تاریخ انتشار
يکشنبه ۱۲ تير ۱۴۰۱ ساعت ۱۷:۴۴
کد مطلب : ۴۴۹۸۴۰
در سه ماهه نخست سال جاری؛

پرداخت 1545 فقره تسهیلات قرض الحسنه به نیازمندان کهگیلویه و بویراحمد

۰
کبنا ؛مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد گفت: 1545 مورد تسهیلات قض الحسنه با اعتبار 16 میلیارد تومان در سه ماهه نخست سال جاری از محل اعتبارات صندوق امداد ولایت استان به نیازمندان تحت حمایت پرداخت شد.
به گزارش کبنا از یاسوج، امروز یکشنبه (12 تیرماه 1401) جلسه صندوق امداد ولایت کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد با حضور قائم مقام صندوق امداد ولایت، رئیس اداره حقوقی و مدیر امور شعب صندوق امداد ولایت کشور، مدیرکل کمیته امداد استان، مدیر صندوق امداد ولایت و معاونان ستادی کمیته امداد استان در سالن شهید سلیمانی این نهاد برگزار شد. 
قباد مبشری، مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد در این جلسه گفت: کهگیلویه و بویراحمد یکی از استان های محروم کشور است که در این استان 47 هزار خانوار با جمعیت 115 هزار نفر تحت حمایت کمیته امداد هستند.
وی با بیان اینکه وظیفه ذاتی کمیته امداد توجه به فقرا و نیازمندان است، افزود: این افتخاری است که ما امدادگران در خدمت نیازمندان باشیم و با تمام توان در راه خدمت به آنان بکوشیم.
مبشری تصریح کرد: در سال گذشته از محل اعتبارات صندوق امداد ولایت کمیته امداد استان 63770 فقره تسهیلات حمایتی، کارگشایی، اشتغال، مسکن و سایر موارد با اعتبار 56 میلیارد و 900 میلیون تومان به نیازمندان این نهاد پرداخت شده است.
وی افزود: از محل بانک مهر و بانک رسالت نیز در سال گذشته، 2972 فقره تسهیلات با اعتبار بیش از 27 میلیارد تومان به مددجویان متقاضی پرداخت شد.
مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد در خصوص تسهیلات پرداختی صندوق امداد ولایت در سال جاری گفت: در این خصوص در سه ماهه سال جاری 1545 فقره تسهیلات با اعتبار 16 میلیارد تومان و همچنین 605 مورد تسهیلات با اعتبار چهار میلیارد و 400 میلیون تومان از بانک مهر و بانک رسالت پرداخت شده است.
مبشری با اشاره به نبود زیرساخت های اقتصادی در استان گفت: با توجه به این که شرکت خاص و سرمایه گذار بزرگ در استان نداریم درخصوص جذب منابع و سرمایه گذاری در صندوق امداد ولایت مشکل داریم.
وی با بیان اینکه در دین و آیین ما گفته شده که ارزش قرض الحسنه از صدقه بالاتر است، گفت: از همه خیران و نیکوکاران دعوت می کنیم تا با افتتاح حساب و سپرده گذاری در صندوق امداد ولایت یاری گر نیازمندان باشند.
شایسته ذکر است اعضاء حاضر در این جلسه به بیان مشکلات موجود در خصوص صندوق قرض الحسنه امداد ولایت پرداخته و  قائم مقام صندوق امداد ولایت ، مدیر امور شعب صندوق امداد ولایت و رئیس امور حقوقی صندوق امداد ولایت کشور به بررسی مشکلات، موانع کاری و ارائه راهکارها در این خصوص پرداختند.
نام شما

آدرس ايميل شما

سید محمد خاتمی: براندازی نه ممکن است نه مطلوب

سید محمد خاتمی: براندازی نه ممکن است نه مطلوب

سید محمد خاتمی: انکار وضع بدی که به نام زندگی بر مردم تحمیل می‌شود نارضایتی را از بین ...
راه تغییرات از کدام طرف است؟

راه تغییرات از کدام طرف است؟

اولین و شاید جدی‌ترین گام در مسیر انجام اصلاحات و تغییرات در جوامع مختلف، نیازمند پذیرش ...
روزنامه جمهوری اسلامی: کاش یک استعفای نمایشی می‌دادید

روزنامه جمهوری اسلامی: کاش یک استعفای نمایشی می‌دادید

روزنامه جمهوری اسلامی نوشت: آنچه که اکنون در سرزمین ما اتفاق می‌افتد، به سادگی می‌شد ...
1