تاریخ انتشار
يکشنبه ۵ تير ۱۴۰۱ ساعت ۱۷:۱۵
کد مطلب : ۴۴۹۵۸۷
در دیدار مسئول بسیج دانش آموزی کهگیلویه و بویراحمد با امام جمعه دهدشت مطرح شد؛

ضرورت میدان‌دادن به جوانان در گام دوم انقلاب

۱
ضرورت میدان‌دادن به جوانان در گام دوم انقلاب
کبنا ؛امام جمعه دهدشت خواستار میدان دادن به جوانان و نوجوانان در راستای بیانیه گام دوم انقلاب شد و گفت: هر وقت جوان احساس هویت کرد موفقیت به دست می‌آید.
به گزارش کبنا، صبح امروز ( یکشنبه ۵ تیرماه ۱۴۰۱) سعادت صالحی نیا مسئول بسیج دانش آموزی کهگیلویه و بویراحمد با حجت‌الاسلام علی وحدانی‌فر امام جمعه دهدشت دیدار کرد.
حجت‌الاسلام وحدانی‌ فر در این دیدار، اظهار داشت: نگاه مثبت رهبر معظم انقلاب در بحث تعلیم و تربیت باعث شد موفقیت‌های چشمگیری در دنیا داشته باشیم.
امام جمعه دهدشت تقویت فرهنگ و باورهای دینی را در گرو تقویت روحیه بسیجی عنوان و با بیان اینکه برنامه‌ها باید حول افق بلندمدت دیده و طراحی شوند گفت: بسیج با نگاه اخلاقی و معنوی بین دانش‌آموزان، اثرات آن را در دانشگاه‌ها خواهد دید.
حجت‌الاسلام وحدانی‌فر خواستار میدان‌دادن به جوانان و نوجوانان شد و افزود: هر وقت جوان احساس هویت کرد موفقیت به دست می‌آید.
وی از آمادگی هرگونه همکاری نهاد امامت جمعه دهدشت با بسیج دانش‌آموزی خبر داد و خواستار راه‌اندازی پایگاه‌های دانش‌آموزی خواهران و برادران در مصلای نماز جمعه شد.
حجت‌الاسلام وحدانی‌فر با بیان اینکه ظرفیت‌های عظیمی در کهگیلویه نهفته است خواستار شکوفاشدن این ظرفیت‌ها و تعمیم به سایر شهرستان‌ها شد و تصریح کرد: ما باید در زمینه‌های مختلف الگو برای سایر شهرستان‌ها و استان‌ها شویم.
سعادت صالحی نیا مسئول بسیج دانش آموزی کهگیلویه و بویراحمد نیز در این دیدار، میدان دادن نهاد امامت جمعه دهدشت به جوانان را قابل تحسین خواند و اظهار کرد: موفقیت‌های نماز جمعه دهدشت باید به عنوان یک الگو در کشور معرفی بشوند و از عمده دلایل این موفقیت‌ها، بیان مطالب روز جامعه از جنس جوان و مطالبه‌گری‌ها در خطبه‌هاست.
مسئول بسیج دانش‌آموزی کهگیلویه وبویراحمد با بیان اینکه چهار حوزه بسیج دانش‌آموزی در کهگیلویه وجود دارد گفت: حوزه بسیج دانش‌آموزی خواهران به عنوان برترین حوزه در استان و مقام اول را کسب کرد.
وی افزود: طرح‌های بهنام‌ محمدی دهدشت جز طرح‌های برتر کشوری و به عنوان یک الگو هستند.
صالحی‌نیا با توجه به ظرفیت عظیم دانش‌آموزی، خواستار استفاده از این ظرفیت جهت همکاری با نهاد امامت جمعه شد و بیان کرد: ما به عنوان یک سرباز برای نهاد رهبری آماده هرگونه همکاری در این راستا هستیم.
​​

​​​​
​​​​​​
نام شما

آدرس ايميل شما

سید محمد خاتمی: براندازی نه ممکن است نه مطلوب

سید محمد خاتمی: براندازی نه ممکن است نه مطلوب

سید محمد خاتمی: انکار وضع بدی که به نام زندگی بر مردم تحمیل می‌شود نارضایتی را از بین ...
راه تغییرات از کدام طرف است؟

راه تغییرات از کدام طرف است؟

اولین و شاید جدی‌ترین گام در مسیر انجام اصلاحات و تغییرات در جوامع مختلف، نیازمند پذیرش ...
روزنامه جمهوری اسلامی: کاش یک استعفای نمایشی می‌دادید

روزنامه جمهوری اسلامی: کاش یک استعفای نمایشی می‌دادید

روزنامه جمهوری اسلامی نوشت: آنچه که اکنون در سرزمین ما اتفاق می‌افتد، به سادگی می‌شد ...
1