تاریخ انتشار
سه شنبه ۷ تير ۱۴۰۱ ساعت ۱۲:۲۴
کد مطلب : ۴۴۹۶۶۵
در اعتراض به طرح تصویب تقاضای تحقیق و تفحص از نحوه عملکرد وزارت نیرو در خصوص انتقال آب بین حوضه‌ای؛

(ویدئو) عصبانیت و اعتراض شدید نماینده روحانی مجلس به یک طرح؛ تحقیق و تفحصی که فقط به نفع چهارمحال و بختیاری باشد مورد قبول ما نیست / اگر انتقال آب بد است به یزد هم بد است

۲
۲
(ویدئو) عصبانیت و اعتراض شدید نماینده مجلس به یک طرح؛ تحقیق و تفحصی که فقط به نفع چهارمحال و بختیاری باشد مورد قبول ما نیست / اگر انتقال آب بد است به یزد هم بد است
کبنا ؛بررسی گزارش کمیسیون کشاورزی، آب، منابع طبیعی و محیط زیست مجلس شورای اسلامی صبح امروز (سه شنبه ۷ تیر ماه) مبنی بر تصویب تقاضای تحقیق و تفحص از نحوه عملکرد وزارت نیرو در خصوص انتقال آب بین حوضه‌ای در صحن علنی مجلس حاشیه ساز شد و اعتراض و مخالفت شدید و پرالتهاب حجت‌الاسلام محمدتقی نقدعلی نماینده مردم خمینی شهر را در پی داشت.
نقدعلی در تذکر شفاهی که فرصت آن را به زحمت و با چانه‌زنی از حجت‌الاسلام سلیمی نماینده مردم محلات گرفت، در حالی‌که از ابتدای اظهارات خود ایستاده بود و شدت مخالفت خود را با صدای بلند نشان می‌داد، گفت: کسی با تحقیق و تفحص مخالف نیست؛ اما ما در کمیسیون کشاورزی حاضر شدیم و این تحقیق و تفحص به نام کل کشور است، اما صرفاً برای یک استان اجرا می‌شود.
نماینده مردم خمینی شهر همچنان که شدت بیان اعتراض خود را بیشتر و بیشتر می‌کرد، ادامه داد: اگر انتقال آب بد و اشتباه است برای یزد هم اشتباه است! برای شمال و جنوب هم اشتباه است!
علی نیکزاد نایب رئیس مجلس شورای اسلامی برای دعوت نقدعلی به آرامش حرف او را قطع کرد، اما نقدعلی در حالی‌که میکروفون خود را از روی میز برداشته و در دست گرفته بود، با بیان شدیدتری گفت: اجازه بدهید! کمیسیون کشاورزی به چه حقی تک روی کرده و تحقیق و تفحص را یک جانبه تأیید کرده است؟ تحقیق و تفحصی که فقط به نفع چهارمحال و بختیاری باشد مورد قبول ما نیست. این چه مدیریتی است آقای عسگری رئیس کمیسیون کشاورزی!
    
وی بیان تذکر خود را در حالی ادامه می‌داد که به نظر می‌رسید هر لحظه ممکن است سیم‌های میکروفون او به علت جنب و جوش‌های نقدعلی حین بیان تذکر قطع شود. این جنب و جوش و عصبانیت تا حدی شدت گرفت که عمامه او از سرش افتاد، اما نقدعلی کماکان اظهارات خود را ادامه داد: متن این تحقیق و تفحص فقط مختص بهشت آباد است در حالی‌که هنوز کلنگ آن نخورده است! هر گاه گزارش آن درست و صحیح به صحن آمد ما آن را قبول می‌کنیم، اما این تحقیق و تفحص یکجانبه گرایانه است ما به آن رأی منفی می‌دهیم و آن را قبول نداریم.
نقدعلی آنچنان صدای خود را بالا برده بود که بسیاری از کلماتش نامفهوم بود. همچنین در پی التهاب و حاشیه ایجاد شده تعدادی از نمایندگان اطراف نقدعلی جمع شده و او را به آرامش دعوت می‌کردند؛ حجت‌الاسلام حسن شجاعی رئیس کمیسیون اصل ۹۰ نیز از جمله کسانی بود که کنار کرسی نماینده مردم خمینی‌شهر آمده بود و در حالی که او تذکر خود را با صدایی بلند ادا می‌کرد، عمامه او را از زمین برداشت و بر سر او گذاشت که این اقدام از سوی عکاسان مورد توجه قرار گرفت.
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
اخ چی میشد ما هم یه نماینده مثل ایشون داشتیم تا از حقمون دفاع مییکرد.
محمد
Iran, Islamic Republic of
این حرفها را باید نمایندگان اصفهان بزنند که ظاهرا خفه خون گرفتند، خانه های شهر اصفهان به خاطر کمبود منابع آبی نشست کرده اونوقت آب اصفهان را به یزد می فرستند. مسخره تر از این نمیشه
راه تغییرات از کدام طرف است؟

راه تغییرات از کدام طرف است؟

اولین و شاید جدی‌ترین گام در مسیر انجام اصلاحات و تغییرات در جوامع مختلف، نیازمند پذیرش ...
روزنامه جمهوری اسلامی: کاش یک استعفای نمایشی می‌دادید

روزنامه جمهوری اسلامی: کاش یک استعفای نمایشی می‌دادید

روزنامه جمهوری اسلامی نوشت: آنچه که اکنون در سرزمین ما اتفاق می‌افتد، به سادگی می‌شد ...
متن و حاشیه «مولوی عبدالحمید»

متن و حاشیه «مولوی عبدالحمید»

رهبر معنوی اهل سنت ایران در جریان حیات دینی و سیاسی خود همواره مواضع قابل تامل و جنجالی ...
فایل های مرتبط
به نظر شما کدام دانشگاه سال 1402 در استان کهگیلویه و بویراحمد عملکردی بهتری داشته است؟
دانشگاه یاسوج
دانشگاه علوم پزشکی
دانشگاه آزاد اسلامی
دانشگاه پیام‌نور
دانشگاه علمی کاربردی
دانشگاه فنی و حرفه‌ای
هیچ کدام
1