تاریخ انتشار
چهارشنبه ۲۲ تير ۱۴۰۱ ساعت ۲۲:۲۵
کد مطلب : ۴۵۰۲۸۷
سید علی ملک حسینی دادستان یاسوج خبر داد

پلمپ 29 آرایشگاه‌ زنانه در کهگیلویه و بویراحمد / فعالیت سازمان‌یافته برای تهاجم فرهنگی

۱۰
۱
پلمپ 29 آرایشگاه‌ زنانه در کهگیلویه و بویراحمد / فعالیت سازمان‌یافته برای تهاجم فرهنگی
کبنا ؛با گذر اندکی در فضای مجازی استان کهگیلویه و بویراحمد، متأسفانه شاهد اقدامات غیر متعارف و مجرمانه به ویژه از سوی برخی صنوف و به تبع ترویج بی بندوباری و هنجارشکنی هستیم، که در این فضا سالن‌های آرایش در صدر قرار دارند و با عنایت به بازتاب فعالیت آرایشگاه‌های زنانه در فضای مجازی، که توجه بسیاری را نیز به خود جلب نموده و متأسفانه اقدام به انتشار تصاویر و فیلم‌های مبتذل و بعضاً انتشار بدون اذن تصویر شخصی مشتریان می‌نمایند و به همین جهت دادستانی مرکز استان ورود جدی نموده است.
به گزارش کبنا و به نقل از روابط عمومی و ارتباطات دادگستری کل استان کهگیلویه و بویراحمد، سید علی ملک حسینی دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد در خصوص وضعیت نابسامان فعالیت آرایشگاههای زنانه بیان داشت: با گذر اندکی در فضای مجازی استان، متأسفانه شاهد اقدامات غیر متعارف و مجرمانه به ویژه از سوی برخی صنوف و به تبع ترویج بی بندوباری و هنجارشکنی هستیم، که در این فضا سالن‌های آرایش در صدر قرار دارند و با عنایت به بازتاب فعالیت آرایشگاه‌های زنانه در فضای مجازی، که توجه بسیاری را نیز به خود جلب نموده و متأسفانه اقدام به انتشار تصاویر و فیلم‌های مبتذل و بعضاً انتشار بدون اذن تصویر شخصی مشتریان می‌نمایند و به همین جهت دادستانی مرکز استان ورود جدی به این موضوع نموده است، تا شاید با نشان دادن اهمیت موضوع سایر دستگاه نیز نگاهی عمیق‌تر به موضوع بنگرند.
 مدعی العموم مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: در پی وصول گزارشات مردمی به سامانه ارتباط مستقیم با دادستان (سامد کهگیلویه و بویراحمد) مبنی بر گلایه بر اقدامات ناهنجار برخی صنوف و با تلاش معاونت نظارت بر فضای مجازی و جرائم سازمان یافته دادستانی مرکز استان، این متخلفین شناسایی شدند.
 وی در ادامه اظهار داشت: در خصوص این موضوع لازم است بیان کنیم که خطوط قرمزی که امروز آرایشگران زن در فضای مجازی ترسیم می‌کنند، نه از نظر قانون و نه از نظر عرفی و شرعی، قابل توجیه نیست و همین موضوع سبب شده، تا با واکنش‌های متعددی از سوی مردم و نخبگان استان مواجه شود.
 ملک حسینی رئیس دادسرای عمومی و انقلاب مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد به شباهت صنوف آرایشی و آموزشی و اشتباه برداشت کاربران فضای مجازی در عدم شناخت آنان اشاره و تصریح کرد: نکته ظریف و پنهانی که در این تخلفات مغفول مانده است، شباهت فعالیت برخی از افراد فعال در صنف آرایشگاه‌های زنانه با آموزشگاه‌های مراقبت و زیبایی است که تشخیص آن برای یک کاربر فضای مجازی دشوار است، اما در واقع هر کدام از این فعالیت‌ها نهاد و متولی خاص خود را دارد و ضمن اینکه اساساً نحوه تبلیغ هر دو گروه بر خلاف قانون و ضوابط می‌باشد
 سید علی ملک حسینی از پلمپ صنوف متخلف که در فضای مجازی فعالیت داشتند خبر داد و گفت: تاکنون قریب به ۲۹ آرایشگاه زنانه متخلف توسط معاونت نظارت بر فضای مجازی و جرائم سازمان یافته دادستانی مرکز استان شناسایی و در قالب یک پرونده جامع با لحاظ اولویت دستورات قضایی جهت توقف فعالیت این مراکز صادر، و با تلاش پلیس نظارت بر اماکن عمومی، تمامی این مراکز پلمب شده‌اند و متصدیان متخلف این آرایشگاهها به عنوان متهم احضار و فرآیند رسیدگی ادامه خواهد یافت.
 دادستان مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد در پایان با اشاره به این که خیلی از قانون شکنان در خفاف مبادرت به تخلف می‌نمایند که از چشم پلیس و دستگاه قضایی مخفی می‌ماند، اما مردم می‌توانند از طریق ارتباط با سامانه (سامد کهگیلویه و بویراحمد) هرگونه هنجار شکنی را گزارش نمایند، افزود: شهروندان گرامی استان کهگیلویه و بویراحمد می‌توانند از طریق خط ارتباطی سامد کهگیلویه وبویر احمد (ارتباط مستقیم با دادستان مرکز استان) با شماره ۰۹۱۷۲۱۰۹۷۷۳ گزارشات و مطالب خود را جهت بررسی از طریق پیام رسان‌های مطرح، بصورت محرمانه ارسال نمایند.

       
نام شما

آدرس ايميل شما

شهروند
Romania
این افرادی که دلالی موی سر می کنند رو هم باهاشون برخورد کنید خصوصا اون عمده فروش ها که فرهنگ و تمدن را قربانی درآمد کثیف خود کرده اند.
Iran, Islamic Republic of
دررود به دادستان محترم که با هنجارشکنان برخورد قانونی می نمایند و ابروی مردم را حفظ می نمایند.
Iran, Islamic Republic of
دارید نیشه به ریشه خودتون میزنید
United States
درود خدا بردادستان محترم خداقوت بده همه شون پلمپ کنید ریشه بدحجاب ها پاک میشه
....
Iran, Islamic Republic of
بین👍
.....
Iran, Islamic Republic of
بیه👍
United States
آرایشگاهای زنانه بل کل بسته بشن بهتره هم ازنظر اقتصادی هم ازنظر حجاب اسلامی خدا هرکس رابه نوعی آفریده بیشتر طلاق ها برمگرده به آرایش شدگان
Iran, Islamic Republic of
احسنت بر دادستان محترم
اگه همه مسئولین درخصوص وظیفه خود جدی وقانونی عمل کنند ونظارت داشته باشندواقعا عالیه
جواد
Iran, Islamic Republic of
متاسفانه این یاسوج ،یاسوجِ باافتخار زمانِ گذشته نیست.
غریبه ها علی الخصوص شیراز و شهر های اطراف استان و دیگر شهر ها ، طی این چند ساله به شهر هجوم آورده و باعث بی قانونی و بی بند و باری در شهر شده اند..لطفا مسئولین ، مواظب شهر یاسوج باشند.
زمانی که زدن یا قلم شد، همه زبان دار شدند..
شهروند
Iran, Islamic Republic of
درود بر دادستان محترم. با این مراکز فساد و فحشایی ک به اسم آرایشگاه و سالن زیبایی راه اندازی شده برخورد قاطعانه کنید. ما شهروندان هم از این کارتون حمایت و پشتیبانی میکنیم. لطفاً اجازه ندهید پا توی کفش پزشکان پوست و مو و زیبایی کنند.
سید محمد خاتمی: براندازی نه ممکن است نه مطلوب

سید محمد خاتمی: براندازی نه ممکن است نه مطلوب

سید محمد خاتمی: انکار وضع بدی که به نام زندگی بر مردم تحمیل می‌شود نارضایتی را از بین ...
راه تغییرات از کدام طرف است؟

راه تغییرات از کدام طرف است؟

اولین و شاید جدی‌ترین گام در مسیر انجام اصلاحات و تغییرات در جوامع مختلف، نیازمند پذیرش ...
روزنامه جمهوری اسلامی: کاش یک استعفای نمایشی می‌دادید

روزنامه جمهوری اسلامی: کاش یک استعفای نمایشی می‌دادید

روزنامه جمهوری اسلامی نوشت: آنچه که اکنون در سرزمین ما اتفاق می‌افتد، به سادگی می‌شد ...
1