تاریخ انتشار
سه شنبه ۷ تير ۱۴۰۱ ساعت ۰۸:۴۷
کد مطلب : ۴۴۹۶۴۷
با ارسال متنی انجام گرفت

نامه گلایه آمیز خانواده شهید «رسول عباسی» از بی مهری مدیرکل بنیاد شهید کهگیلویه و بویراحمد

۲
۰
کبنا ؛خانواده شهید والامقام رسول عباسی با ارسال متنی گلایه شدید خود را از بی مهری مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کهگیلویه و بویراحمد نسبت به مادر شهید «عباسی» اعلام نموده و خواستار انتشار آن در پایگاه خبری کبنا نیوز شده است.
 به گزارش کبنا،
متن ارسالی خانواده شهید رسول عباسی به پایگاه خبری کبنا نیوز به شرح زیر است.
بنام خدا
«عظمت دریا مدیون قطره‌هاست و عظمت ایران مدیون قطره قطره خون شهدا و عظمت شهدا مدیون مادران شهیدپرور است. اگر مقام معظم رهبری زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا را کمتر از شهادت نمی‌داند، مگر می‌شود یاد شهید را زنده نگه داشت ولی مادران شهدا را تکریم نکرد؟»
جناب آقای قلندری خبرنگار محترم سایت خبری کبنا نیوز
باسلام واحترام:
به استحضار می‌رساند در تاریخ چهارشنبه یکم خردادماه سال جاری مادر شهید رسول عباسی ساکن روستای شوش سفلی شهرستان باشت بعد از یک دوره ط‌ولانی بیماری قلبی که در پی فقدان فرزند برومند خود برای ایشان عارض گردیده بود جان به جان آفرین تسلیم کرد.
اما گلایه مندی خانواده شهید عباسی در این خصوص است که مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کهگیلویه و بویراحمد و مسئولین بنیاد شهید شهرستان باشت نه تنها خود در مراسم تشیع، تدفین و مراسم ختم مادر شهید شرکت نکردند بلکه از شرکت و حضور پرسنل اداره در مراسم «مادر شهید عباسی» ممانعت بعمل آوردند.
اما چند سئوال از مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کهگیلویه و بویراحمد:
1. آیا باتوجه به اینکه ما در برهه‌ای از زمان و شرایطی قرارگرفته‌ایم که دشمنان ما در صدد هستند به هر طریق  به این نظام و انقلاب ضربه وارد و مردم را دلسرد و نامید کنند، چرا شما که خود فرزند شهید می‌باشید باید اینطور به خانواده شهدا بی حرمتی کنید؟
2. این موضوع و جهت گیری شما مقابل خانواده شهدا مواضع شما را در خصوص آرمانهای انقلاب زیر سئوال می‌برد، شما اختیار و صلاح خود را دارید که در مراسم پدر و مادر شهدا شرکت نکنید، اما بر اساس کدام دستورالعمل و بخشنامه به کارمندان اداره دستور دادید که در مراسم رحلت مادر شهید شرکت نکنند و این در حالی است که اکثر مسئولان ادارات، فرماندار و امام جمعه شهرستان در مراسم مادر شهید عباسی حضور پیدا کردند.
۳- چرا با این عمل خود باعث هتک حرمت خانواده شهید و زیر سئوال بردن خانواده ما شدید و با آبروی ما در منطقه بازی کردید؟
۴- آیا نباید در دوران سخت بیماری مادر شهید عباسی حتی برای یکبار از وی سرکشی و عیادت می‌کردید و پای درد دل این خانواده و مشکلات بیماری ایشان می‌نشستید؟
۵- از استاندارمحترم و آقای دکترقاضی زاده هاشمی ریاست محترم بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور سؤال می‌شود، آیا واقعاً فرزند شهیدی که خانواده خود را درک نمی‌کند می‌بایست در مسند مدیر کلی بنیاد شهید و امور ایثارگران قرار گیرد؟

با احترام فراوان
خانواده شهید رسول عباسی
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
واقعا جای تاسف است که مدیرکل بنیاد شهید زحمت حضور در تشیع جنازه مادر شهید به خودش نمی دهد خدا میداند که بنیاد شهید سازمان و اداره های عریض و طویل است که به نام شهید است به کام سازمانهای عریض و طویل چه خدماتی به جامعه ایثارگری دارند فقط خود خدماتی انجام می دهند چه کسی باید پاسخگوی باشد خدا میداند بنیاد شهید و کارکنانش هیچ خدمتی به جامعه ایثارگری ندارند حتی زحمت یک جواب تلفن را هم به خودشان نمی دهد
سرباز ولایت
Iran, Islamic Republic of
جای تاسف هست و زیاد از این مسئولین هستند که عوض اینکه مرحم درد دل خانواده شهداء باشن بیشتر آتیش به دل خانواده شهداء میشوند😔😔😔 و این بی مهره ها به خانواده شهید روح الله عالی در شهرستان زاهدان شد
بورس داغ دلالی

بورس داغ دلالی

«کارگری‌کردن صرفه اقتصادی ندارد!»؛ این جمله بارها از زبان متقاضیان بازار کار و کارفرمایان ...
عبدی: بودجه فرهنگ آب دریاست، می‌خورند و تشنه‌ترند

عبدی: بودجه فرهنگ آب دریاست، می‌خورند و تشنه‌ترند

روشن است که مدیران فرهنگی می‌خواهند بگویند مشکل، فقدان کار فرهنگی است و آن هم بودجه می‌خواهد....
افزایش تنش میان پیونگ‌یانگ و سئول؛ قوای نظامی کدام کشور قوی‌تر است؟

افزایش تنش میان پیونگ‌یانگ و سئول؛ قوای نظامی کدام کشور قوی‌تر است؟

به گفته موسسه مطالعات استراتژیک یک اندیشکده دفاعی مستقر در لندن، کره شمالی در آغاز سال ...
به نظر شما کدام دانشگاه سال 1402 در استان کهگیلویه و بویراحمد عملکردی بهتری داشته است؟
دانشگاه یاسوج
دانشگاه علوم پزشکی
دانشگاه آزاد اسلامی
دانشگاه پیام‌نور
دانشگاه علمی کاربردی
دانشگاه فنی و حرفه‌ای
هیچ کدام
1