تاریخ انتشار
يکشنبه ۱۹ تير ۱۴۰۱ ساعت ۰۰:۴۲
کد مطلب : ۴۵۰۱۳۱
همزمان با عید قربان

ورود امید بخش بنیاد علوی به ساماندهی مبلمان شهری لنده/ تغییرات اساسی در راه است

۱
ورود امید بخش بنیاد علوی به ساماندهی مبلمان شهری لنده/ تغییرات اساسی در راه است
کبنا ؛بنیاد علوی در طرح بهسازی مبلمان شهری با اعتباری بالغ بر ده میلیارد تومان با شهرداری لنده مشارکت خواهد کرد.

به گزارش کبنا نیوز؛ فرماندار لنده در جلسه بررسی طرح ها و پروژه های مشارکتی شهرداری با بنیاد علوی بیان کرد؛ مشکل اساسی اکثریت شهرداری ها در مناطق کوچک موضوع نداشتن درآمد پایدار است که اینجا در شهرستان لنده نیز شهرداری با این مشکل روبرو است.
فرماندار دانش گفت؛ بنابه به هر دلیل در سالهای گذشته از ظرفیت بنیاد علوی در راستای رفع مشکلات و توسعه زیر ساخت های شهری استفاده نشد و متاسفانه علی رغم اعلام آمادگی بنیاد علوی در مشارکت در برخی پروژه های شهری این فرصت از دست رفت.
دانش با تقدیر از اقدامات بنیاد علوی در سطح شهرستان بیان داشت؛ باید تلاش شود و با برنامه ریزی درست هر میزان اعتباری که لحاظ میشود منجر به رفع مشکلات زیر ساختی در شهر شود.
فرماندار لنده گفت؛ توسعه سرانه ی فضای سبز و هر برنامه ی توسعه ای که منجر به شادابی در شهر شود را حمایت خواهیم کرد و انتظار داریم شهرداری و شورای شهر در این راستا برنامه ارائه و تلاش نمایند.
وی گفت؛ تغییر در ورودی شهر و ساماندهی آن از جمله ی مهمترین برنامه های است که باید تلاش کنیم از این حالت خشک و بی روح خارج شود.
فرماندار دو موضوع مشکلات زیر ساختی در دو منطقه ی شهرک سرآسیاب و بهاران و ساماندهی سیل بند بزرگ شهر را از جمله ی دیگر مواردی دانست که باید تلاش شود مشکلات آنها به حداقل برسد.

در این نشست اعضای شورای شهر آقایان فاضلی، رییس زاده و محمدی به اتفاق نظر رفع مشکلات زیر ساختی در شهرک ها را خواستار و ساماندهی سیل از دیگر مواردی بود که آنان خواستار کمک بنیاد علوی در آن شدند.
اعضای شورای شهر همچنین خواستار ساماندهی پارک های شهر لنده با مشارکت بنیاد علوی شدند.
در این نشست شهردار لنده نیز به ارائه مشکلات موجود در شهر پرداخت و ساماندهی سیل بند بزرگ شهر، ساماندهی بلوار خیابان مرکزی و رفع مشکلات زیر ساختی در شهرک های سرآسیاب و بهاران  را از جمله ی موارد اولویت دار عنوان کرد.

رنجبر همچنین خواستار حمایت بنیاد علوی در توسعه و افزایش سرانه ی فضای سبز در پارک های شهر و مناطقی از شهر شد که نیازمند احداث فضای سبز جدید هستند.
در این نشست شفایی معاون فرماندار توزیع عادلانه امکانات در نقاط مختلف شهر را خواستار شد.
معاون فرماندار لنده از جمله ی مهمترین مسئله ی که شهروندان را آزار میدهد خیابان های پر از چاله عنوان کرد و از مسئولین در راس شهرداری و بنیاد علوی درخواست داشت تا به این موضوع ورود کنند.
شفایی دیگر موضوع را پایین بودن سرانه ی فضای سبز شهری عنوان کرد.
وی دو منطقه ی محروم از فضای سبز شهر لنده را شمال شهر در محدوده ی پشت سیل بند و شهرک سرآسیاب نام برد.
در پایان این نشست نوبت به دبیر نهاد آبادانی و پیشرفت لنده رسید تا ایشان حامل خبر خوش مشارکت ۱۰ میلیارد تومانی بنیاد علوی در توسعه زیر ساختی های شهری شهر لنده باشد.
نیک بخت با اشاره به مشکلات خاص و وضعیت بد حاکم بر فضای مبلمان شهری در مناطقی چون سرآسیاب و بهاران گفت، در طرح ساماندهی شهرک سرآسیاب و بهاران بنیاد علوی مشارکت خواهد داشت.
مسئول نهاد آبادانی و پیشرفت لنده در ادامه به لزوم ساماندهی ورودی شهر لنده اشاره و گفت با هدف تغییر در سیمای شهر لنده و پایان دادن به وضعیت خشک و بی روح فعلی در طرح ساماندهی ورودی شهر مشارکت خواهیم داشت.
مهندس نیک بخت دیگر پروژه ی مشارکتی بنیاد علوی و شهرداری لنده را پروژه ی ساماندهی سیل بند بزرگ شهر عنوان کرد و گفت وضعیت حال سیب بند موجبات آزار و اذیت شهروندان را فراهم آورده که باید تلاش شود این سیل بند اصولی ساماندهی شود.
لازم به توضیح است این نشست با خروجی مصوب اعتبار ۱۰ میلیارد تومانی بنیاد علوی با شهرداری در طرح و پروژه ساماندهی سیل بند بزرگ شهر و پروژه ی توسعه زیر ساخت های عمرانی در شهرک های سرآسیاب و بهاران و مشارکت بنیاد علوی و شهرداری و فرمانداری لنده در طرح ساماندهی ورودی شهر، مبلمان شهری و بلوار مرکزی تا روبروی جهاد کشاورزی پایان یافت.
 
نام شما

آدرس ايميل شما

راه تغییرات از کدام طرف است؟

راه تغییرات از کدام طرف است؟

اولین و شاید جدی‌ترین گام در مسیر انجام اصلاحات و تغییرات در جوامع مختلف، نیازمند پذیرش ...
روزنامه جمهوری اسلامی: کاش یک استعفای نمایشی می‌دادید

روزنامه جمهوری اسلامی: کاش یک استعفای نمایشی می‌دادید

روزنامه جمهوری اسلامی نوشت: آنچه که اکنون در سرزمین ما اتفاق می‌افتد، به سادگی می‌شد ...
متن و حاشیه «مولوی عبدالحمید»

متن و حاشیه «مولوی عبدالحمید»

رهبر معنوی اهل سنت ایران در جریان حیات دینی و سیاسی خود همواره مواضع قابل تامل و جنجالی ...
1