تاریخ انتشار
چهارشنبه ۲۵ خرداد ۱۴۰۱ ساعت ۲۱:۱۱
کد مطلب : ۴۴۹۱۵۵
دادستان عمومی و انقلاب شهرستان چرام خبر داد:

اجرای شبانه طرح ارتقای امنیت اجتماعی در شهر چرام و‌ حومه

۰
اجرای شبانه طرح ارتقای امنیت اجتماعی در شهر چرام و‌ حومه
کبنا ؛طرح ارتقای امنیت اجتماعی با نظارت مستقیم دادستان توسط یگان‌های پلیس در شهر چرام و برخی روستاهای حومه اجرا شد.
به گزارش کبنا، سجاد آذریتون دادستان عمومی و انقلاب شهرستان چرام در تشریح این خبر عنوان کرد: طرح ارتقاء امنیت اجتماعی توسط تمامی یگان های پلیس با در نظر گرفتن اولویت‌های شاخص در حوزه انواع جرایم و آسیب‌های اجتماعی، از ساعت 22:00 تا 03:00 بامداد دیشب در شهرستان چرام و روستاهای حومه از قبیل شهرک، پیرحاجتی و روستای بردیان اجرا گردید.
حجت الاسلام آذریتون بیان داشت: با توجه به وصول گزارشات متعدد مردمی به سامانه «سامد چرام» مبنی بر ایجاد ناامنی توسط اراذل و اوباش در پارک شهدای گمنام و استعمال مشروبات الکلی در جوار قبور مطهر شهداء و عربده کشی شبانه و ایجاد مزاحمت برای خانواده ها و همسایگان، طرح ارتقای امنیت اجتماعی با هدف افزایش سطح احساس امنیت عمومی و ارتقاء نظم اجتماعی همچنین ارتقای آرامش خاطر شهروندان شب گذشته به مرحله ی اجرا درآمد.

وی افزود: به منظور پیشگیری از جرایم و برخورد قانونی با معدود هنجارشکنان، این طرح، با بهره گیری از توان و ظرفیت پلیس‌های عمومی و تخصصی در سطح شهر و روستاهای حومه اجرایی گردید و در ایام پیش رو، در راستای دستور اکید دکتر نگین تاجی، رییس کل دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد، با جدیت بیشتر و با حضور تمامی یگان های انتظامی و نیروهای پایگاه مقاومت بسیج با قدرت و قوت بیشتر اجراء خواهد شد.
آذریتون  در ادامه با مثبت ارزیابی کردن سطح کیفی طرح اجرا شده در خصوص نتایج این طرح، تصریح کرد: از مهمترین نتایج و کشفیات این طرح می‌توان به توقیف موتورسیکلت های فاقد پلاک و دستگیری تعدادی از محکومین متواری، کشف انواع مواد مخدر، و مشروبات الکلی و دستگیری متهمین حین ارتکاب جرم اشاره کرد.
وی با اشاره به اینکه در این اقدام چندین مرکز استعمال مواد مخدر شناسایی گردید، اظهار داشت: پرونده‌های قضائی جداگانه ای بدین منظور تشکیل و در حال رسیدگی قانونی است.
در پایان دادستان عمومی و انقلاب شهرستان چرام ضمن تشکر از زحمات سبز پوشان امنیت آفرین نیروی انتظامی، به خانواده ها توصیه کرد: نسبت به اقدامات و حرکات فرزندان خصوصاً در اختیار قرار دادن خودرو و موتورسیکلت به فرزندان خردسال فاقد گواهینامه و خروج شبانه فرزندان تا ساعات پایانی شب به همراه دوستان ناباب و دارای سوابق کیفری، نظارت و‌ کنترل لازم را داشته باشند تا ناگزیر از پیگیری مشکلات ایشان در مراجع قضایی نباشند.


 
نام شما

آدرس ايميل شما

راه تغییرات از کدام طرف است؟

راه تغییرات از کدام طرف است؟

اولین و شاید جدی‌ترین گام در مسیر انجام اصلاحات و تغییرات در جوامع مختلف، نیازمند پذیرش ...
روزنامه جمهوری اسلامی: کاش یک استعفای نمایشی می‌دادید

روزنامه جمهوری اسلامی: کاش یک استعفای نمایشی می‌دادید

روزنامه جمهوری اسلامی نوشت: آنچه که اکنون در سرزمین ما اتفاق می‌افتد، به سادگی می‌شد ...
متن و حاشیه «مولوی عبدالحمید»

متن و حاشیه «مولوی عبدالحمید»

رهبر معنوی اهل سنت ایران در جریان حیات دینی و سیاسی خود همواره مواضع قابل تامل و جنجالی ...
1