تاریخ انتشار
شنبه ۱۱ تير ۱۴۰۱ ساعت ۱۷:۳۵
کد مطلب : ۴۴۹۸۰۲
معاون آموزش متوسطه آموزش وپرورش استان:

۴۰ درصد دانش آموزان در کهگیلویه و بویراحمد به رشته های ریاضی و فنی هدایت شوند

۰
۴۰ درصد دانش آموزان در کهگیلویه و بویراحمد به رشته های ریاضی و فنی هدایت شوند
کبنا ؛معاون آموزش متوسطه آموزش وپرورش استان کهگیلویه وبویراحمد خواستار هدایت تحصیلی دانش آموزان جهت توازن رشته ای به رشته های ریاضی و فنی حرفه ای و کاردانش در سال تحصیلی آتی تاکید کرد.
به گزارش کبنا، محمد جمالی آرند امروز شنبه (11 تیرماه 1401) در گردهمایی معاونین آموزشی و مشاورین آموزش وپرورش شهرستانها و مناطق کهگیلویه و بویراحمد گفت: طبق تفاهم نامه با شهرستانها در راستای هدایت تحصیلی دانش آموزان جهت توازن رشته ای در سال تحصیلی آتی پیش بینی شده ۳۰ درصد دانش آموزان به رشته های فنی وحرفه ای و کاردانش و ۱۰ درصد به رشته ریاضی هدایت شوند.
وی از شروع کلاس‌ها ی جبرانی با هدف جبران عقب ماندگی های تحصیلی از تیرماه خبر داد و گفت: این کلاسها به صورت رایگان در سراسر استان با ۴ عنوان درسی برگزار می شود.
وی گفت : ۲۰ درصد دانش آموزان طبق قانون می توانند در آین کلاسها شرکت کنند که با پیگیری و تلاش معاونین آموزشی پیش بینی می کنیم آمار دانش آموزان شرکت کننده به ۴۰ درصد برسد.
معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش وپرورش استان کهگیلویه وبویراحمد بر اطلاع رسانی و برگزاری منظم کلاسهای جبرانی تاکید کرد وگفت : از همه ظرفیتها برای آموزش مطلوب دانش آموزان جهت جبرانی بخشی از عقب ماندگی های دوران کرونا استفاده کنید.
در این گردهمایی روسای ادارات متوسطه، فنی و حرفه ای و کاردانش، گروهای آموزشی و پرورشی وفرهنگی آخرین وضعیت بخشنامه های اداری را تشریح و معاونین آموزشی شهرستانها و مناطق نیز نظرات و دیدگاه‌های خویش را بیام نمودند.
نام شما

آدرس ايميل شما

سید محمد خاتمی: براندازی نه ممکن است نه مطلوب

سید محمد خاتمی: براندازی نه ممکن است نه مطلوب

سید محمد خاتمی: انکار وضع بدی که به نام زندگی بر مردم تحمیل می‌شود نارضایتی را از بین ...
راه تغییرات از کدام طرف است؟

راه تغییرات از کدام طرف است؟

اولین و شاید جدی‌ترین گام در مسیر انجام اصلاحات و تغییرات در جوامع مختلف، نیازمند پذیرش ...
روزنامه جمهوری اسلامی: کاش یک استعفای نمایشی می‌دادید

روزنامه جمهوری اسلامی: کاش یک استعفای نمایشی می‌دادید

روزنامه جمهوری اسلامی نوشت: آنچه که اکنون در سرزمین ما اتفاق می‌افتد، به سادگی می‌شد ...
1