تاریخ انتشار
شنبه ۴ تير ۱۴۰۱ ساعت ۱۸:۰۲
کد مطلب : ۴۴۹۵۴۹
رئیس دانشگاه یاسوج؛

۲۴هزار و ۲۸۱ داوطلب از کهگیلویه و بویراحمد در کنکور امسال با هم رقابت می کنند

۰
۲۴هزار و ۲۸۱ داوطلب از کهگیلویه و بویراحمد در کنکور امسال با هم رقابت می کنند
کبنا ؛
به گفته نماینده سازمان سنجش در دانشگاه یاسوج ۲۴هزار و ۲۸۱ داوطلب کهگیلویه و بویراحمدی در کنکور سراسری امسال شرکت می‌کنند.
به گزارش کبنا از یاسوج، بهادر کرمی رئیس دانشگاه یاسوج امروز شنبه (4 تیرماه 1401) با بیان اینکه 61 درصد داوطلبان کنکور امسال خانم هستند، گفت: نیمی از شرکت کنندگان کنکور امسال در کهگیلویه و بویراحمد در گروه تجربی رقابت می‌کنند که این این گروه آموزشی همانند پارسال بیشترین شرکت کننده را به خود اختصاص داده است.
بهادر کرمی با بیان اینکه کنکور سراسری امسال در ۶ شهر استان شامل یاسوج، گچساران، دهدشت، لیکک، چرام و لنده برگزار می‌شود، اضافه کرد: شرکت کنندگان در رشته ریاضی و فنی۹۸۰ نفر، تجربی ۱۲هزار و ۱۰۱نفر، انسانی هشت هزار و ۵۸نفر، هنر ۶۵۰نفر و زبان خارجی هزار و ۸۰۸ نفر هستند.
وی با اشاره به اینکه این آزمون در چهار روز و از چهارشنبه ۸تیر تا شنبه ۱۱ تیر ماه و صرفا در نوبت صبح برگزار می‌شود، ادامه داد: همه حوزه‌های امتحانی از ساعت ۷ صبح تا ۸صبح باز هستند و زمان پاسخگویی به آزمون ساعت ۸ و۳۰ دقیقه است و درب مکان‌های برگزاری جلسات ساعت ۸صبح بسته خواهد شد.
کرمی با بیان اینکه داوطلبان از پنجم تیرماه با مراجعه به سایت سازمان سنجش برای دریافت کارت ورود به جلسه آزمون مورد نظرشان تا یک روز قبل از برگزاری آزمون می توانند اقدام کنند، گفت: داوطلبان بلافاصله پس از دریافت کارت ورود به جلسه همه محتویات این کارت را با مشخصات فردی بررسی کنند که در صورت نداشتن مطابقت مشخصات به ستاد رفع نقص که در دانشگاه یاسوج و آموزش پرورش‌های شهرستان‌ها در نظر گرفته شد برای رفع مشکل مراجعه کنند.
نام شما

آدرس ايميل شما

راه تغییرات از کدام طرف است؟

راه تغییرات از کدام طرف است؟

اولین و شاید جدی‌ترین گام در مسیر انجام اصلاحات و تغییرات در جوامع مختلف، نیازمند پذیرش ...
روزنامه جمهوری اسلامی: کاش یک استعفای نمایشی می‌دادید

روزنامه جمهوری اسلامی: کاش یک استعفای نمایشی می‌دادید

روزنامه جمهوری اسلامی نوشت: آنچه که اکنون در سرزمین ما اتفاق می‌افتد، به سادگی می‌شد ...
متن و حاشیه «مولوی عبدالحمید»

متن و حاشیه «مولوی عبدالحمید»

رهبر معنوی اهل سنت ایران در جریان حیات دینی و سیاسی خود همواره مواضع قابل تامل و جنجالی ...
1