نماینده فعلی دیگه برای مردم بویراحمد هم خسته کننده شدید و هم از چشم افتادید. بویراحمد به یک چهره جدید نیاز داره
کسی مثل دکتر خرامین
داریوش موسوی
Iran, Islamic Republic of
بار عرض سلام وادب خدمت مردم شریف وستم دیده استان ای کاش فقط گرد محرومیت استانی که سرشار ثروت مادی و معنوی است و دارد به راحتی هر دو گزینه به تاراج میرود آن هم بواسطه عوامل متعددی که بیشتر ناشی از عدم مدیریت صحیح منابع مالی و انسانی است نیروهای ارزشمند و توانمندی که با بی توجهی وگاها نادانی وعوام فریبی ومصالح ومنافع شخصی ذبح میگردند و چیزی بنام واقعی شایسته سالاری ومردم سالاری در یک کلام انسانیت وجود ندارد استان ما قربانگاه افکار عالی انسانی و اسلامی شده و چند سال دیگر شاهد ناهنجاری‌های رفتاری واقتصادی وفرهنگی واجتماعی ومذهبی در استان خواهیم بود.وهیچکس این مشکلات پیش آمده را به گردن نمیگیرد از جمله انسانهای با غیرت وشریف وبا صداقت وکم باب ومدیر ومدیر وانشان آقای دکتر بهرامی عزیز است آنهایی که با این بزرگوار ارتباطی داشته آمد به حقیقت دریافته آمد ایشان از سرداران بزرگ در تاریخ استان ماست ونظیر آقای بهرامی کم پیدا میشود خدا وکیلی قدر این گوهرهای خدا دادلی را بدانید
اریا
Iran, Islamic Republic of
درود
به درستی تواناییها، جذابیت‌ها و سوابق مدیریتی دکتر بهرامی را معرفی کردید.
یکی دیگر از حسنات ایشان صداقت در گفتار و بیان واقعیت‌هایی است که در صورت موفقیت در انتخابات( که انشاء الله با توکل بر خدا و حضور آگاهانه مردم پیروز انتخابات اسفند ۱۴۰۲ خواهند بود)
میتواند جهت تحقق گفته های خود در زمان تبلیغات اقدام عملی داشته باشد و به قول‌های داده شده جامه عمل بپوشاند.
امیر حسین
Iran, Islamic Republic of
درود بر دکتر بهرامی
زنان و دخترانی که با حجاب‌های گوناگون به مراسم «احیا» رفتند/ عکس

زنان و دخترانی که با حجاب‌های گوناگون به مراسم «احیا» رفتند/ عکس

اعتماد نوشت: برخی از کاربران شبکه‌های فضای مجازی با انتشار تصاویری از مراسم شب احیا ماه ...
میرکاظمی رفت

میرکاظمی رفت

خداحافظی مسعود میرکاظمی از سازمان برنامه و بودجه قطعی شده است؛ بااین‌حال، احتمال جابه‌جایی ...
(ویدئو) جایزه ۴۰ میلیارد تومانی عربستان به قاری ایرانی

(ویدئو) جایزه ۴۰ میلیارد تومانی عربستان به قاری ایرانی

شاهمرادی جایزه ۳ میلیون ریالی (۸۰۰ هزار دلاری) خود را از دستان «ترکی آل الشیخ» رییس کمیته ...
1