تاریخ انتشار
چهارشنبه ۱۵ تير ۱۴۰۱ ساعت ۲۲:۰۴
کد مطلب : ۴۵۰۰۰۵
در بازدید استاندار از جنگل‌های بلوط باشت مطرح شد؛

مبارزه عملی و میدانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد با آفت‌ها / احمدزاده: مبارزه با آفت بلوط‌های استان آغاز شده است

۲
۰
مبارزه عملی و میدانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد با آفت‌ها / احمدزاده: مبارزه با آفت بلوط‌های استان آغاز شده است
کبنا ؛
استاندار کهگیلویه و بویراحمد برای رفع مسأله آفت جنگل‌های بلوط، به همراه معاون وزیر جهاد کشاورزی و رئیس سازمان منابع طبیعی و آبخیزداری کشور از جنگل‌های باشت بازدید کردند.
به گزارش کبنا، سید علی احمدزاده که مرتباً پیگیر وضعیت جنگل‌های بلوط کهگیلویه و بویراحمد است، امروز همراه عباسعلی نوبخت از جنگل‌های باشت که بیشترین درگیری را با پروانه سفید برگ‌خوار دارد بازدید کرد.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد در همین خصوص گفت: جنگل‌های بلوط مناطق گرمسیری با حشره پروانه برگ‌خوار و مناطق سردسیری با کرم‌ جوانه‌خوار درگیر هستند که دوره فعالیت این کرم اواخر اسفند و فروردین است و در حال حاضر فعال نیست.
وی با بیان اینکه بیشترین درگیری با این آفت در مناطق گرمسیری و شهرستان باشت است، افزود: مبارزه با این آفت از طریق محلول پاشی با محلول بی‌تی که خطر کمتری دارد آغاز شده است.
احمدزاده با بیان اینکه برای مبارزه با آفت درختان بلوط به ۱۰۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز است، گفت:  تاکنون ۴۰ میلیارد تومان تامین شده است.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد در پایان خاطرنشان کرد: درختانی که دچار این آفات شدند خشک نشدند و جوانه زدند که خبری خوبی است.
گفتنی است احمدزاده استاندار کهگیلویه و بویراحمد به خاطر پیگیری مسأله آفت‌های بلوط سفرهایی به مرکز کشور داشته است و حالا نیز در پی سفر او، معاون وزیر جهاد کشاورزی و رئیس سازمان منابع طبیعی کشور به کهگیلویه و بویراحمد آمده‌اند که این مسأله را از نزدیک بررسی کنند. امید می‌رود با پیگیری‌های میدانی احمدزاده مسأله آفت بلوط‌های کهگیلویه و بویراحمد هر چه زودتر حل شود. 










نام شما

آدرس ايميل شما

بهزادی ریس شورای دیل
Iran, Islamic Republic of
اگر علمای بزرگ استان فراخوان بدهند تا مردم با کمک مالی ونیروی انسانی بدای ازبین بردن این حشره ملبوس که دارد جنگلهای مارا نابود میکند ومحیط زیست مارا از بین میبرد اگر منتظر ادارات باشیم کار به جایی نمیرسد وهرروز بدتر میشود لذا برای رضای خداوند منان دستور فرماید تا پیر جوان بشتابند تا کار سریع انجام گیرد چون ما در اتش سوزیها دیدیم اگر همت مردم روستاها وبسیجیان عزیز نبودند کل جنگلها از بین میرفت لذا هرجه سریعتر باید اقدام به یک فراخوانی عمومی شود تا انشاااه مشکل مرتفع شود
Iran, Islamic Republic of
آخ و بخت نماینده همیشه و ندانم کاری و ضعف دسش زیر چلشه خاک عالم بر سر ایما که د یونه بگن نماینده قربون خدا برم خدا قربون بزرگیت برم ایگن و جی حق نشسته ای یا سر جی حق نشستی
راه تغییرات از کدام طرف است؟

راه تغییرات از کدام طرف است؟

اولین و شاید جدی‌ترین گام در مسیر انجام اصلاحات و تغییرات در جوامع مختلف، نیازمند پذیرش ...
روزنامه جمهوری اسلامی: کاش یک استعفای نمایشی می‌دادید

روزنامه جمهوری اسلامی: کاش یک استعفای نمایشی می‌دادید

روزنامه جمهوری اسلامی نوشت: آنچه که اکنون در سرزمین ما اتفاق می‌افتد، به سادگی می‌شد ...
متن و حاشیه «مولوی عبدالحمید»

متن و حاشیه «مولوی عبدالحمید»

رهبر معنوی اهل سنت ایران در جریان حیات دینی و سیاسی خود همواره مواضع قابل تامل و جنجالی ...
1