تاریخ انتشار
جمعه ۲۷ خرداد ۱۴۰۱ ساعت ۲۰:۱۶
کد مطلب : ۴۴۹۲۲۶
امام جمعه موقت دیشموک:

مردم از گمانه‌زنی در خصوص قتل دیشموک پرهیز کنند / کم فروشی مصداق کامل ظلم به مردم است

۰
مردم از گمانه‌زنی در خصوص قتل دیشموک پرهیز کنند
کبنا ؛امام جمعه موقت دیشموک در خطبه‌های نماز جمعه توصیه‌ای به مردم این بخش کرد.
به گزارش کبنا، حجت الاسلام امیر داوودی نژاد امام جمعه موقت دیشموک ضمن دعوت خود و مردم به رعایت تقوای الهی با اشاره به نهی از گمانه زنی‌ها در خصوص برخی حوادث و اتفاقات در بخش دیشموک گفت: از مردم خواستار توجه به دوری از گمانه زنی‌ها در خصوص مسائلی همچون قتل در بخش دیشموک هستیم.
وی افزود: گمانه زنی‌های مردم سبب دامن زدن به مسائلی می‌شود و باید تا حصول نتیجه طبق نظر قاضی و دستگاه‌های امنیتی و انتظامی از گمانه زنی‌ها پرهیز کنیم.
خطیب موقت جمعه دیشموک با اشاره به کم فروشی کالا در بازار گفت: کم فروشی مصداق کامل ظلم به مردم است که خداوند حقوق فقرا را در ثروت قدرتمندان قرار داده است.
وی با اشاره به عدم نظارت صحیح بر بازار افزود: اینکه در هنگام نظارت مغازه‌ها بسته شود نشان دهنده ضعف ناظرین است که اگر در زمان نظارت مغازه‌ای بسته است بایستی پلمپ شوند.
داوودی نژاد ادامه داد: برخی از بازاریان قیمت بر روی کالاها درج نمی‌کنند که از قوه قضائیه خواستار ورود به این قضیه و نظارت بر ناظران هستیم.
امام جمعه موقت دیشموک با اشاره به سخنان نخست وزیر رژیم صهیونیستی در خصوص جمهوری اسلامی گفت: محور مقاومت مثل هشت پایی هست که سر آن جمهوری اسلامی بوده که دیگر ترور و کشتار دانشمندان جمهوری اسلامی کارساز نیست.
وی افزود: یک بازوی ایران، سپاه قدس بوده که دشمنان را به زمین زد.
داوودی نژاد با اشاره به بحران آب و انرژی ادامه داد: در سال‌های اخیر به دلیل بارندگی‌های کم و بی تدبیری‌های مسئولان با کمبود آب مواجه بوده که بایستی در مصرف آب و برق صرفه جویی کنیم.
امام جمعه موقت دیشموک با اشاره به وصل آب در روستاهای دیشموک پس از نه روز گفت: این نوع توزیع آب یک بحران است که بایستی بدان توجه شود. ش
 
نام شما

آدرس ايميل شما

راه تغییرات از کدام طرف است؟

راه تغییرات از کدام طرف است؟

اولین و شاید جدی‌ترین گام در مسیر انجام اصلاحات و تغییرات در جوامع مختلف، نیازمند پذیرش ...
روزنامه جمهوری اسلامی: کاش یک استعفای نمایشی می‌دادید

روزنامه جمهوری اسلامی: کاش یک استعفای نمایشی می‌دادید

روزنامه جمهوری اسلامی نوشت: آنچه که اکنون در سرزمین ما اتفاق می‌افتد، به سادگی می‌شد ...
متن و حاشیه «مولوی عبدالحمید»

متن و حاشیه «مولوی عبدالحمید»

رهبر معنوی اهل سنت ایران در جریان حیات دینی و سیاسی خود همواره مواضع قابل تامل و جنجالی ...
1