تاریخ انتشار
سه شنبه ۲۴ خرداد ۱۴۰۱ ساعت ۲۲:۰۹
کد مطلب : ۴۴۹۱۱۱
در پرداخت تسهیلات؛

کسب رتبه یازدهم کشوری توسط صندوق کارآفرینی امید کهگیلویه و بویراحمد

۰
کسب رتبه یازدهم کشوری توسط صندوق کارآفرینی امید کهگیلویه و بویراحمد
کبنا ؛
مدیر صندوق کارآفرینی امید کهگیلویه و بویراحمد گفت: صندوق کارآفرینی امید استان رتبه یازدهم در میان استان های سراسر کشور را کسب کرده است.
به گزارش کبنا، مدیر صندوق کارآفرینی امید کهگیلویه و بویراحمد گفت: ۸۲۳میلیارد ریال تسهیلات بانکی تبصره ۱۸ این صندوق در استان اختصاص یافته و به زودی به متقاضیان پرداخت می شود.
کاظم حاجی پور تاکید کرد:۲۷۱پرونده برای متقاضیان تسهیلات تبصره ۱۸ از صندوق کارآفرینی امید کهگیلویه و بویراحمد تشکیل شده و متقاضیان پس از انجام مراحل قانونی تسهیلات درخواستی را دریافت می کنند.
وی بیان کرد: تاکنون ۱۵۷میلیارد ریال تسهیلات تبصره ۱۸ این صندوق در قالب ۷۹پرونده در استان پرداخت شده است.
مدیر صندوق کارآفرینی امید کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: براساس ارزیابی که چند روز گذشته انجام شده صندوق کارآفرینی امید استان رتبه یازدهم در میان استان های سراسر کشور را کسب کرده است.

حاجی پور تاکید کرد: متقاضیان این تسهیلات بانکی باید براساس تفاهم نامه ای که با ۶ دستگاه اجرایی متولی منعقد شده از دستگاه های اجرایی متولی شناسایی و پس از تصویب در کمیته اشتغال به صندوق کارآفرینی امید معرفی شوند.
وی با اشاره به اینکه تا پایان تیر ماه برای پرداخت تسهیلات بند الف تبصره ۱۸ زمان باقی مانده است ابراز امیدواری کرد: تا پایان زمان مشخص شده همه یکهزار و ۲۵۰ میلیارد ریال تسهیلات پیش بینی شده در استان از محل این تسهیلات جذب شود.
مدیر صندوق کارآفرینی امید کهگیلویه و بویراحمد گفت: این صندوق سال ۱۴۰۰ یکهزار و ۸۰۰فقره تسهیلات به مبلغ ۸۳۰ میلیارد ریال  تسهیلات بانکی به متقاضیان در این استان پرداخت کرده است.
حاجی پور اظهار داشت: تسهیلات اشتغال صندوق کارآفرینی امید کهگیلویه و بویراحمد در بخش های صنایع دستی، گردشگری، کشاورزی و خدمات پرداخت شده است.

 
نام شما

آدرس ايميل شما

سید محمد خاتمی: براندازی نه ممکن است نه مطلوب

سید محمد خاتمی: براندازی نه ممکن است نه مطلوب

سید محمد خاتمی: انکار وضع بدی که به نام زندگی بر مردم تحمیل می‌شود نارضایتی را از بین ...
راه تغییرات از کدام طرف است؟

راه تغییرات از کدام طرف است؟

اولین و شاید جدی‌ترین گام در مسیر انجام اصلاحات و تغییرات در جوامع مختلف، نیازمند پذیرش ...
روزنامه جمهوری اسلامی: کاش یک استعفای نمایشی می‌دادید

روزنامه جمهوری اسلامی: کاش یک استعفای نمایشی می‌دادید

روزنامه جمهوری اسلامی نوشت: آنچه که اکنون در سرزمین ما اتفاق می‌افتد، به سادگی می‌شد ...
1