تاریخ انتشار
چهارشنبه ۱۸ خرداد ۱۴۰۱ ساعت ۱۰:۲۷
کد مطلب : ۴۴۸۸۷۸
از طریق سامانه تلفنی (۱۱۱) سامد؛

فرماندار بهمئی به سوالات شهروندان و روستائیان پاسخ داد

۰
فرماندار بهمئی به سوالات شهروندان و روستائیان پاسخ داد
کبنا ؛فرماندار شهرستان بهمئی با حضور در اداره کل بازرسی استانداری استان کهگیلویه و بریواحمد از طریق سامانه تلفنی (۱۱۱) سامد به سوالات شهروندان شهرستان و روستائیان این شهرستان پاسخ داد.
به گزارش کبنا، علی محمدی، ضمن شنیدن و ثبت درخواست ها و مشکلات مردم، در خصوص رفع آنها دستور لازم را به دستگاه های اجرایی و خدماتی ذیربط صادر کرد و گفت: دستگاه ها نسبت به رفع آنها اقدام کنند.
فرماندار شهرستان بهمئی افزود: بیشتر درخواست و مشکلات مردم را بیکاری، تقاضای شغل و درخواست کمک های مالی اعلام کرد و گفت: تلاش می کنیم با همکاری دستگاه های متولی ( کمیته امداد و بهزیستی ) مشکلات این افراد را بر طرف کنیم.
محمدی اظهار کرد: این سامانه گویا، بدون هیچ هزینه ای امکان دسترسی شهروندان از همه نقاط کشور با دولت را آسان کرده و منجر به کاهش هزینه ها و رفت و آمدها برای مردم شده است.
فرماندار شهرستان بهمئی خاطر نشان کرد: دولت یازدهم سعی در پاسخگویی و رسیدگی مطلوب به مسایل و مشکلات شهروندان دارد و تا نتیجه نهایی پیگیر رفع آنها است.
محمدی یکی از وظایف مسئولان در نظام جمهوری اسلامی را پاسخگویی به مردم و پی‌گیری مشکلات آنها عنوان کرد و اظهار داشت: زمامداران، حفظ کرامت انسانها و جوابگویی به درخواست های مردم را باید بعنوان اصلی ترین مشی سرلوحه کار خود قرار دهند.

فرماندار شهرستان بهمئی با بیان اینکه تقریبا همه ساعات ما مسولان در طول یک روز صرف کار و رسیدگی به امور و جلسات مختلف است، افزود: تلاش برای گره گشایی از مشکلات مردم مهمترین دغدغه استاندار محترم و معاونان ایشان است.
محمدی با تأکید بر اینکه ارتباط بین مردم و مسولان نباید هیچ گاه قطع شود، افزود: خطوط سامد تسهیل گر ارتباطات دو سویه در شرایط فعلی شده است تا مردم با رفاه حال بیشتری بتوانند مستقیم و برخط با خادمان خود مشکلات شان را مطرح نمایند.
فرماندار شهرستان بهمئی در مرکز سامد به 30 تماس تلفنی مردم از نقاط مختلف شهرستان که در زمینه پیگیری زیرساخت های شهری نظیر روشنایی، پل، یارانه، مشکلات آبرسانی، خدمات رسانی شهری، آسیب دیدگان ناشی از کرونا و اشتغالزایی بود پاسخ داده شد.
محمدی در پایان ضمن پیگیری و جواب سریع به این درخواست ها گفت: به جد پیگیر درخواست ها می باشم و از مدیرکل بازرسی استانداری استان که این وقت را در اختیار گذاشتند تا پاسخگوی مردم باشد تقدیر و تشکر کرد.
نام شما

آدرس ايميل شما

عباس عبدی: از زشت‌ترین اقدامات نواصولگرایان تحریف مفهوم انقلاب است

عباس عبدی: از زشت‌ترین اقدامات نواصولگرایان تحریف مفهوم انقلاب است

بنیان انقلابی بودن، التزام به این اصل یعنی حاکمیت بدون استثنای مردم است. از این مرحله ...
اشتباه بزرگ پوتین

اشتباه بزرگ پوتین

از زمانی که روسیه در تاریخ ۲۴ فوریه به اوکراین حمله کرد بی وقفه در مورد جنگ در آن کشور ...
عبدالکریمی: صداوسیما در خبر رسانی و جذب مخاطب، بسیار کم‌کاری کرده است

عبدالکریمی: صداوسیما در خبر رسانی و جذب مخاطب، بسیار کم‌کاری کرده است

بیژن عبدالکریمی باور دارد که صداوسیما به عنوان یک رسانه داخلی، در خبر رسانی و جذب مخاطب ...
1